• Toen de ouders van Anatoly Moskvin uit Rusland na een lange vakantie op bezoek kwamen bij hun zoon ontdekten ze iets verschrikkelijks. Hij had talloze poppen in huis staan, die stuk voor stuk gemummificeerde meisjes bleken te zijn. Ze waren aangekleed, hadden namen gekregen en stonden allemaal op hun eigen vaste plekje. Hij gaf zelfs verjaardagsfeestjes voor de lichamen. Later bleek dat Anatoly meer dan 150 lichamen in huis had.

    Anatoly had een obsessie voor de dood en groef de lichamen van meisjes tussen de drie en twaalf jaar oud op om ze mee naar huis te nemen. Alle meisjes waren al jaren overleden, en hij mummificeerde ze zodat ze niet verder zouden ontbinden. Daarna gaf hij ze kleren, een pruik, en zelfs namen. Later bleek dat hij één meisje zelfs als knuffelbeer aangekleed had. Anatoly hield een bestand bij van de levens en oorsprong van de meisjes voordat ze overleden waren, en had een handleiding voor het maken van poppen uit menselijke resten op zijn computer staan.
    Inmiddels zit deze man al drie jaar in een TBS-kliniek. Afgelopen week is de uitspraak gedaan dat hij daar voorlopig nog niet uit mag. De 46-jarige Anatoly werd door de rechtbank als hoogbegaafd bestempeld en spreekt 13 talen. Best wel creepy, toch?

    bron
    NU



    Happy Halloween, alvast. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 20:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gezellig. :') Dit klinkt enorm triest, maar ik ben nog blij dat hij in ieder geval lichamen nam van meisjes die al waren overleden.

    En de taalwetenschapper in mij is erg benieuwd naar die talenkennis van hem, om eerlijk te zijn. Dertien talen is niet mis.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Ik had het bericht al gelezen, haha. Maar volgens mij klopt hij niet helemaal, aangezien het er 'maar' 29 waren. 150 is mooi afgerond.


    Klopt. Ik las ook op meerdere sites 29 (van berichten van 2011/2012)
    Het heeft me vorige week, toen ik het las, wel tot een verhaal idee gebracht voor eem nieuwe horror/thriller (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ghehe, stiekem ben jij het gewoon met een schuilnaam, U lil' psycho. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Eh, whut?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Derive schreef:
    Hierbij moet ik echt meteen aan jouw verhaal denken Mich (':


    Vatican Cameos

    Hahah awesome


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Uh, ok.....


    wat was dit ookalweer

    Ieuw, die foto's zijn echt vies :c ik had er ook al van gehoord... zo lopen er nog een heleboel gekke mensen rond op deze aarde hoor :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Echt ziekelijk.
    Ik vraag me wel af wat ze dan doen (of hebben gedaan) met die meisjes zelf. "We hebben uw dode dochter teruggevonden als pop. Moet ze terug in het graf of wilt u haar in de huiskamer?"


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Klang schreef:
    Ghehe, stiekem ben jij het gewoon met een schuilnaam, U lil' psycho. :Y)

    Shush, don't tell. (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''