• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:22 ]

    Alhoewel ik je niet persoonlijk ken, wens ik je ontzettend veel sterkte toe ermee. Ik hoop dat je veel steun krijgt van anderen en dat je jezelf een beetje kunt afleiden door iets leuks te gaan doen als het echt niet gaat. Zelf zijn mijn ouders al sinds m'n vierde gescheiden en heb ik daar erg veel problemen mee gekregen, aangezien het nou niet bepaald een rustige scheiding was en er zelfs nu nog veel ruzie om is. Hopelijk voor jullie verloopt het al bij al nog netjes en loopt de band met je ouders niet naar de klippen erdoor. knuffel nog.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 0:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    nerveus schreef:
    Wat rot voor je, helemaal dat het zo onverwacht komt. Het is niet leuk wanneer je ouders gaan scheiden. Lijkt me echt rot om te horen, helemaal als je dacht dat het goed ging tussen hen. Heel veel sterkte de komende tijd.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Assassin schreef:
    Damn, dat is zeker een shock... Ik heb er zelf maar weinig ervaring mee, maar ik wens jou en je ouders wel heel veel sterkte. Wat rot om te horen, zeg. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt allemaal :3

    Shit, dat is echt kut voor je. :c Sterkte met de situatie en hopelijk zullen je ouders scheiden op een rustige manier. Hopelijk vind je een manier om hiermee om te gaan die voor jezelf prettig is. Nogmaals, sterkte.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife