• Bondgenoten:

    De Beroeps
    - Sapphire Anne Hale
    - Maelle 'Mae' Riviera Hollister

    Bondgenootschap1
    - Felix Gardner
    - Fir Rayy Phoenix
    - Crystal Eurenia Neglis
    - Briar 'Brye' Alodia Combe

    Bondgenootschap2
    - Aurora Joanne Valance
    - Ariane Benigin
    - Thalia Hayes
    - Lily-Kate Rosewood

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 14:50 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Verityy schreef:
    (...)

    Dat zou fijn zijn

    Wil je haar dan aan haar schouder ofzo verwonden?


    Prima. Met een mes of een speer?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Prima. Met een mes of een speer?


    Een speer :')


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Een speer :')


    okee :3

    Die krijgt Sapphire daarna wel terug. Dat ze hem uit haar schouder trekt en daarna bang wegrent, de speer achterlatend, dan heeft Sapphire hem namelijk weer.?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    okee :3

    Die krijgt Sapphire daarna wel terug. Dat ze hem uit haar schouder trekt en daarna bang wegrent, de speer achterlatend, dan heeft Sapphire hem namelijk weer.?


    Ja hoor is goed, of ze probeert hem terug te gooien maar ze faalt dus pleurt hij op de grond en dan rent ze weg :')


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Ja hoor is goed, of ze probeert hem terug te gooien maar ze faalt dus pleurt hij op de grond en dan rent ze weg :')


    Prima


    take me back to the basics and the simple life

    Zijn Fir, Crystal, Briar en Félix al bondgenoten, of moeten ze elkaar nog leren kennen in de arena ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Fir komt er sowieso later bij, maar ik weet niet wat de andere in gedachten hadden (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Zullen we een punt afspreken waar ze elkaar ontmoeten? Dan kan ik Fir daar langzaam naartoe laten gaan aangezien verplaatsen nogal langzaam gaat in een grote arena (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hey mensen, is er nog iemand die bondgenoot wilt zijn met Lily-Kate?


    -

    Dancal schreef:
    Zijn Fir, Crystal, Briar en Félix al bondgenoten, of moeten ze elkaar nog leren kennen in de arena ?


    Ik denk allemaal later, op het moment dat ze elkaar tegenkomen ofzo. Wat denken de anderen ?
    :-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sorry dat ik niets meer had gestuurd, heb alweer lekker ruzie met mn vriendinnen, heerlijk altijd :/


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Sorry dat ik niets meer had gestuurd, heb alweer lekker ruzie met mn vriendinnen, heerlijk altijd :/


    Ahh. Hoe kan dat dan, die ruzie; alweer?


    take me back to the basics and the simple life

    Ze zeggen dat ik de laatste tijd "chagrijnig" en "humeurig" ben. Ik heb ze al meerdere keren verteld dat ik niet echt lekker in mijn vel zit en dan is het echt heerlijk om te horen dat je chagrijnig bent.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 21:53 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Ze zeggen dat ik de laatste tijd "chagrijnig" en "humeurig" ben. Ik heb ze al meerdere keren verteld dat ik niet echt lekker in mijn vel zit en dan is het echt heerlijk om te horen dat je chagrijnig bent.


    Og da's kutvervelend. Ik heb dit soms ook maar dan accepteren mn vrienden het gewoon en laten ze het er bij.


    take me back to the basics and the simple life

    Maar ja, dit is geen zeurtopic (;

    Over het RPG; Ik denk dat ik mijn karakter Chase laat vermoorden. Ik heb het echt al druk zat met 1 karakter, iedereen die wil mag op hem in hakken bij deze x)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 22:29 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell