•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    Kill me –– if you have ever been my friend, kill me.


    Jep, over een halfuur stop ik met ANW, ik heb ook nog een beetje onspanning nodig en ik ben bang dat ik dat afgelopen week iets te weinig heb gehad :/ En de week daarvoor ook al...

    +

    Mam, begin alsjeblieft niet meer over gister over dat ik nog iets met mijn vriendinnen had moeten doen ofzo, want ik vind het al erg genoeg dat ik daarover tegen je gelogen heb en ik blijf me erg nerveus voelen bij het idee dat je er op één of andere manier achter zou komen dat ik wat anders heb gedaan dan gezegd.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 21:48 ]


    Stenenlikker

    Oke, in de film Gone Girl begon ik dat wijf echt te haten. Je moet echt fucking krankzinnig zijn, wil je zoiets doen, damnnn


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn vriend is jaloers op mijn katten omdat ik hen blijkbaar meer aandacht geef dan hem. Ik weet niet of dit aan hem ligt of aan mij.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Mijn vriend is jaloers op mijn katten omdat ik hen blijkbaar meer aandacht geef dan hem. Ik weet niet of dit aan hem ligt of aan mij.


    Aan de katten. ;P haha


    OT: Maaaaammmm stop met praten met oma. Ik probeer aan een column te werken voor Quizlet! I need my concentration! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Overkill schreef:
    Mijn vriend is jaloers op mijn katten omdat ik hen blijkbaar meer aandacht geef dan hem. Ik weet niet of dit aan hem ligt of aan mij.


    Dit.... In mijn geval minder erg, maar hij maakt er nog wel eens een opmerking over. Al vind hij het wel weer geweldig hoe ik tegen mijn katten doe.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Dit.... In mijn geval minder erg, maar hij maakt er nog wel eens een opmerking over. Al vind hij het wel weer geweldig hoe ik tegen mijn katten doe.


    Het erge is dat hij bloedserieus is. Ik dacht altijd dat het leuk zo zijn om een gevoelige vriend te hebben, maar het is net alsof ik met een ongesteld wijf opgescheept zit >.>


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Het erge is dat hij bloedserieus is. Ik dacht altijd dat het leuk zo zijn om een gevoelige vriend te hebben, maar het is net alsof ik met een ongesteld wijf opgescheept zit >.>


    Dat klinkt wel heel herkenbaar.


    Your make-up is terrible

    Morgen, morgen, morgeeeen :[]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm so booooored.


    Your make-up is terrible

    Wtf brommeralarm D:<


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh. Pokke-oneerlijk, dat is m'n leven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe kan de bus op het station al te.laat zijn o.O


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet nu al dat ik me morgen maar slecht ga voelen en niet echt helder ga zijn.


    kindness is never a burden.

    Wat ben jij een lul de behanger.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife