•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    •

    Nagusamu schreef:
    Het zou zo fijn zijn als je gewoon geloofd dat ik geen ander heb.
    Eerst zeg je dat je me wilt knuffelen en even later zeg je dat ik moet stoppen met de manier waarop ik tegen je praat.
    What. The. Actual. Fuck.
    Ik snap er niks meer van.
    Wees gewoon duidelijk :/


    Is het die eikel?
    Oh ik hak zijn dick er nog eens af als t hem is.


    wat was dit ookalweer

    Zo misselijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yay tafel gereserveerd in het restaurant :[] half acht lekker heen ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg, Olaf in de beginpost!
    Zooo cutee!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Holy shit, waarom is dit zo duur? Holy shit. Holy shit. :l


    Caution first, always.

    Waarom heb ik alweer zin in Titanic :'D


    wat was dit ookalweer

    Interstellar was een awesome film, damn :O nu lekker The Judge kijken. Ooohhh, Robert Downey Jr. :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Fabrizio schreef:
    Waarom heb ik alweer zin in Titanic :'D
    Ik meot die film is weer zien, haha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb nog nooit Safety First gekeken, maar what the fuck, die eerste aflevering was echt zo ... mindfucking. Wauw. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat is dit voor een raar huiswerk o.O
    Het slaat ronduit nergens op.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 16:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw ik ben zo trots op mezelf dat ik heel dat verslag even heb genaild ^^


    •

    Als ik niet mee mag, ga ik figuurlijk huilen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I want to feel loved. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    I want to feel loved. :/


    You are loved ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is het forum zo freaky stil D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.