• Want ja, ik ben nu ergens in het midden van het verhaal beland en ik krijg er de zenuwen van. Letterlijk. Ik heb ooit gelezen dat als het saai is om te schrijven, het saai is voor de lezer. Nu heb ik nog steeds heel veel plezier in het schrijven van mijn verhaal, maar is er ook de twijfel of een lezer het nog wel leuk gaat vinden.

    Dus ik wilde vragen of iemand zich wilt opofferen om eens naar mijn plot te kijken. Met name het middelste gedeelte. Is het nog steeds spannend om je er doorheen te worstelen? Zijn mijn characters nog interessant? Je mag (nee, moet) compleet eerlijk zijn, me desnoods helemaal afkraken, alles is prima. Ik heb gewoon een tweede paar ogen nodig. En omdat ik dit echt naar een uitgeverij wil sturen, mag je extra kritisch zijn.
    Het gaat overigens om De Kracht van Bellenblaas, dus als je op Q meeleest en niets gespoiled wilt hebben, dan raad ik je af om mee te kijken :')

    Overigens ben ik altijd bereid om andersom ook even mee te kijken naar jouw verhaal, als je dat graag wilt. Communicatie gaat waarschijnlijk via de mail, omdat dat gewoon handiger is met sturen van documenten.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb je al vaker feedback gegeven en geen idee of het is wat je zocht eigenlijk, maar je mag me altijd een mailtje sturen. Na dinsdag zijn mijn deadlines grotendeels over en heb ik wel wat tijd over om ernaar te kijken. ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Donker schreef:
    Ik heb je al vaker feedback gegeven en geen idee of het is wat je zocht eigenlijk, maar je mag me altijd een mailtje sturen. Na dinsdag zijn mijn deadlines grotendeels over en heb ik wel wat tijd over om ernaar te kijken. ^^


    Ik ben altijd onwijs fan van jouw feedback, maar durf je nooit lastig te vallen :') Maar sowieso ga ik dan even een mail naar jou sturen. Neem je tijd en je bent alvast een held <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"