• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pff, 1753 woorden geschreven in één uur, waarvan 370 in het laatste kwartier. Ik ben nu bij de 25K, YAY! *O*
    Ik ga zo eens even berekenen waar ik precies ben, haha.
    Ik ben bij 25.217 woorden, woop. ^^

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 0:19 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    Pff, 1753 woorden geschreven in één uur, waarvan 370 in het laatste kwartier. Ik ben nu bij de 25K, YAY! *O*
    Ik ga zo eens even berekenen waar ik precies ben, haha.
    Ik ben bij 25.217 woorden, woop. ^^


    Super! *O*

    Ik moet mijn wordcount nog bijna verdubbelen om bij 25k uit te komen, haha. :'D Ik vind het erg knap dat er meerdere mensen als zo'n eind vooruit hebben geschreven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Super! *O*

    Ik moet mijn wordcount nog bijna verdubbelen om bij 25k uit te komen, haha. :'D Ik vind het erg knap dat er meerdere mensen als zo'n eind vooruit hebben geschreven.

    Nou, ik weet ook niet waar ik zelf last van heb, maar ik heb sinds 1 november echt de drive gekregen om dit verhaal af te ronden en ik heb telkens doelen voor mezelf gesteld per dag, die ik dan ook haalde, wat weer motivatie was voor de volgende dag om het volgende doel weer te halen.
    't Is misschien ook omdat ik met twee wordcounts werk. Op NaNo, zoals je misschien al gezien hebt, heb ik namelijk de wordcount van mijn gehele verhaal erin staan. Volgens die wordcount ben ik ook al bijna bij de 50K, terwijl ik nu pas 25K in één maand heb geschreven. En omdat ik, wanneer ik bij de één bij een rond getal ben, dan bij de ander bij een bijna rond getal ben, heb ik telkens weer de drive om het ene doel te halen. Voorbeeld: ik had eergisteren het doel om bij de 45K te komen in zijn geheel. Daardoor was ik heel dichtbij de 25K voor deze maand gekomen en heb ik dat gisteren als doel gezet. Nu ben ik weer heel dichtbij de 50K voor het geheel, dus wil ik het liefste vandaag dat halen. Ik weet alleen niet of ik het vandaag ga halen, want het is nog meer dan 2,5K en ik heb nu meer dingen te doen, en die wil ik ook graag afwerken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Whoehoe! Vandaag al 1706 woorden geschreven en daarmee zit ik nu op 18383 woorden. (: Dat is maar goed ook, want ik ben vanavond pas om half elf thuis.

    Met als laatste zin:
    Deed je dat niet, dan werd je zonder pardon neergeschoten.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 7:41 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    OMG, ik zit flink achter (no_chears)


    -

    Aldea schreef:
    OMG, ik zit flink achter (no_chears)


    Ik loop ook achter, al sinds dag 1 :') Of nee, op dag 3 en 4 was ik even op schema, maar dat hield ik dus maar twee dagen vol. Maar er zijn nog twintig dagen om te schrijven, dus tijd genoeg om die 50K te halen!


    -

    Ik kan momenteel de motivatie om te schrijven echt niet vinden. Ik heb geen flauw idee met wat ik verder moet gaan (terwijl ik nog minstens 1.000 woorden aan dit stuk verder moet schrijven). Ugh


    Ex astris, sciencia

    Aldea schreef:
    OMG, ik zit flink achter (no_chears)


    Ik ook hoor


    16 - 09 - '17

    Iemand een word war om 19:15 of 19:30?


    -

    Dunedain schreef:
    Iemand een word war om 19:15 of 19:30?


    Ja, ik! 19:15 vind ik goed. ^^
    Net als een paar mensen hierboven loop ik behoorlijk achter en dat wordt alleen maar erger doordat ik het echte inhalen steeds voor me uit schuif. Ik moet vandaag in ieder geval 2k halen van mezelf, dus ik heb echt een wordwar nodig.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 19:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, ik! 19:15 vind ik goed. ^^
    Net als een paar mensen hierboven loop ik behoorlijk achter en dat wordt alleen maar erger doordat ik het echte inhalen steeds voor me uit schuif. Ik moet vandaag in ieder geval 2k halen van mezelf, dus ik heb echt een wordwar nodig.


    Then 19:15 it is :Y)
    Ik loop nu nog (maar) 3k achter en ik moet van mezelf vanavond de 17k halen. Nog maar iets meer dan 1500 woorden =D


    -

    Ik doe ook gezellig mee. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb nog steeds 6K, maar ik ga toch nog een poging doen om in ieder geval een aantal pogingen te doen om wat verder te komen. Mijn trots zit nog te hoog, dus ik doe om kwart over ook mee. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dunedain schreef:
    (...)

    Then 19:15 it is :Y)
    Ik loop nu nog (maar) 3k achter en ik moet van mezelf vanavond de 17k halen. Nog maar iets meer dan 1500 woorden =D


    Oh, dat moet mogelijk zijn. Je kunt het! *O*
    Ik moet zo'n 5k om weer bij te lopen. Dat zou ook wel moeten lukken, maar dan moet ik wel echt gaan schrijven in plaats van plannen te maken om later te schrijven. :x



    Wiarda schreef:
    Ik heb nog steeds 6K, maar ik ga toch nog een poging doen om in ieder geval een aantal pogingen te doen om wat verder te komen. Mijn trots zit nog te hoog, dus ik doe om kwart over ook mee. c:


    Een poging om pogingen te doen, haha. Go Jip, het lukt vast wel! ^^



    Vier minuten te laat, maar ik begin nu. Helaas is mijn moeder op dit moment naast me Harry Potter aan het kijken, dus ik weet niet hoe goed mijn concentratie zal zijn. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En wat heb ik in het afgelopen kwartier weten te schrijven? Een stuk over kwaadaardige bomen. Volgens mij begint mijn hoofdpersoon een beetje door te draaien in haar uppie.


    -