• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:22 ]

    Dat lijkt me zo raar en kut en gewoon verwarrend tegelijk... Ik hoop dat jullie er uit komen met zijn allen.Veel sterkte!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is echt heel rot :[. Ik had ook echt nooit van mijn leven aan zien komen dat mijn ouders gingen scheiden, het was zo vreemd voor me. En God, wat heb ik gehuild ^^'. Dat is inmiddels wel al flink wat aantal jaartjes geleden en inmiddels zijn mijn ouders weer terug bij elkaar... Het kan soms vreemd lopen. Heel veel succes!


    i put the fun in funeral

    Och jeetje, wat heftig!
    Ik heb totaal geen ervaring met gescheiden ouders -mijne zijn al 31 jaar getrouwd-, dus echt precies weten hoe je je voelt weet ik natuurlijk niet.

    Maar het is wel heel naar voor jou! Hoewel het denk ik slechter is als je ouders bij elkaar blijven terwijl ze niet meer van elkaar houden.
    Maar momenteel voel je je natuurlijk hartstikke rot. En dat is begrijpelijk.

    Ik zou je veel hug gifs toe willen sturen nu, maar doordat ik in de trein opweg naar huis op mijn mobiel zit, gaat dat wat lastig.

    BUT JUST PRETEND THAT I'M HUGGING YOU RIGHT NOW!
    *gives you a very big hug!*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, wat vervelend voor je. Heel veel sterkte!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sterkte, Ellen! <3

    Ik wilde dat ik iets voor je kon doen, maar ik kan niet zo snel iets bedenken dat het beter maakt. Veel sterkte komende tijd!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Square schreef:
    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    -

    Ik vind het echt heel vervelend voor je. :c
    Heel veel sterkte! :c


    wat was dit ookalweer

    Dauth schreef:
    Aaaawh, Ellen :C

    Ik vind het echt heel heel erg vervelend voor je en als je ooit met iemand wilt praten mag je me een berichtje sturen. Mijn ouders zijn ook gescheiden dus ik kan je, hopelijk, een beetje helpen. Hun scheiding was niet bepaald prettig en ook redelijk onverwacht. Het eerste wat ik op je hart wil drukken is dat het niet aan jou ligt. Echt niet. Dat is een van de dingen waar ik heel erg mee gezeten heb, ookal sloeg het helemaal nergens op.



    Dit, inderdaad. Na de scheiding van mijn ouders heeft mijn vader een paar relaties gehad, en één ervan heeft tegen mij en tegen mijn vader gezegd dat het mijn schuld was. Als iemand je dat ooit zegt of je gelooft het zelf, niet geloven. Het is nooit jouw fout.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jeetje, wat vervelend voor je. Ik wens je voor de komende tijd heel veel sterkte toe.
    Zelf weet ik eigenlijk niet eens echt goed meer hoe het echt is om twee ouders te hebben, aangezien mijn vader vlak na mijn zevende verjaardag plotseling overleed. Ik ben dat nu helemaal gewend (ruim zeven jaar later), terwijl veel anderen zich dat echt niet kunnen voorstellen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ah, wat erg Ellen! Als je ooit een keer wilt praten of een keer afleiding wilt hebben dan ben ik er voor je. Dat je dat maar weet!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken het gevoel. Mijn ouders vertelde me bijna een maand geleden ook precies hetzelfde, alleen kwam het van m'n vaders kant. M'n moeder wilde niet scheiden, nog steeds niet. Het is echt ontzettend lastig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh jeetje!
    Sterkte meis, het komt wel goed. (Nouja, als ouders gan scheiden is het altijd klote natuurlijk en gaat er vanalles aan te pas) Maar ik weet zeker dat het goed gaat komen en dat na een tijdje alles rustig zal worden.

    Ik hoop dat je er niet teveel last van gaat hebben.

    Knuffels~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken die schok volledig en als je wil praten, mag je naar me toekomen. Bij mij kwam die schok namelijk halverwege januari van dit jaar. Inmiddels ben ik er al achtergekomen dat mijn vader al een half jaar vreemdging (niet dat hij dat toegeeft) en hij woont nu ook bij zijn vriendin.
    Alleen waar mijn zusje het vermoedde, had ik geen enkel idee. Het kwam als een donderslag bij heldere hemel.
    Ik weet dus volledig hoe je je voelt. Heel erg veel sterkte!
    Het is ook mijn pa die wilde scheiden en hij zei tegen allemaal vrienden dat mijn ouders niet meer van elkaar hielden. Helemaal niet waar, mijn ma hield nog steeds van hem. Inmiddels niet meer aangezien hij zich als een gigantische lul gedraagt naar iedereen, inclusief mij en mijn zusje.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 23:04 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis