• Het Verhaal: Iedereen wil graag in zijn leven de ware liefde vinden. Dit is voor sommige mensen makkelijker dan voor andere.
    BBC komt met die nieuwe experiment waar 6 mannen en 6 vrouwen zich voor hebben opgegeven om de ultieme liefde te vinden.
    Ze gaan zijn door een heel traject van wetenschappelijke testen gegaan, en zo zullen ze door de wetenschap gekoppeld worden aan hun partner.
    De koppels zullen elkaar voor het eerst ontmoeten voor het altaar, want ze trouwen gelijk met elkaar. Dit zal voor de één makkelijker zijn als voor de ander, spannend is het natuurlijk wel, om met een onbekend iemand te trouwen.
    Ze doorlopen alles wat een echt stel ook doorloopt: Trouwen, huwelijksreis, samenwonen, kinderen krijgen etc.
    Zullen ze in deze maanden de liefde van hun leven vinden, of vragen ze na deze maanden, de scheidingspapieren aan?
    één ding is zeker, deze kerst gaat specialer worden dan ooit daarvoor! De koppels verblijven met zijn allen in 1 groot huis, die weer onder is verdeeld in kleinere huisjes voor elk koppel. Ook is er 1 grote ruimte waar ze even gezellig met elkaar kunnen kletsen, zo zitten ze niet alleen aan elkaar vast. Vinden ze de ware liefde in hun toegewezen partner of toch in de partner van een ander?




    invullen:
    naam:
    leeftijd:[tussen de 20 en 30]
    beroep:
    Innerlijk:
    uiterlijk omschrijving:[met foto]
    Wat zoek je in je toekomstige partner?:
    Eventuele voorkeur voor partner:
    extra:


    Vrouwen: 6
    - gereserveerd door: xkimx124
    - Gereserveerd door: anoukXox-
    - Gereserveerd door falahee-
    - Gereserveerd door Khamul-
    -
    -

    Mannen: 6
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    regels:

    - minimaal 150 woorden , als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar probeer het wel, het is niet moeilijk om hier aan te komen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages
    - bespeel niet personages van andere personen, speel gewoon voor je eigen personages
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!.
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan

    Als alle rollen zijn ingevuld, dan zal ik door middel van loting de koppels maken, uiteraard houd ik rekening met eventuele voorkeuren.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:05 ]

    Mag ik een man?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:27 ]

    Mag ik een man?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Khamul > Feline


    26 - 02 - '16

    Gaat deze rpg nog door?


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body