• Okay,laat ik nu even heel duidelijk zijn. Ik zoek hiermee geen ruzie, ik wil gewoon even duidelijk maken wat ik nou van die gedoe op Q vind.
    Mensen,waar zijn we mee bezig? We maken ruzie met elkaar op de stomste dingen en menings verschillen. Jullie willen toch allemaal geaccepteerd worden zoals jullie zijn en jullie meningen,maar als iemand andes zijn mening hier zegt en jij bent het er helemaal niet mee eens is het meteen;'hou je bek' of iets in die richting. Kom op hoe laag kan je zijn. En maar zeuren dat je niet geaccepteerd worden maar toch iemand anders wel helemaal afkraken. En dat gedoe van dat je ruzie hebt met iemand op je BF hier met die persoon ruzie heeft is ook nogal nutteloos. Ik snap best dat je voor je vriendin wil op komen maar je maakt het er alleen maar erger als je je er mee gaat bemoeien. Je kent (waarschijnlijk) ook alleen mar het verhaal van je vriendin en niet van die andere persoon dus hou je er gewoon buiten!!
    En dan nog iets van het elkaar fake noemen.\
    ZIELIG!
    Als iemand een foto van zichzelf heeft in haar FB en zegt dat zij het is,dan moet je dat wel geloven. Tenzij je 100000% zeker weet dat zij het niet is. Maar ik denk dat de meeste mensen iemand fake noemen omdat die persoon in haar ogen te perfect ofzo is. Maar als je die persoon niet eens kent,vind ik niet het recht om iemand te beschuldigingen van fake zijn. Je mag best zeggen dat je haar fake vind maar niet dat ze dat is]. Dat is een groot vershil

    Zo Raquel heeft gesproken
    En ik zoek dus geen ruzie.
    Ik zeg gewoon wat ik van deze hele situatie op Q vind.En als mensen me nu gaan haten.
    Dat is niet mijn probleem

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mag ik Amen zeggen (A) of zal ik dat niet oden :X
    Ik vind dat je gelijk hebt :Y)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Amen (A)
    ik bn het helemaal met je eens (A)
    Tjee ,Ash is weer lkkr meningloos vandaag XD
    But,je hbt wel zWAAR gelijk ,En met dat fake noemen al helemaal,, Hoe diep kun je zinken ><


    Crack a bottle

    Weetje, daar trek ik me niets van aan ^^ Ik ben mezelf op quizlet, wat ik van weinig mensen kan zeggen. En ik ben dus ook een persoon die niet van ruzie houd, alleen van discussies. Bovendien, die ruzies hier durven ze alleen maar omdat het over internet is. Lekker makkelijk toch? Wacht maar tot je tegenover elkaar staat, dan piep je wel anders. En Annick heeft ook gesproken.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat je groot gelijk hebt! >< Maar sommige meningsreacties zijn er toch wel over! Ik scheld ze daarom niet uit ofzo, maar plaats wel effe een tegenreactie. Je kan je mening uitten, maar toch niet op een respectloze manier? O.o


    What you see, is what you get.

    Ik ga geen amen zegge want da woord is te gelovig voor mij en da gedoe me amen en god en diejn zever sucked dus ik ga het ni zegge ook al hemk het ondertusse al 2 x gezegd ma da doe er ni toe .
    ik ga akkoord me u mening Rauquellie!n_n<3

    *Amen*
    Het is echt dom als je je eigen mening al niet meer kunt zeggen, zonder een hoop gedonder op je dak te krijgen. Als iemand een andere mening over iets heeft dan mij? So what? Ik ga daarvoor echt niemand uitschelden. Dat is ronduit belachelijk om te gaan schelden. Iedereen heeft zijn eigen mening & mag daar voor uitkomen.


    Listen to what we're not saying..

    Amen
    Mensen zijn echt te onaardig voor elkaar hier =/
    Iedereen kan wel en beetje peacelove&icecream gebruiken =/


    Mew <3

    Ja.. Je hebt lkkr GELYK x3


    A. ikmisje.

    Agree :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    jij good jij gelijk hbbn
    ikkee lieft jou ff op mijn profiel zetten
    nuu heeft joly gesproken ^^


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Hier zijn echt al tig topics over.
    Vaak zijn de dingen die je genoemd hebt gewoon aandachttrekkerij (niet alles hoor, daar staar ik me niet blind op).


    No growth of the heart is ever a waste

    indeed, fakers pakken wij wel aan, dat hoefen jullie niet te doen. ^^

    Ja ik ben het helemaal met je eens ..


    Take My Hand Take A Breath ...

    Amen
    Mensen zijn echt te onaardig voor elkaar hier =/

    Ik vind dit het meest uservriendelijke forum dat ik ooit heb meegemaakt. Ik zit/zat ook wel op andere fora [zal maar geen namen noemen ivm antireclame >.<] en daar worden mensen gewoon belachelijk gemaakt als ze eens met ideeen komen. Ik erger me daar echt kapot aan. Als mensen nu met serieuze vragen komen wensen ze daar een serieus, echt antwoord op ipv sarcastische opmerkingen waar ze toch niks aan hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    helemaal gelijk