• “You have been trapped in the inescapable net of ruin by your own want of sense”- Aeschylus



    Voor het nieuwe programma “Ruined” wordt een groep van tien jongeren gedropt bij een ruïne van een kasteel. De jongeren hebben geen idee waar ze zijn en weten ook niet dat er overal verborgen camera’s hangen. Zelfs in de nabije omgeving worden ze op de voet gevolgd voor deze camera’s. Iedereen mag één rugzak vullen met spullen die zij denken nodig te hebben, hier moeten ze zo lang mogelijk mee zien te overleven. Helemaal aan hun lot overgelaten zijn ze niet, in de ruïne zijn kaarten neergelegd waar tips op staan om te overleven. Denk aan kaarten die wijzen naar voedsel. Ook zijn er wapens om mee te jagen, een kleine voorraad lucifers om vuur mee te maken en is er voor iedereen een bed te vinden. De groep moet voor al het andere zelf een oplossing zien te vinden.
    Hoe langer de jongeren het vol houden, hoe meer geld ze zullen verdienen.

    Er zitten slechts twee regels verbonden aan dit programma:
    - Moderne apparatuur als telefoons of laptops zijn ten strengste verboden.
    - Als je het aangegeven gebied verlaat, betekend dit automatisch dat je gediskwalificeerd bent.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (18 t/m 25)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor deelname aan dit programma:
    Extra:


    Meisjes: VOL
    - Violet Clary-Anne Edwards - Forman
    - Olivia Jane Fletcher - Mamo
    - Cara Lynn Rhine - Piaffe
    - Avian d'Avons - Risu
    - Abigaile 'Abby' Courtney Easton - Netzwerk

    Jongens:
    - Dylan Floyd voor Aureolus
    - Chris Floyd voor Californication
    - Cota Felix Spencer Diagras - LadyStark
    - Jackson Shawn McCarthy - Luke_Pinguin
    - Gereserveerd voor ImmaBeAPenguin

    Regels:
    - 1 personage per persoon
    - 16+ mag, maar graag onder een spoiler
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden per post
    - Laat het even weten als je een tijd niet online kunt komen en parkeer je personage dan ergens, zodat anderen verder kunnen zonder jou.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:37 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Chris Floyd

    Leeftijd: Negentien.
    Uiterlijk: Chris en zijn tweelingbroer zijn twee druppels water, dezelfde bruine ogen en dezelfde kleur haar. Hij is niet erg lang maar ligt er eerder tussen in, een gemiddelde lengte. Chris is niet bepaald gespierd en heeft ook geen breed postuur, toch valt hij altijd op in de groep door zijn knappe koppie. Hij is niet bepaald ijdel maar let wel op zijn uiterlijk en uitstraling. Het is niet makkelijk hem te onderscheiden van zijn broer maar hij heeft zijn verschillen.



    Innerlijk: Chris is een drukke jongen met veel praatjes, hij staat graag in het middelpunt en vindt het echt niet erg om alle aandacht te krijgen negatief of positief. Chris kan altijd wel een beetje arrogant overkomen, hij heeft genoeg zelfvertrouwen en dat vindt hij geen slecht ding. Hij vindt zichzelf dan ook niet persé te knap maar eerder té goed.
    Ook kan hij zonder dat hij het werkelijk door heeft vreselijk egoïstisch zijn maar ondanks dat heeft hij altijd een luisterend oor voor andere. Zelf uit hij zijn eigen gevoelens nauwelijks, hij vindt het niet fijn om over eigen zijn problemen te praten. Hij praat er meestal om heen en is niet echt een bepaald betrouwbaar persoon, maar ook hij weet dat sommige dingen niet voor altijd een geheim zouden kunnen blijven.
    Daarnaast is de jongen nogal impulsief, zijn reactie kan aardig snel uit de hand lopen en hij denkt er geen minuut over na. Het werkt soms in zijn voordeel maar ook vaak in zijn nadeel. Chris is een doorzetter en zal zeker niet opgeven na een tegenslag, hij zal juist er alles aan doen om iets te winnen en is erg fanatiek in sport, wedstrijden en zelfs spelletjes. Hij kan niet goed tegen zijn verlies wat de wil om te winnen nog groter maakt.
    Chris is ontzettend romantisch en heeft een extreem gevoelige kant, hij is heel beschermend en neemt het altijd op voor degene van wie hij veel houdt of die belangrijk voor hem zijn.
    Hij is een van de slechtste personen die je naast je zij kunt hebben in moeilijke situaties, hij weet zich er haast nooit uit te redden en strest zich al bij het minste gering.
    Reden voor deelname aan dit programma: Chris en zijn broertje waren hun oude, saaie dorp helemaal zat. Er was niks te doen en de mensen waren allemaal hetzelfde. Ze wouden wel eens wat nieuws. Komt nog meer.
    Extra: –– Chris rookt wel eens, het begon eigenlijk om een beetje stoer te doen maar hij werd sneller verslaafd als hij dacht.
    –– Hij heeft een tweelingbroer, Dylan.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:10 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag ik een jongen reserveren ^^ dit lijkt me best wel leuk maar ik ben nog niet echt zeker. Als ik zeker ben ga ik morgen mijn jongen aanmaken (:

