• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Engla Nyström - ChandlerBing 19
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Ace Blaine Blancaster - Sterik 8
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15
    ×Marvin Vöw - ChandlerBing 18

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - Sterik 7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - ChandlerBing 19
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -TheHorcrux 18
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 21:18 ]


    Little do you know

    Netzwerk schreef:
    (...)

    Mijn personage wordt bevriend met de joune.
    x`)

    Ik ben echt verliefd op Tim. :Y)


    Hehe :Y) Allebei Tim lovers x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zal trouwens ook het schooluniform even inelkaar zetten cx


    Little do you know

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Hehe :Y) Allebei Tim lovers x')


    Geweldig, die worden vrienden. x)
    Oké nee, t` is jouw keuze of je met mijn persoontje vrienden wilt worden.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag ik een meisje Reserveren?


    take me back to the basics and the simple life

    Lensherr schreef:
    Ein-de-lijk! Kan ik een jongen en een vrouwelijke docent reserveren? :3


    Haha, tja ik zat nogal in de prut met mezelf en had totaal geen ideeën voor de school, uiteindelijk heb ik de afdelingen ook maar laten vallen omdat ik geen namen kon verzinnen xD
    En ik zet je erbij :]

    Forman schreef:
    Mag ik een jongen?


    Ik zet je erbij


    Little do you know

    Netzwerk schreef:
    (...)

    Geweldig, die worden vrienden. x)
    Oké nee, t` is jouw keuze of je met mijn persoontje vrienden wilt worden.


    Is goed hoor x)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Oeh, ik zie net staan dat je `verre` familie van de mensen als Harry Potter kan zijn, mag mijn persoontje de achternaam ` Malfoy ` dragen ?
    :l


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Oeh, ik zie net staan dat je `verre` familie van de mensen als Harry Potter kan zijn, mag mijn persoontje de achternaam ` Malfoy ` dragen ?
    :l


    Ja dat mag :]
    Zolang er maar niet teveel zijn die allemaal bekende achternamen hebben, dan zou het onrealistisch zijn. Aangezien de meesten van de Hp generatie waarschijnlijk wel een plekje op Hogwarts hebben kunnen bemachtigen.


    Little do you know

    Nawh, dat wou ik ook net vragen :/ ^
    Mag mijn meisje familie zijn van Blaise Zabini? Niet dat hij heel bekend is, maarja x'D

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 17:07 ]


    El Diablo.

    ` Wanting to be someone else is a waste of the person you are. `
    - LILLITH GENEVIEVE MALFOY



    Naam:
    - ` Lillith `, is veel gebruikt door leraren en mensen die haar niet echt kennen.
    - ` Lills `, wordt ze door al haar bekenden en familie genoemd.
    - ` Genevieve `, is gewoon haar tweede naam en is er gewoon.
    - ` Malfoy `, eerst was ze, net zoals de rest van de bekende familie, op Hogwarts en nu is Lillith nieuw op de Oxford Academy.
    Leeftijd:
    Lillith heeft de leeftijd van 17 en is op een koude decemberdag geboren.
    Leerjaar:
    Omdat Lillith bijna 18 wordt, is ze toch in het 8e leerjaar van Oxford Academy geplaatst.
    Bloedstatus:
    Bij Lills is de bloedstatus wat moeilijk te beschrijven. Haar vader, Lithacer, komt uit de volbloed en ook wel bekende familie Malfoy. Haar moeder, Jacelynn, daarentegen komt uit de halfbloed familie Rogers. De moeder van Jacelynn was een volbloed en haar vader een halfbloed. Dus Lillith heeft een beetje dreuzelbloed in zich, maar voornamelijk is ze toch volbloed.
    Uiterlijk:

