• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heb net nog twee schrijftips toegevoegd, waarvan één compleet maffe pauzetip ;) (die gebruik ik altijd, zowel voor schrijven als voor studeren)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Heb net nog twee schrijftips toegevoegd, waarvan één compleet maffe pauzetip ;) (die gebruik ik altijd, zowel voor schrijven als voor studeren)

    Haha ik gebruik die inderdaad ook best vaak, helpt echt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    13.5K nog 1.5 te gaan, lets do this


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    13.5K nog 1.5 te gaan, lets do this


    Precies dit!

    Ik heb net die tip toegepast wat er tot resulteerde dat ik I'm too sexy aan het luisteren was en stiekem moest ik heel hard lachen :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    (...)

    Precies dit!

    Ik heb net die tip toegepast wat er tot resulteerde dat ik I'm too sexy aan het luisteren was en stiekem moest ik heel hard lachen :')

    Hahah

    Iemand enig idee waar ik een achternaam kan vinden die hierbij past: Esyllt Dechtere


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hahah

    Iemand enig idee waar ik een achternaam kan vinden die hierbij past: Esyllt Dechtere

    Echt geen idee, achternamen probeer ik gewoon heel hard te negeren, zodat ik ze niet eens hoef te gebruiken. Als ik een achternaam nodig heb, is Google mijn beste vriend. Mooie naam trouwens!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    Echt geen idee, achternamen probeer ik gewoon heel hard te negeren, zodat ik ze niet eens hoef te gebruiken. Als ik een achternaam nodig heb, is Google mijn beste vriend. Mooie naam trouwens!

    Haha ik hou van namen idk why maar ik vind het leuk om bijzondere namen te zoeken en die te gebruiken en ik heb nu: Esyllt Dechtere Zaqar. En thanks (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik doe sinds kort een film opleiding - opleiding tot regisseur, scenario schrijver, editor etc. van films - en nu denk ik daardoor alles in filmbeelden en dat is erg frustrerend als je iets schrijft omdat ik dan bij bepaalde delen een soort shot zie dat je helemaal niet op kan schrijven en asdfghjk


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zit aan 16K :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik vroeg me al af wat dat opeens voor story was. Het is een leuk idee, maar ik hoop dat dit er niet toe gaat leiden dat mijn pb wordt gespamd met "nieuwe reactie" berichtjes. :'D

    Ik moet nog 3,5k om weer bij te lopen, want ik heb gisteren maar 255 woorden geschreven. Al mijn mooie plannen om gisteren de hele dag te schrijven vlogen uit het raam zodra er een nieuwe Atlantis trailer bleek te zijn waarin Pythagoras opeens een vriendje lijkt te hebben. Maar goed, eh, iemand zin in een wordwar om 17:30?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vroeg me al af wat dat opeens voor story was. Het is een leuk idee, maar ik hoop dat dit er niet toe gaat leiden dat mijn pb wordt gespamd met "nieuwe reactie" berichtjes. :'D

    Ik moet nog 3,5k om weer bij te lopen, want ik heb gisteren maar 255 woorden geschreven. Al mijn mooie plannen om gisteren de hele dag te schrijven vlogen uit het raam zodra er een nieuwe Atlantis trailer bleek te zijn waarin Pythagoras opeens een vriendje lijkt te hebben. Maar goed, eh, iemand zin in een wordwar om 17:30?

    Yes me, ik moet nog steeds 1,5K aan woorden schrijven, maar het schiet niet echt op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat met die story had ik ook al :'D
    Anyway, ik loop nog gigantisch achter en veel tijd heb ik niet. D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben aan het oppassen. En heb geloof ik 16. Nog wat k. :3 zo'n 2600 woorden geschreven, geloof ik.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    Ik vroeg me al af wat dat opeens voor story was. Het is een leuk idee, maar ik hoop dat dit er niet toe gaat leiden dat mijn pb wordt gespamd met "nieuwe reactie" berichtjes. :'D

    Ik moet nog 3,5k om weer bij te lopen, want ik heb gisteren maar 255 woorden geschreven. Al mijn mooie plannen om gisteren de hele dag te schrijven vlogen uit het raam zodra er een nieuwe Atlantis trailer bleek te zijn waarin Pythagoras opeens een vriendje lijkt te hebben. Maar goed, eh, iemand zin in een wordwar om 17:30?


    Ik doe mee, ik moet nog 2,5K. We can do this :3


    -

    Ik wil wel meedoen om 17:30. Geen idee hoeveel ik voor elkaar ga krijgen, maar goed. Het is een poging waard. :'D

    Van die story werd ik ook al helemaal gek, inderdaad. Uiteindelijk ben ik maar gewoon gestopt als co-auteur, want ik denk niet dat ik anders toch nog iets nuttigs eraan bij zou dragen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.