• Hallo iedereen!

    Mijn broertje heeft een hamster gekocht. Ze heet Tibbers en is echt super schattig. Ik dacht, ik deel het even met jullie ;3

    Zo ziet ze er uit:




    Is ze niet schattig? ;3

    Voor de mensen die 't willen weten: ze is een Russische dwerghamster.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Ehm... Ik denk wel regelmatig het hok verschonen, dagelijks voedsel en water. Zo'n knaagsteen is ook wel handig. Zaagsel voor in het hok, wat stukjes wc-papier om z'n huisje mee te vullen. (Die leg je in hun hok en dan slepen ze het zelf mee naar hun huisje) En verder, heel veel liefde of course (:


    En last but not least: een radje om in rennen en lege wc rolletjes om mee te spelen.


    Valt allemaal nog goed mee eigenlijk! Veel plezier ermee ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je word verliefd als je een roborovski ziet, hahah.

    Maar wat een dotje, ze lijkt op Klaintje (laatste hamster die ik had) en Mikey (eerste hamster die ik had) Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lophos schreef:
    Awhh, zo mega cute ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Khamul schreef:
    (...)

    Ehm... Ik denk wel regelmatig het hok verschonen, dagelijks voedsel en water. Zo'n knaagsteen is ook wel handig. Zaagsel voor in het hok, wat stukjes wc-papier om z'n huisje mee te vullen. (Die leg je in hun hok en dan slepen ze het zelf mee naar hun huisje) En verder, heel veel liefde of course (:


    En last but not least: een radje om in rennen en lege wc rolletjes om mee te spelen.

    Vergeet het huisje niet vaak schoon te maken, ze verstoppen daar meestal het voer en de voer resten. Ik deed altijd een soort van wol in het hokje, van de dierenwinkel.
    En van die soort papier sliertjes vinden ze ook altijd leuk.

    Majikku schreef:
    Je word verliefd als je een roborovski ziet, hahah.

    Maar wat een dotje, ze lijkt op Klaintje (laatste hamster die ik had) en Mikey (eerste hamster die ik had) Hahah

    klopt, die blijven hun hele leven ongeveer 4 cm ofzo. de school waar ik op zat had één.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 19:47 ]

    Lophos schreef:
    (...)
    klopt, die blijven hun hele leven ongeveer 4 cm ofzo. de school waar ik op zat had één.


    4 cm is wel heel klein :'D
    Ze zijn iets groter dan de Russiche dwerg en zijn echte bolletjes haar. Zo lief.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mega cute!!!!!
    Cuteness overload!!! :p

    Mijn eerste reactie om zulke schattige diertjes is dat ik het dood wil knijpen zo schattig vind ik het.
    Wij hebben ook een kitten (officieel is het een kitten maar hij is al huge maar hij blijft schattig) en ik kan die elke dag nog wel nep dood knijpen.
    Ik weet het, ik heb al meerdere reacties van vriendinnen gekregen dat ik later niet op hun kinderen mag passen. Want ja inderdaad die zou ik ook van schattigheid wel dood willen knijpen.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    Mijn eerste reactie om zulke schattige diertjes is dat ik het dood wil knijpen zo schattig vind ik het.
    Wij hebben ook een kitten (officieel is het een kitten maar hij is al huge maar hij blijft schattig) en ik kan die elke dag nog wel nep dood knijpen.
    Ik weet het, ik heb al meerdere reacties van vriendinnen gekregen dat ik later niet op hun kinderen mag passen. Want ja inderdaad die zou ik ook van schattigheid wel dood willen knijpen.



    Hahaha omg. Ik dacht dat ik de enige was :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Hahaha omg. Ik dacht dat ik de enige was :'D


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Majikku schreef:
    (...)

    Hahaha omg. Ik dacht dat ik de enige was :'D

    Haha, en ik dus ook!
    Aangenaam mede ik-wil-schattige-dingen-dood-knijpen genoot. iets beters kon ik er niet van maken


    'Nobody said it was easy

    N'aww, wat een droppie! Ik zou overigens wel oppassen met knaagstenen, want meestal zit er veel meer zout in dan zo'n beestje nodig heeft. Eventueel kan je ook knaagtakjes of iets in die trant halen. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Amiable schreef:
    (...)
    Haha, en ik dus ook!
    Aangenaam mede ik-wil-schattige-dingen-dood-knijpen genoot. iets beters kon ik er niet van maken


    Haha halluu :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Super schattig! Ik heb er ook één.

    Ik hoop echt dat jullie de hamster op de goede manier verzorgen =)

    Majikku schreef:
    (...)

    4 cm is wel heel klein :'D
    Ze zijn iets groter dan de Russiche dwerg en zijn echte bolletjes haar. Zo lief.

    5 tot 7 cm volgens internet. Ik had het maar even opgezocht (:

    Amiable schreef:
    (...)
    Haha, en ik dus ook!
    Aangenaam mede ik-wil-schattige-dingen-dood-knijpen genoot. iets beters kon ik er niet van maken

    Ik ook! *zwaait om aandacht*

    Ik had altijd een witte hamster, waarvan ik het ras niet meer weet, en die heette Nyappy (An Cafe :3)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 20:00 ]

    Lophos schreef:
    (...)
    Ik ook! *zwaait om aandacht*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.