• Hallo iedereen!

    Mijn broertje heeft een hamster gekocht. Ze heet Tibbers en is echt super schattig. Ik dacht, ik deel het even met jullie ;3

    Zo ziet ze er uit:




    Is ze niet schattig? ;3

    Voor de mensen die 't willen weten: ze is een Russische dwerghamster.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    *zwaait terug*
    Maar niet echt doen hè dames, dan krijg je met de politie te maken enzo. Not so much fun.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    *zwaait terug*
    Maar niet echt doen hè dames, dan krijg je met de politie te maken enzo. Not so much fun.

    Hahaha, als je kinderen dood knijpt wel ja.

    Over 'niet echt doen' gesproken: ik heb ooit een baby hamster gehad (die op de bank liep) en daar is iemand van minstens 100 kilo op gaan zitten. Arm beestje.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 20:07 ]

    Aww, wat een schatje. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Lophos schreef:
    (...)
    Hahaha, als je kinderen dood knijpt wel ja.

    Over 'niet echt doen' gesproken: ik heb ooit een baby hamster gehad (die op de bank liep) en daar is iemand van minstens 100 kilo op gaan zitten. Arm beestje.


    Omg haha.

    Ik heb ooit eens een kuikentje gestolen toen ik 9 was. Er was een open dag op de kinderboerderij en toen mocht je kuikens vasthouden... en toen stak ik er een in mijn zak en liep weg. Pas buiten merkte mijn ouders het. Whahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CUTEEE!!!
    Wat een leuk beestje en wat een leuke naam :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Cutie <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Persoonlijk heb ik echt niks met hamsters (en cavia's), maar ze ziet er inderdaad als een dotje uit.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 11:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dankjulliewel allemaal ;3


    26 - 02 - '16

    Schattig!


    16 - 09 - '17

    Super lief!


    Life is hard and then we die

    Wat een schattig bolletje. :3
    Zelf zou ik nooit een hamster willen hebben, omdat ik het geen ideale huisdier vind. Maar het blijven (zoals veel andere beestjes), schattige diertjes. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    tubbietoost schreef:
    Cutie <3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat een lief klein pluisebolletje! Teveel schattigheid op mijn scherm! (flower)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Echt heel cute. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wat een schatje!
    Kijk die lieve, schattige kraaloogjes ^0^