    Ook Lills is gekenmerkt met de typische witblonde lokken van de Malfoy`s. Haar vader heeft precies dezelfde haarkleur, natuurlijk wat korter. Toch zit er de slag en de krullen van haar moeder in Lillith`s lokken. Haar haren reiken tot net over haar schouders, wat ze persoonlijk erg fijn vindt. Vroeger had Lills ook langere haren, maar dat irriteerde haar tot mate. Meestal zal je haar met losse plukken zien. Eigenlijk altijd. Lillith heeft nooit een vlecht, staart of iets dergelijks in haar haren.
    De helderblauwe ogen zijn een mengsel van haar vader`s grijze ogen en van haar moeder`s donkerblauwe ogen. Wanneer je de oogkleur van Lills goed betracht, zal je de donkerblauwe rand en de grijze spikkeltjes in haar kijkers zien. Ze is redelijk tevreden met haar oogkleur, gezien het bij haar bleke huid en haar lichte haren past. Haar ogen worden gesierd door een donker stel wimpers, die nooit mascara of ander make-up zien. Lills draagt nooit make-up, wat haar een natuurlijke verschijning geeft, maar Lillith is ook niet bepaald lelijk en zonder make-up komt haar schoonheid er meer mee naar voren.
    De lengte is voor Lillith niet leuk. Ze haat haar lengte en wil gewoon veel liever wat langer zijn. Met haar 1m65 is Lillith niet bepaald de langste. Haar benen zijn wel wat langer en ze is ook erg slank, maar je ziet duidelijk dat dit meisje niet de langste is. Haar lichaam heeft de rondingen waar ze horen te zitten en je ziet ze ook, daar hoeft Lills weer niet over te zeuren.
    Verder heeft Lillith ook geen oneffenheden op haar lichaam of gezicht. Haar bleke teint is ook weer meer richting de familie Malfoy. Toch is ze blij met haar huidskleur, gezien het niet vaak voorkomt en het past wel bij haar lichte haren. De donkere, volle wenkbrauwen van Lills geven het gehele beeld nog iets aparts. Haar smalle neus en haar smalle, zalmroze lippen zijn de laatste puzzelstukjes tot haar gehele uiterlijk. Lills is zeker een mooi meisje, maar soms heeft ze dat zelf niet echt snel door - gezien ze vaak met één of andere schrammen in haar gezicht thuiskomt.
    Innerlijk:
    Lillith heeft typische karaktertrekjes die bij haar passen, maar soms heeft ze ook de manieren of juist de rare eigenschappen - zoals wel ieder persoon. Toch zijn de intelligentie, haar sluwheid en haar open kant het opvallendste aan haar.
    × Intelligentie.
    Lills is erg slim en doet nooit zomaar iets zonder er überhaupt over na te denken. Ze is ook erg wantrouwend tegenover mensen, want mensen die ze niet kent - zijn niet te vertrouwen. Toch stapt Lillith op de willekeurigste mensen af en spreekt hun aan, maar het vertrouwen in mensen komt erg langzaam. In de les geeft ze ook meestal intelligente en gepaste antwoorden, wat haar serieus laat over komen. Net zo erg is ze een boekenwurm en verslindt het ene boek naar het andere.
    × Sluwheid.
    Wanneer Lills boos is, heb je het met de verkeerde te maken. Ze kan dan echt pissig worden heeft een erg grote mond. Lillith is namelijk erg brutaal en deinst er niet voor terug om iemand iets te doen of zomaar de leraar tegen te spreken. Meestal heeft ze dan geen grote straf, gezien ze altijd in de les oplet en goede antwoorden geeft. Toch zal ze je niet zomaar aan haar voorbij laten gaan, als iemand een grote bek heeft. Dat kan ze niet uitstaan en Lillith geeft dan niet alleen een grote bek terug, maar ook meer. Ze is sluw en door haar slimheid weet ze mensen makkelijk om haar vinger te wikkelen, als ze wil.
    × Open.
    Lills is toch erg open en vrolijk tegenover mensen. Meestal stapt ze op mensen af en begint doodleuk een praatje. In die zin is ze erg sociaal en nieuwsgierig. Ook is ze erg betrouwbaar en eenmaal vertrouwt ze je, zorgt ze ook echt om je. Als iemand haar iets verteld, zal het bij haar blijven en niet verder komen. Ze kan ook erg lief en grappig zijn, maar dat is meer tegenover haar vrienden.
    Geschiedenis:
    ~ Lithacer Chason Malfoy. ( 41 )
    ~ Jacelynn Abigaile Rogers. ( 40 )
    ~ Christopher Jonathan Malfoy. ( 20 )
    ~ Lillith Genevieve Malfoy. ( 17 )

