• Mijn ouders hebben al vele jaren op rij de gewoonte om mij ongeveer een maand voor Sinterklaas wat geld toe te stoppen – zodat ik wat voor mezelf kan kopen aangezien ze zelf geen idee hebben wat ik leuk vind / benodigd heb. Nadat ik het heb gekocht is het de taak van mijn ouders om het mooi in te pakken en in de zak van Sinterklaas te doen zodat ze alsnog het idee hebben mij een cadeau te geven op pakjesavond.

    Nuuu heb ik jullie hulp benodigd. Ik heb namelijk een aantal boekenboxen op het oog en wil graag jullie mening over welke box ik wel / niet moet kopen als Sinterklaas cadeau.
          Hierbij wil ik ook graag je mening horen waarom je een boekenbox wel / niet aanraadt – laat dus gerust een reactie achter!


    Ja... Wat jij het leukste vind he :'D
    Ik heb ze allemaal niet gezien, haha.
    Of vraag er een die jij zelf ook nog niet gezien hebt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je zou House of night moeten proberen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    The Selection is echt goed. Meh ik krijg al ontzettend lang geen sint meer. Vorig jaar opeens wel. Zo zo maar even uit het niks. Dus fingers crossed dat ik nu ook iets krijg, maar dat zal wel niet, want mijn klein zusje vraagt gewoon veel te veel cadeaus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    A Song of Ice and Fire, hehe. 1-5. Ik ken verder geen van de boeken, dus daar kan ik je niet mee helpen helaas.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ehm, ik ken alleen echt Vampire Academy. Voor de rest sommige maar van het verhaallijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The Selection.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou zeggen Vampire Academy of Percy Jackson, haha. Al hangt het er natuurlijk wat vanaf wat je doorgaans leest (:


    Fire and Blood

    De Percy Jackson boeken vind ik persoonlijk echt geweldig. Gewoonweg omdat het een heel "eigen" wereldje heeft en vlot wordt geschreven.


    This city looks so pretty. Do you wanna burn it with me?

    Ik zou Percy Jackson doen. Ze zijn echt fantastisch. En anders zou ik de selection aanraden alleen daar komen nog twee nieuwe boeken van.


    take me back to the basics and the simple life

    Vampire Academy of De Kronieken van de Onderwereld (The Mortal Instruments) raad ik aan. :] Het laatste deel van The Mortal Instruments is niet lang geleden uitgekomen in het Engels.
    Oh, of The Bane Chronicles. The Mortal Instruments & The Bane Chronicles zijn beide van Cassandra Clare (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 17:25 ]

    @ Sterben
    Als ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen – had ik dit bericht niet moeten plaatsen. Het is zo ontzettend moeilijk om te kiezen D:

    @ SPECS
    Die heb ik op mijn lijst geschreven van boeken die ik in de toekomst nog moet gaan lezen / kopen – hartstikke bedankt.

    @ Avarosa
    Dank je wel voor de hulp ^^ Ik zal voor je gaan duimen over het gegeven dat je dit jaar alsnog een klein cadeau gaat krijgen voor Sinterklaas. Mijn vader heeft net laten vallen dat hij alsnog gaat zoeken naar een klein cadeau voor me (aangezien hij het stom vindt dat hij niks kan verzinnen voor me terwijl hij denkt me zo goed te kennen (': dus daar ben ik ontzettend benieuwd naar).

    @ Dunk
    Die staan helemaal versleten van het lezen in m'n kast ^^

    @ Psychobat & Jazzie & Gamora & Darlings & Piaffe
    Dank jullie wel voor jullie keuzes ^^

    @ Nonno
    Dank je wel voor de hulp ^^ The Mortal Instruments heb ik ook allemaal al in mijn kast staan (:


    Van sommigen heb ik geen flauw idee waar ze over gaan, maar de Trylle trilogie heb ik even opgezocht (als 't de goede is, er zijn er meer dan drie). Deze vind ik eveneens wel wat hebben.
    Misschien is het tevens een idee om op een site als Goodreads de reviews te lezen. Dan heb je er al meer een idee over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Derive schreef:
    @ Dunk
    Die staan helemaal versleten van het lezen in m'n kast ^^

    In which case I love you. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Percy Jackson. Ze lezen heel snel en lekker door, zijn heel humoristisch en echt gewoon geweldig.
    Veruit een van de leukste series die ik ooit gelezen heb (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]