• Okay,laat ik nu even heel duidelijk zijn. Ik zoek hiermee geen ruzie, ik wil gewoon even duidelijk maken wat ik nou van die gedoe op Q vind.
    Mensen,waar zijn we mee bezig? We maken ruzie met elkaar op de stomste dingen en menings verschillen. Jullie willen toch allemaal geaccepteerd worden zoals jullie zijn en jullie meningen,maar als iemand andes zijn mening hier zegt en jij bent het er helemaal niet mee eens is het meteen;'hou je bek' of iets in die richting. Kom op hoe laag kan je zijn. En maar zeuren dat je niet geaccepteerd worden maar toch iemand anders wel helemaal afkraken. En dat gedoe van dat je ruzie hebt met iemand op je BF hier met die persoon ruzie heeft is ook nogal nutteloos. Ik snap best dat je voor je vriendin wil op komen maar je maakt het er alleen maar erger als je je er mee gaat bemoeien. Je kent (waarschijnlijk) ook alleen mar het verhaal van je vriendin en niet van die andere persoon dus hou je er gewoon buiten!!
    En dan nog iets van het elkaar fake noemen.\
    ZIELIG!
    Als iemand een foto van zichzelf heeft in haar FB en zegt dat zij het is,dan moet je dat wel geloven. Tenzij je 100000% zeker weet dat zij het niet is. Maar ik denk dat de meeste mensen iemand fake noemen omdat die persoon in haar ogen te perfect ofzo is. Maar als je die persoon niet eens kent,vind ik niet het recht om iemand te beschuldigingen van fake zijn. Je mag best zeggen dat je haar fake vind maar niet dat ze dat is]. Dat is een groot vershil

    Zo Raquel heeft gesproken
    En ik zoek dus geen ruzie.
    Ik zeg gewoon wat ik van deze hele situatie op Q vind.En als mensen me nu gaan haten.
    Dat is niet mijn probleem

    xoxo


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Aarrgh!! Wat is dat toch met Quizlet de laatste tijd..?
    Alleen nog maar ruzies en van die shit.
    Komaan, ik dacht echt wel dat dit een site was waar je vrienden kon maken, en lekker melige quizjes maken en nog veel meer van die dingen..
    Nja,, het is echt dwaas dat mensen om zo'n onbenullige dingen ruzie maken..
    Hmm,, weetje ik zwijg nu gwn of ik ben volgend jaar nog niet klaar!x'D

    En,, GROOT GELIJK AAN RAQUEL!

    xx


    Life is a climb, but the view is great <3

    Je hebt vet gelijk ^^
    Het is zo, iedereen moet naar zichzelf kijken.


    death to the one at the end of the serenade.