• .. en toen heb ik al mijn kerstspullen tevoorschijn gehaald.

    Zucht! Ik had m'n eigen nog zo voorgenomen om tot minstens ná mijn verjaardag [acht november] en mogelijk zelfs tot ná Sinterklaas te wachten.. Maar ik had een week geleden al de eerste kerstkriebels.. [Eigenlijk heb ik die het hele jaar door.. Was het maar altijd kerst!] En vandaag liet ik me even gaan door een kerstliedje erop te zetten en voor ik het wist...

    Had ik mijn kerstdorp in mijn kamer gezet.. Een kleinere kerstdorp op mijn bureau gezet.. Twee kerstbomen, overal kerstversieringen en kaarsen staan...

    Ik vind kerst alleen leuk om de versieringen: de kerstbomen, dorpen, andere versieringen en het muziek. Ik houd niet van het verplicht gezellig doen en samen zijn met je familie, dat is me een beetje overdreven.. Helaas is papalief echt ánti-kerst, dus ik mag maximaal twee dagen voor kerst de boom naar beneden halen. En dit jaar is het laatste jaar dat we de kerstboom op gaan zetten, als het aan papa ligt.. En mama heeft al haar kerstspullen weggegooid.. Ik bedoel: Wat bezielt ze? ;o

    Anyway, ík ben helemaal in mijn nopjes in mijn gezellige kamer en baal nu al bij de gedachten dat dit in Januari allemaal weer weg moet.. Maar tot die tijd geniet ik er nog lekker van!

    Zijn er nog meer kerstfans hiero? En misschien al van die gekke mensen als mij, die al een boom ophebben staan? [Mijn kerstboom staat het hele jaar door..]

    Foto's heb ik nog niet, omdat mijn mobiel lelijke foto's maakt.. x]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Heb jij al kerstspullen in huis?

    31.1% (14 stemmen)
     
    Nee, maar ik kan niet wachten om het op te zetten!

    11.1% (5 stemmen)
     
    Nee, ik doe niet aan kerst.

    51.1% (23 stemmen)
     
    Ja, maar nog in de dozen ;).

    6.7% (3 stemmen)
     
    Ehh, ja! Allang. Was het maar het hele jaar door kerst! <3


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik ben iemand die kerst leuk vindt als het er is, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het altijd wel erg gezellig, kerst, vooral ook inderdaad vanwege de versieringen en de kerstboom. Na kerst kijk ik echter meteen weer uit naar de zomer haha.
    Wel superleuk dat je je kamer zo hebt versiert, die kerstsfeer is altijd leuk. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nog in dozen. Wij gaan altijd optuigen na Sinterklaasavond c: Maar het liefst laat ik ze vervolgens wel zo lang mogelijk staan, hoewel dat best onhandig is met mijn stofallergie en zo en mijn moeder duidelijk niet voor is, maar boeiend. Kerst is leuk <3


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een kleine kerstboom van 30 cm, met lichtjes. Die gaan elke avond tussen 5 en 6 aan...
    Ik wil nog een grotere boom, die dan wel elke keer na kerst weer weg gaat, maar ik moet maar zien hoe en wat...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hihi, gelukkig houden jullie wel ook van kerst! x]
    Ik vond nog wat pinguins en sneeuwpoppen dus die heb ik neergezet.. En een bungeejumpende sneeuwpop en pinguin opgehangen.. En nu zit ik hier heerlijk te genieten van mijn kamer. :)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik vind echt niks leuk aan Kerst, dus ik stel het altijd maar uit voor mijn ouders x)


    wat was dit ookalweer

    Starlord schreef:
    Nog in dozen. Wij gaan altijd optuigen na Sinterklaasavond c: Maar het liefst laat ik ze vervolgens wel zo lang mogelijk staan, hoewel dat best onhandig is met mijn stofallergie en zo en mijn moeder duidelijk niet voor is, maar boeiend. Kerst is leuk <3


    Precies dit. Ik ben ook allergisch voor de boom. Zowel de neppe als de echte (no_chears)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb twee minikerstboompjes waarvan ik niet weet waar ik ze moet laten dus die staan het hele jaar door op het kastje boven mijn bed... ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nope. Ik doe aan geen van de feestdagen eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Indila schreef:
    Ik ben iemand die kerst leuk vindt als het er is, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het altijd wel erg gezellig, kerst, vooral ook inderdaad vanwege de versieringen en de kerstboom. Na kerst kijk ik echter meteen weer uit naar de zomer haha.
    Wel superleuk dat je je kamer zo hebt versiert, die kerstsfeer is altijd leuk. (:


    Dit, echt precies dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    hahaha dit vind ik leuk xd


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik spaar ook kersthuisjes en kerstdorpjes! Was het elke dag maar kerst, haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het aan mijn stiefvader lag, was ons hele huis ondertussen ook al versierd. Het is dat ik en mn moeder hem tegen kunnen houden, haha.
    Ik hou wel van Kerst met al zijn versieringen, enz., maar ik wil er ook weer niet te vroeg mee zijn. Na Sinterklaas is voor mij prima.


    Stenenlikker

    Starlord schreef:
    Nog in dozen. Wij gaan altijd optuigen na Sinterklaasavond c: Maar het liefst laat ik ze vervolgens wel zo lang mogelijk staan, hoewel dat best onhandig is met mijn stofallergie en zo en mijn moeder duidelijk niet voor is, maar boeiend. Kerst is leuk <3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Omg, je bent zaterdag jarig, net als mijn broertje ^^

    Haha dat soort kriebels heb ik ook altijd. Het enige probleem is dat mijn vader enige weerstand tegen zulke vroege kerst-acties geeft, dus helaas moeten mijn spulletjes nog even in de dozen blijven...

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 9:39 ]

    Armitage schreef:
    Omg, je bent zaterdag jarig, net als mijn broertje ^^

    Haha dat soort kriebels heb ik ook altijd. Het enige probleem is dat mijn vader enige weerstand tegen zulke vroege kerst-acties geeft, dus helaas moeten mijn spulletjes nog even in de dozen blijven...


    Mijn vader ook! Vandaar dat het nu mijn kamer is, die verkerstmist is.. _O_


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.