    En Chris is onwijs knap


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Dylan Floyd.


    Leeftijd
          Negentien

    Uiterlijk

    Innerlijk
          Dylan word vaak door de war gehaald met Chris, maar als je de tweeling beter kent weet je uiteindelijk de verschillen qua innerlijk wel te vinden. Dylan heeft net zoals zijn broer een vlotte babbel en graag in het middelpunt staan is dan waarschijnlijk iets wat in de familie zit, maar Dylan denkt wel even twee keer na voordat hij actie onderneemt. Dylan zet door tot hij zijn doel heeft bereikt en is eigenlijk wel vriendelijk tegen iedereen,

    Reden voor deelname aan dit programma

    Extra

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 16:18 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    SphinxX schreef:
    Mag ik een jongen reserveren ^^ dit lijkt me best wel leuk maar ik ben nog niet echt zeker. Als ik zeker ben ga ik morgen mijn jongen aanmaken (:

    En Chris is onwijs knap


    Ik zal je erbij zetten!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    kan ik een jongen reserveren? als dat nog kan..


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    ImmaBeAPenguin schreef:
    kan ik een jongen reserveren? als dat nog kan..


    Ja, Sphinxx wist niet zeker of ze mee zou doen en die zou haar personage de 10e inleveren als ze mee wilde doen, maar dat heeft ze niet gedaan, dus ik geef die laatste jongen aan jou!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Iemand die nog een relatie wilt met Abby ?
    Vrienden, vijanden, crush ?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mamo schreef:
    (...)

    Ja, Sphinxx wist niet zeker of ze mee zou doen en die zou haar personage de 10e inleveren als ze mee wilde doen, maar dat heeft ze niet gedaan, dus ik geef die laatste jongen aan jou!


    oke, dan ga ik hem nu invullen


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Gently schreef:
    Iemand die nog een relatie wilt met Abby ?
    Vrienden, vijanden, crush ?
    :3


    Misschien is het wel leuk als Olivia een crush heeft op Abby? Daardoor krijg je misschien wel een leuke verhaallijn haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Misschien is het wel leuk als Olivia een crush heeft op Abby? Daardoor krijg je misschien wel een leuke verhaallijn haha.


    Ik vind het prima, maar vanaf Abigaile gezien is ze denk ik niet lesbi, misschien bi. Al weet ze dat zelf niet. x)
    Of Olivia heeft een crush en Abby totaal niet, dat kan ook grappig zijn.
    x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Ik vind het prima, maar vanaf Abigaile gezien is ze denk ik niet lesbi, misschien bi. Al weet ze dat zelf niet. x)
    Of Olivia heeft een crush en Abby totaal niet, dat kan ook grappig zijn.
    x)


    Dat dacht ik inderdaad. Maar ik vind het wel lastig om nu al te zeggen eigenlijk, aangezien ik dan eigenlijk grotendeels de verhaallijn van Olivia al weet haha. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Dat dacht ik inderdaad. Maar ik vind het wel lastig om nu al te zeggen eigenlijk, aangezien ik dan eigenlijk grotendeels de verhaallijn van Olivia al weet haha. :')


    We`ll see, want Abby is niet de liefste.
    x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gaat dit nog door?


    take me back to the basics and the simple life

    Als iedereen nog wilt beginnen met dit rpg wel!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Als iedereen nog wilt beginnen met dit rpg wel!


    Ik wil nog :Y)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman