•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    •

    Oké, heel leuk dat er iemand van SPN naar Dutch Comic Con komt, maar ik wacht nog steeds op Troy Baker. (cat)


    Caution first, always.

    Delsin schreef:
    Oké, heel leuk dat er iemand van SPN naar Dutch Comic Con komt, maar ik wacht nog steeds op Troy Baker. (cat)


    WIE?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    WIE?

    Hebben ze nog niet gezegd. :') Ik zou als ik jou was hun FB de komende weken in de gaten houden. ^^


    Caution first, always.

    Delsin schreef:
    (...)
    Hebben ze nog niet gezegd. :') Ik zou als ik jou was hun FB de komende weken in de gaten houden. ^^


    Zeker weten!


    Your make-up is terrible

    Laat naar bed, vroeg wakker, en dat op een zaterdag-ochtend, bleh.


    'Darling, just hold on'

    Ah, Leiden it is! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil niet fluiten. Nee. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waar is m'n portemonnee? ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb zo'n koppijn :'D Ik had niet gezellig moeten doen en niet bij mn moeder gaan zitten. Tot 2 uur snachts. Dan had ik geen koppijn gehad nu.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Muh, waarom voel ik me schuldig als ik m'n username daar verander?
    Stomme HSP van mij ook.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hoe ga ik een week zonder psycholoog in hemelsnaam volhouden. Godverdomme.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh jezus,een bed opmaken is vermoeiend. Pfft... Vooral een tweepersoonsdeken. Ugh.. zo moe nu...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bat schreef:
    Hoe ga ik een week zonder psycholoog in hemelsnaam volhouden. Godverdomme.
    Ik wil wel via internet (en mobiel etc.) dat spelen. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het zou zo fijn zijn als je gewoon geloofd dat ik geen ander heb.
    Eerst zeg je dat je me wilt knuffelen en even later zeg je dat ik moet stoppen met de manier waarop ik tegen je praat.
    What. The. Actual. Fuck.
    Ik snap er niks meer van.
    Wees gewoon duidelijk :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Het zou zo fijn zijn als je gewoon geloofd dat ik geen ander heb.
    Eerst zeg je dat je me wilt knuffelen en even later zeg je dat ik moet stoppen met de manier waarop ik tegen je praat.
    What. The. Actual. Fuck.
    Ik snap er niks meer van.
    Wees gewoon duidelijk :/


    Ga eens een goed gesprek aan en wanneer hij weg wil lopen zeg je dat dit niets oplost en dat je het nú uitgepraat wilt hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.