•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    •

    DiNozzo schreef:
    I want to feel loved. :/


    You are loved?


    wat was dit ookalweer

    Echt hoor, elke keer opnieuw wordt je zo'n bitch, alsof ik minderwaardig ben. Waar slaat dat in hemelsnaam op?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Majikku schreef:
    Waarom is het forum zo freaky stil D:
    Vroeg ik me ook al af. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dagje VU erop, eindelijk wat meer zekerheid over mijn toekomst gevonden x]. Nu nog naar de UvA


    i put the fun in funeral

    LOLOLOL die quiz 'ben je lelijk' die mensen voor de verandering ook echt de uitkomst 'ja' geeft. :'D Eindelijk eens niet zo'n zeikbericht dat iedereen mooi is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omg, de preview van The Last Goodbye is zo mooi! :c


    Caution first, always.

    Waarom maakt iedereen me zo jaloers?
    I hate it!!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 17:26 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik vind het niet zo leuk dat ik mij altijd interesseer in jouw opleiding en jij nooit in de mijne. Je weet dat het voor mij super belangrijk is en je kan er of alleen diplomatiek op antwoorden of roepen dat ik mezelf niet moet "overschatten". Meh, ik wil gewoon dat je 'na vragen stelt over welke studies ik leuk vind en hoe ik over VWO loop te dobben. Ik hoef 't d'r echt niet altijd over te hebben, maar gewoon een keertje ernaar vragen mag best. Je maakt er mij in ieder geval gelukkig mee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Whut? Oké, de trein voor ons bij station 't Harde is kapot, dus wij moeten naar Amersfoort om over Deventer naar Zwolle te kunnen? En we rijden nu pas terug? En om 18:15 gaat onze trein weg in Amersfoort, maar wss is onze trein er dan nog niet want we komen van net voorbij Putten. Like, whut? ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Why am I like this?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Kyle and Tamara
    Not that kind of being loved. Love love loved.
    But thanks both. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    My god, ik mag jou echt niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit is echt niet leuk meer. -.-"


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat ben ik blij dat we weer normaal met elkaar praten ^^


    •

    The Killing is zo'n geweldige serie wow