• Bondgenoten:

    De Beroeps
    - Sapphire Anne Hale
    - Maelle 'Mae' Riviera Hollister

    Bondgenootschap1
    - Felix Gardner
    - Fir Rayy Phoenix
    - Crystal Eurenia Neglis
    - Briar 'Brye' Alodia Combe

    Bondgenootschap2
    - Aurora Joanne Valance
    - Ariane Benigin
    - Thalia Hayes
    - Lily-Kate Rosewood

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 14:50 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mijn post komt morgen, heb het erg druk deze week


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosea schreef:
    Bondgenoten:

    De Beroeps
    - Sapphire Anne Hale
    - Jongen District 1
    - Maelle 'Mae' Riviera Hollister
    *als er nog mensen zijn die ook bij de Beroeps willen (en denken dat ze er ook bij zouden worden gelaten) mogen zich aanmelden.
    *hoe zit het met Thalia? Komt die bij de Beroeps?

    Bondgenootschap1
    - Felix Gardner
    - Fir Rayy Phoenix
    - Crystal Eurenia Neglis
    - Briar 'Brye' Alodia Combe

    Bondgenootschap2 (nog niet vastgelegd)
    - Aurora Joanne Valance
    - Ariane Benigin
    - Thalia Hayes

    Bondgenootschap3 (staat niet vast)
    - Chase Cole Haydens
    - Gabriel nogwattes (deed t effe uit m'n hoofd, vanmiddag verbeter ik t wel effetjes)


    Er zijn twee bongenootschappen nog niet vasgelegd. ( waar onder mijn personage er in zit ).


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Verityy schreef:
    Hey mensen, is er nog iemand die bondgenoot wilt zijn met Lily-Kate?

    Ja, Samuel Girlish wilt wel bondgenoot worden. ( Hij is wel heel zwak )
    Veravos schreef:
    Naam: Samuel

    Slogan: Doe niet als je uiterlijk, maar als je innerlijk.

    Leeftijd: 12

    District: 8



    Innerlijk:

    In zijn district was hij redelijk populair, omdat hij er schattig uit ziet door zijn baby gezicht en door at hij klein en mager is van zichzelf. Liever wil hij stoer zijn en is hij erg brutaal. Maar hij is ook heel eerlijk en zou nooit liegen dat kon hij nog niet eens, want dan worden zijn wangen rood en vindt iedereen hem nog schatiger. Hij is bang voor grote jongens en dus ook voor de beroeps. Meestal is hij nerveus op wat er gaat komen en is hij bang dat iemand hem schattig vindt. Maar ondanks alles is hij wel sociaal en zou hij een bondgenoot moeten hebben. Ook is hij erg eigenwijs en heeft hij een sterke wil. Wat niet zo handig als je samen wil werken.

    Uiterlijk:



    Hij heeft korte zwarte haren en bolle schattige wangetjes. Hij is mager gebouwd en is dus niet sterk en gespierd. Ook is hij best klein en is dus totaal niet in het voodeel bij een gevecht.

    Achtergrond: Samuel werdt schattig gevonden door zijn baby gezicht en doordat hij klein en mager was. Samuel vondt dat totaal niet leuk en liet zien dat hij dat totaal niet was. Hij deed steeds brutaler en eigenwijser. Ook probeert hij stoer te doen, maar iedereen lacht hem dan uit.

    Samuel heeft en moeder en een vader, drie zussen en een kleiner broertje van twee. Hij heeft altijd met zijn zussen meisjes spelletjes gespeeld. Zijn broertje deed ook mee. Hij was een soort meisjesjongen. Samuel moest ook breien en iedereen lachte hem uit, terwijl de meisjes het voor hem op namen en hem schattig vonden.

    Specialiteiten:
    Samuel heeft nog nooit met wapens gevochten, hij heeft zoizo bijna nooit gevochten. Hij maakt liever ruzie zonder te vechten. Samuel is wel heel onopvallend behalve als hij 'schattig' gevonden wordt. Samuel zou dus kunnen proberen om een soort foxface te spelen, maar hij wil wel graag bondgenoten hebben. Verder kan hij goede netten en knopen maken. Maar hij zou het zonder wapens niet lang uithouden.

    Zwaktepunten:
    Hij kan niet met wapens omgaan en heeft geen verstand van natuur. Hij kan niet zwemmen en totaal niet snel rennen ( het is echt een raadsel hoe uit het bloedbad komt). Samuel is heel eigenwijs en wil graag zijn eigen mening houden. Verder is hij een bangerik en zou hij voor ieder tribuut wat sterker is dan hij vluchten.

    District Token:
    Samuel heeft een medailon gekregen met een foto van zijn vrienden en famellie, omdat hij heel erg van ze houdt. Er zit ook een briefje in met alle namen en: 'Zet hem op!' erop om hem aan te moedigen.

    Trainingcijfer: 3


    Dit is maar jongen die snel dood gaat Ariane is mijn echte personage.
    Ik heb hem daarom zo zwak gemaakt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

Mashtonx schreef:
Maar ja, dit is geen zeurtopic (;

Over het RPG; Ik denk dat ik mijn karakter Chase laat vermoorden. Ik heb het echt al druk zat met 1 karakter, iedereen die wil mag op hem in hakken bij deze x)


MWAHAHAHHAA :Y)


take me back to the basics and the simple life

Veravos schreef:
(...)

Er zijn twee bongenootschappen nog niet vasgelegd. ( waar onder mijn personage er in zit ).


Bondgenootschap 2 zit ik ook in. Ik vind het goed!


"Ignite, my love. Ignite."

Lily-Kate heeft een bondgenootschap met Ariane en Aurora (:


-

Verityy schreef:
Lily-Kate heeft een bondgenootschap met Ariane en Aurora (:

YUP(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)


I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

Oke


"Ignite, my love. Ignite."

Ik schrijf me uit sorry, ik heb niet echt de zin om te reageren waardoor de fun er bij mij weg is :/ Sorry.


I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Gally schreef:
Ik schrijf me uit sorry, ik heb niet echt de zin om te reageren waardoor de fun er bij mij weg is :/ Sorry.

Jammer.....


I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

Ik geef toestemming om Samuel in de avond/ ochtend te vermoorden. Het wordt gewoon te druk..


I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

Reageert er nog iemand?


I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

Veravos schreef:
Reageert er nog iemand?


I really want maar ik heb echt geen inspi…


take me back to the basics and the simple life

Veravos schreef:
Ik geef toestemming om Samuel in de avond/ ochtend te vermoorden. Het wordt gewoon te druk..

Laat Samual anders dood bloeden door zijn been wond, want niet iedereen moet vermoord worden... ;D


“A queen will always turn pain into power.”

Moet ik anders iets laten gebeuren in de arena? Ik wil echt niet dat het topic doodloopt ;3


“A queen will always turn pain into power.”