• Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis', de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congretian is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leefrijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum één keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde klasse}
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Slaaf/meester :
    Relatie's :
    Extra :

    Rollen :
    Jongens
    - Nathan Fletcher ~ Aureolus 1.7
    - Kealan ‘Chester’ Bennington ~ Leora 1.11
    - Jona Arthur Fenderson ~ MistyRocker 1.5
    - Ryan Tommy Crawford ~ Rawen 1.7
    - Axl Devin Belcourt ~ MazeRunner 1.7
    - Gereserveerd ~ Mashtonx
    Meisjes
    - Lucie Maddie Flads ~ Dancal 1.9
    - Alexandra 'Alex' Lynn Williams ~ OutlawQueen 1.6
    - Kate Mona Johansen. ~ xkimx124 1.10
    - Amelia Rora Ronelli ~ Telcontar 1.3
    - Andelyn "Andy" Cassington ~ FairyTalest 1.2
    - Adelaide Teresa Clarke ~ Sangster 1.3
    - Delaine `Delly` Abigaile Easton ~ Netzwerk 1.6

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 18:42 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Het is n rpg, het is een beetje voorbarig te concluderen dat alles een groot een op een gebeuren wordt. Het zou bv toch ook kunnen dat een jongen verliefd wordt op de slaaf van n ander?
    Think out of the box (:


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Het is n rpg, het is een beetje voorbarig te concluderen dat alles een groot een op een gebeuren wordt. Het zou bv toch ook kunnen dat een jongen verliefd wordt op de slaaf van n ander?
    Think out of the box (:


    Zoals ik al zei heb ik al aan verschillende RPG's mee gedaan waarbij koppels werden gemaakt en uiteindelijk kwam het er altijd op neer dat die koppels met elkaar gingen RPG'en en verder helemaal niets.


    •

    Derive schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei heb ik al aan verschillende RPG's mee gedaan waarbij koppels werden gemaakt en uiteindelijk kwam het er altijd op neer dat die koppels met elkaar gingen RPG'en en verder helemaal niets.


    Alsnog vind ik het voorbarig omdat koppels hoe dan ook ontstaan, dat is de rpg, maar als dat je mening is dan is dat ook goed. De reden waarom jij stopt en de rest doorgaat is genoeg gediscussieerd lijkt me (;.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Oke kunnen we hier nu misschien over op houden en gewoon wachten tot wat de uiit komst is van het stemmen of de beslissing van Dancal?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:13 ]

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Alsnog vind ik het voorbarig omdat koppels hoe dan ook ontstaan, dat is de rpg, maar als dat je mening is dan is dat ook goed. De reden waarom jij stopt en de rest doorgaat is genoeg gediscussieerd lijkt me (;.


    Het ging me ook over het gegeven dat mensen gewoon hun eigen plan trekken zonder enige rekening te houden met de rest. Maar als dat als normaal wordt gezien ben ik blij dat ik weg ben ja.


    •

    Sorry voor het trekken van mijn ''eigen plan''.

          Ik schrijf me bij deze uit. Dit is niet het soort sfeer waar ik lekker in kan schrijven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sorry iedereen voor de misverstanden,

    Maar ik heb dus een beslissing genomen ! Enkele mensen dachten dat alleen het koppel met elkaar ging RPG'en maar daar heb ik dus ongeveer een oplossing voor !
    Ik zal dus bij het invullijstje iets nieuw plaatsen 'Relatie's' dit betekend dat je met andere jongens/meisjes kan afspreken of vrienden, vijanden,... worden.

    Voor de koppels zal ik loten maar je kan wel zeggen met wie je het liefst wil zijn.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 16:59 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Lucie Maddie Flads


    _________________________________________________________________________________________

    Leeftijd :
    Ze is net 17 geworden.


    Innerlijk :

    Lucie is niet het bepaald type dat je snel uit je hoofd zet. Als je haar één keer ontmoet vergeet je dat niet, misschien zelfs je hele leven lang niet. Lucie kan zeer snel van emotie veranderen en dat laat ze ook vaak zien om mensen te verwarren. Je kan haar best 'mysterieus' noemen, ze kan je echt uren over een klein ding laten nadenken. Snel merk je al dat Lucy redelijk slim is ook al begrijpt ze meerdere dingen. Ze wilt altijd nieuwe dingen leren, maar dat mocht niet bij het vrouwenhuis. Vreselijk vindt ze het, om geen rechten te hebben ! Altijd moet Lucie net te ver gaan en de regels verbreken. Het is gewoon in haar bloed. Ze vindt het fijn om dingen te doen die niet mogen, ze is gek op spanning en dat vinden de meeste wel raar voor haar nette uiterlijk. Ook is ze een erg dromerig type, wat iedereen echt irriteert. Als ze mensen niet 'leuk' vindt laat ze dat maar al te goed merken. Kwetsende, en harde opmerkingen, komen er zomaar uit haar mond. Soms zelf als ze dit niet doorheeft. Nadat alles heeft Lucie ook een erg naïf kantje. Je kan haar zowat alles wijsmaken, ook al zijn het de domste dingen ! 'Blond' zou je haar kunnen noemen, en dat deden de meeste ook bij het vrouwenhuis. Lucie is soms ook erg brutaal en ze laat zichzelf niet zomaar doen, maar soms omdat ze nooit iets van vechten heeft geleerd is ze te slap, en moet ze wel opgeven.
    Anders is Lucie, als je haar vertrouwen hebt gewonnen een heel lief meisje en je kunt haar ook helemaal vertrouwen. Om haar vertrouwen te kunnen winnen heb je wel veel moeite nodig.

    Uiterlijk :



    Slaaf/meester :



    Relatie's :



    Extra :

    De rest komt zo.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 17:53 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Wie wil dan enige vorm van relatie (doelend op mogen/niet mogen/vriendgebeuren) met Andelyn (pag. 2) aangaan? ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Disastrous schreef:
    Sorry voor het trekken van mijn ''eigen plan''.

          Ik schrijf me bij deze uit. Dit is niet het soort sfeer waar ik lekker in kan schrijven.


    Mag ik de rol dan :D ?

    is het misschien een idee om de pagina nummer bij de personages neer te zeggen ?

    Monstrous schreef:
    is het misschien een idee om de pagina nummer bij de personages neer te zeggen ?



    Is goed.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik de laatste jongen reserveren?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Mag ik de laatste jongen reserveren?


    Ja !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    (...)

    Ja !


    ok top ^^. probeer hem vanavond volledig in te vullen. Een vraagje alleen; ik zag hier wel ietwat meningsverschil over relatie en slaaf/meester- word dit besproken in een loting of is er nog iemand vrij- mij maakt beide opties weinig uit (x.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya