• Lieke - Sierota - 8 maart | 17
    BEEST - Vernon - 5 maart | 15
    Gabriëla - Durm - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Tethys - 27 juni | 15
    Marie - Sangster - 3 juni | 14
    Aline - Aniston - 14 maart | 14
    Eva - Irmings - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 15
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Marleen - Faiding - 24 september | 15
    Esmee - Tylian - 18 oktober | 16
    Ruth - Laurentius - 31 augustus | 21
    Meike - ambidexter - 9 augustus | 17
    Crystal - Sciathan - 25 november | 12

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:08 ]


    'Darling, just hold on'

    IK MIoET DIT SHIRT.


    Reality's overrated.

    Tylian schreef:
    Noek, jij bent dan nog geen zestien, dus als Lieke niet meeging, had jij niet eens mee gemogen, want als je staanplaatsen wil en je bent onder de zestien, moet er een volwassen begeleider bij zijn. Dus Lieke is jouw begeleider. HAHA.


    Maar in Amsterdam kwam ik er ook in zonder begeleider...


    Reality's overrated.

    Ik ben bezig met het opnieuw schrijven van de SA maar het schiet niet op en ik heb nog maar een uur.


    Reality's overrated.

    Mijn 53) 3/99, "4!@^53 $7# !) 2344.


    Reality's overrated.

    Mijn telefoon crashte dus alweer. Nu kan ik alweer opnieuw beginnend damnd.d d


    Reality's overrated.

    Tethys schreef:
    IK MIoET DIT SHIRT.


    Die zag ik ook laatst, die is nice! c:


    "Family don’t end in blood”

    Mijn neefje ging laatst ook op mijn rug, maar hij sloeg zijn armen nogal strak om me nek en leunde naar achteren en toen was ik bijna gewurgd.


    "Family don’t end in blood”

    Tylian schreef:
    (...)

    Die zag ik ook laatst, die is nice! c:


    Ik wou hem vandaag voor vijfentwintig euro kopen, maar had net niet geneog geld en ging toen janken in een hoekje. D: IK MOET HEM HEBBEN. Maar ik kan dus niet naar een winkel om hem te kopen, dichtsbijzijnde Coolcat is ruim een uur fietsen en ik kan niet fietsen.


    Reality's overrated.

    Tylian schreef:
    Mijn neefje ging laatst ook op mijn rug, maar hij sloeg zijn armen nogal strak om me nek en leunde naar achteren en toen was ik bijna gewurgd.


    Au.


    Reality's overrated.

    Tethys schreef:
    (...)

    Ik wou hem vandaag voor vijfentwintig euro kopen, maar had net niet geneog geld en ging toen janken in een hoekje. D: IK MOET HEM HEBBEN. Maar ik kan dus niet naar een winkel om hem te kopen, dichtsbijzijnde Coolcat is ruim een uur fietsen en ik kan niet fietsen.


    Awh. :c


    "Family don’t end in blood”

    Tethys schreef:
    (...)

    Ik wou hem vandaag voor vijfentwintig euro kopen, maar had net niet geneog geld en ging toen janken in een hoekje. D: IK MOET HEM HEBBEN. Maar ik kan dus niet naar een winkel om hem te kopen, dichtsbijzijnde Coolcat is ruim een uur fietsen en ik kan niet fietsen.


    Als we nou een keer weer samen ergens zijn waar een coolcat is, kunnen we hem kopen, hehe. Dan hebben we matchende shirts, swag.


    "Family don’t end in blood”

    Tylian schreef:
    (...)

    Als we nou een keer weer samen ergens zijn waar een coolcat is, kunnen we hem kopen, hehe. Dan hebben we matchende shirts, swag.


    Jaa. Maar we gaan pas wwe r meeten in de kerstvakantie en maybe zijn ze tegen die tijd al uit de collectie. [/iAp


    Reality's overrated.

    Mijn telefoon gi ben dus weer op zwart. [/iAp


    Reality's overrated.

    Ik kan geen zwart haar in de kerstvakantie. :ooo


    Reality's overrated.

    Esmee. De SA moet ik dus alwwer opnieuw schrihven ennee dit gaat niks meer worden. Iknkan geen SSAbinnen vijfentwintig mimuten scheijven met deze kuttelefoojm al is het dan voor de zoveelste keer opnieuw schrijven. [/I


    Reality's overrated.