• Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis', de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congretian is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leefrijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum één keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester :
    Relatie's :
    Extra :

    Rollen :
    Jongens
    - Nathan Fletcher ~ Aureolus 1.7
    - Kealan ‘Chester’ Bennington ~ Leora 1.11
    - Jona Arthur Fenderson ~ MistyRocker 1.5
    - Ryan Tommy Crawford ~ Rawen 1.7
    - Axl Devin Belcourt ~ MazeRunner 1.7
    - Gereserveerd ~ Mashtonx
    Meisjes
    - Lucie Maddie Flads ~ Dancal 1.9
    - Alexandra 'Alex' Lynn Williams ~ OutlawQueen 1.6
    - Kate Mona Johansen. ~ xkimx124 1.10
    - Amelia Rora Ronelli ~ Telcontar 1.3
    - Andelyn "Andy" Cassington ~ FairyTalest 1.2
    - Adelaide Teresa Clarke ~ Sangster 1.3
    - Delaine `Delly` Abigaile Easton ~ Netzwerk 1.6

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 18:42 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Lucie Maddie Flads


    _________________________________________________________________________________________

    Leeftijd :
    Ze is net 17 geworden.


    Innerlijk :



    Uiterlijk :



    Slaaf/meester :



    Extra :

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 19:58 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Oooeeh ik wil wel een jongen reserveren


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MistyRocker schreef:
    Oooeeh ik wil wel een jongen reserveren


    Tuurlijk, ik zet je erbij !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Een jongen voor mij?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hoe zit het trouwens met de ouders van de jongens? En blijven ze in de villa wonen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Rawen schreef:
    Hoe zit het trouwens met de ouders van de jongens? En blijven ze in de villa wonen?


    Ik zet je erbij ! De ouders van de jongens leven nog altijd samen en moeten bij de geboorte van het kind, het kind altijd achterlaten in een soort huis waar ze opgevoed worden tot arrogante kerels. Normaal gezien blijven ze inderdaad in de villa wonen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 18:32 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij ! De ouders van de jongens leven nog altijd samen en moeten bij de geboorte van het kind, het kind altijd achterlaten in een soort huis waar ze opgevoed worden tot arrogante kerels. Normaal gezien blijven ze inderdaad in de villa wonen.


    Oké thanks, hoe zit het trouwens met de Lady ceremonie? Ik begrijp er geen zak meer van :D
    Mij lijkt het beste als jij(Dancal) gewoon de koppels maakt, en de jongen dit meisje dan zogenaamd kiest bij de ceremonie.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    "Perhaps it's easier to say that I am sane, in comparison with humanity."






    Naam: Jona Arthur Fenderson
    Leeftijd: 18
    Klasse: 3e
    Innerlijk: Jona heeft van jongs af aan nooit echt een goede band met zijn ouders gehad. Zijn vader was een hardhandige, strenge man, en sloeg hem en zijn moeder regelmatig. Dat heeft z'n stempel wel op Jona gedrukt. Altijd als er agressie in het spel is, lijkt hij alles te vergeten en stort hij zich in het gevecht. Hij is geobsedeerd geraakt door het pijn doen van mensen. Hoewel zijn vader vreselijk was en hem en zijn moeder mishandelde, geloofde Jona het als zijn vader hem vertelde dat het aan die vrouwen lag. Vrouwen waren er om je te dienen, zei hij altijd. Als kind liep Jona al vaak achter de meisjes aan. Hij vond het leuk om ze te plagen, en later werd dat steeds erger. Hij veroorzaakte overal problemen omdat hij soms een meisje vastgreep en haar zo'n verschrikkelijke pijn deed dat het arme kind naar de dokter moest. Zijn vader gaf hem dan een klap en vertelde hem even later dat hij het goed had aangepakt. Hij belandde in zijn tienerjaren en vond soms zijn moeder op de grond, bloedend. Dan hielp hij haar niet, maar negeerde haar en meldde het aan zijn vader, die hem uitlachte en wegliep. Zo werd alles steeds erger. Jona begon zijn vader te haten, en nam het zijn moeder kwalijk dat ze zich zo liet onderdoen. Hij liep weg van huis en belandde op straat, waar hij kennis maakte met verschillende drugs. Op dat moment was hij zestien jaar oud. De pret duurde niet lang, hij werd opgepakt door de politie en thuis gebracht. Na een lange straf kon hij eindelijk het proces in om zijn eigen vrouw te krijgen, iets wat hem vreselijk opwond, want straks had hij zijn eigen speeltje. Dat was hoe het zag. Een stuk speelgoed, een emotieloze pop om alles op uit te proberen. Jona is overgevoelig, erg agressief en onderdrukt mensen graag om de macht in handen te houden. Hij heeft maar één ding voor ogen en dat is wraak.
    Verder is hij heel erg stil, hij wil geen aandacht op zich vestigen.
    Hij ontkent niet dat hij psychische problemen heeft, hij wil het er gewoon niet over hebben. Vanbinnen is Jona geen slechterik. Hij wil alleen maar dat iemand echt om hem geeft. Zijn vader dwong hem tot geweld, zijn moeder heeft haar kind onaangeroerd in de koude buitenwereld afgezet. Nu hij ouders ie, begrijpt hij de pijn die iemand moet voelen als hij of zij een bezit is van iemand. Toch wil hij meedoen aan de Lady Ceremony, omdat hij gelooft dat alles anders zou zijn. Hij zou haar hoogst waarschijnlijk pijn gaan doen, maar dit heeft hij niet in de hand. Als Jona het met iemand kan vinden, wat maar zelden voorkomt omdat hij echt niet tegen opdringerige, scherpe mensen kan, zal hij deze persoon heus niet opzettelijk iets aandoen. Hij houdt verder ontzettend van sport. Hij zou het liefst de hele dag rennen en springen, want als hij de neiging heeft iemand te slaan, is dit zijn enige uitlaatklep. Hij is erg sportief, altijd in voor een sprintje of een workout. Verder is hij gigantisch chaotisch, zijn kamer is vaak een troep, en zo ziet hij zichzelf ook. Heel erg rommelig en sjofel. Verder kan hij ook heel charmant overkomen, door simpelweg een aanlokkelijke glimlach naar buiten te persen of nonchalant naar iemand te kijken. Hij vermijdt echt
    menselijk contact echter wel.


    "But darling, this isn't Wonderland and you're not fucking Alice."


    Uiterlijk: [Faceclaim Logan Lerman] Jona is 1.79m lang, wat hem een normale lengte geeft. Hij is echter heel erg sterk, hij traint vaak in de sportschool waardoor hij best wel spieren kweekt, maar dat is niet aan hem te zien. Hij oogt erg tenger, met een ingevallen gezicht en stijl lichtbruin haar. Zijn ogen zijn best wel opvallend, ze zijn een soort grijsblauw. Hij draagt simpele, onopvallende kleren.
    Slaaf/meester:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 20:16 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Maar is de moeder van de jongens ook een slaaf, of?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik faceclaim Sean O'donnel vast xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Rawen schreef:
    Maar is de moeder van de jongens ook een slaaf, of?


    De moeder van de jongens is normaal gezien ook een slaaf. Ze is dan waarschijnlijk verliefd op de man geworden en een kindje gemaakt, of ze kan ook ver kracht zijn geweest.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik zal jullie even laten stemmen voor hoe jullie het liefst de koppels gemaakt zien worden.

    1. Als alle rollen klaar zijn maakt Dancal (ik) de koppels met een loting.
    2. We kiezen van tevoren zelf de meester/slaaf met het overleggen.
    3. M'en ziet bij de Lady Ceremonie wel wie met wie gaat (ook tijdens het speeltopic overleggen).

    De keuze met de meeste stemmen wordt dus hetgene dat we gaan doen (;.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een jongen?

    Ik ga zo even snel douchen en daarna zal ik Jason afmaken.

    Ik ga voor optie drie. Misschien een idee dat tijdens de ceremonie, de jongens de meisjes wat vragen mogen stellen voor ze kiezen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MazeRunner schreef:
    Mag ik een jongen?


    Ja !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”