    Lills is in een rijke tovenaarsfamilie geboren. Haar ouders bezitten een groot landgoed in de buurt van Hogsmeade. Lillith is opgegroeid in de tovenaarswereld en weet ook niet anders. Van de meeste dreuzeldingen zoals Ipods, mobieltjes of andere dingen - heeft ze totaal geen verstand. Toch is ze zeker niet dom en heeft van andere dingen wel weer meer verstand.
    Lills heeft geen jeugd gehad waar ze zich voor moet schamen of waar ze over moet klagen. Integendeel. Toch werd ze vaak opgezadeld met haar achternaam. Veel mensen wouden niks met haar te maken hebben, wat Lillith totaal niet begreep. Ze weet precies wat haar opa en haar overgrootopa gedaan hebben, maar ze kent ook de zicht van haar opa en ze weet hoe hij het heeft gehad. Meestal wordt ze boos op diegenen, waardoor ze nog meer buitengesloten wordt.
    Toch houdt ze heel erg van haar ouders en de rest van haar familie. Toen ze jonger was, heeft opa Draco haar altijd verhaaltjes verteld en ze heeft ook geen enkele reden om hem te haten. Ze zou alles voor haar familie doen en voor ze door het vuur springen. Lills is namelijk zo een type die echt om je geeft en om je zorgt, wanneer ze je eenmaal kent en ook vertrouwt.
    Lillith is ook in Hogwarts een intelligente studente geweest en had daar heel veel vrienden. Ze zat in de afdeling Slytherin, maar kon het goed vinden met ook leerlingen uit de andere afdelingen. Toch ging ze het meeste met de leerlingen uit haar eigen afdeling om. Lills was nooit gemeen tegen iemand, tenzij diegene haar ergert of als ze dat persoon totaal niet mag.
    Tot Lillith`s ergernis is ze verhuisd naar Zweden. Haar moeder kwam uit Zweden en haar vader had belangrijk werd daar gevonden. Christopher en Lillith moesten wel mee, maar ze bezoeken vaak genoeg hun vrienden en hun familie - aangezien ze makkelijk verdwijnselen kunnen. Lillith is wel een beetje zenuwachtig, gezien ze in een totaal ander land naar school moet en daar ook eigenlijk woont.
    Huisdieren:
    Lills heeft een donkergrijze donkergrijze rat, genaamd Salazar. Ze had er niet een reden voor haar rat zo te noemen, maar gezien ze in Slytherin zat en zich daar echt thuisvoelde - werd haar rat Salazar genoemd. Bovendien houdt ze net zoveel van haar rat als de vroegere afdeling.
    Extra:
    Lillith had ooit is op Hogwarts een vreselijke ruzie met iemand en heeft hier nog littekens aan over. Niet alleen dat, er moest zelfs een lokaal gerenoveerd werden om die ruzie. Het ergste was, dat die ruzie met haar beste vriendin - Phoenix - was. Daarna was de vriendschap dus gelijk over, maar Lills vergeet die ruzie nooit en voelt de woede al koken wanneer ze eraan denkt. Soms wordt ze door eraan denken, al woest en maakt iets kapot. Maar eigenlijk komt dat door de pijn die ze daardoor heeft. Ze denkt vaak aan Phoenix, want vroeger waren ze de beste vriendinnen. Lillith is juist daardoor wantrouwig in mensen geworden, aangezien ze het zo goed kon vinden - maar het zo mis ging tussen die twee.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:56 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Falahee schreef:
    Nawh, dat wou ik ook net vragen :/ ^
    Mag mijn meisje familie zijn van Blaise Zabini? Niet dat hij heel bekend is, maarja x'D


    I love Malfoy. *zwijmel*


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Kan ik een lerares reserveren?;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Netzwerk schreef:
    (...)

    I love Malfoy. *zwijmel*


    Same, he's awesome :3


    El Diablo.

    De familielid van Blaise Zabini is goed :]

    En ik zet je erbij Rosea


    Little do you know

    Eén meisje graag c:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 17:14 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded