• Naar het idee van het topic kerstkaarten swap, hebben Aldea en ik overlegd dat het online ook leuk zou zijn. Dit onder anderen omdat heel wat mensen graag mee willen doen met die kerstkaarten swap, maar hun adres niet willen of mogen delen met anderen. Dus waarom geen online kerstkaarten swap? Je kan hier en daar wel een website vinden waar je online e-cards kan versturen en dat gratis.

    De bedoeling is ongeveer hetzelfde als de kerstkaarten swap, je geeft jezelf op door je naam en aantal kaarten door te geven en uiteindelijk kom je op de lijst. De bedoeling is dat je daarna in een privé bericht naar mij je e-mailadres doorgeeft waar mensen een kaartje naar mogen sturen. Je e-mailadres blijft privé bij mij en wordt enkel doorgegeven aan de personen waarmee je gaat ruilen.
    Je wordt aan iemand gekoppeld om kerstkaarten te ruilen met elkaar.

    Sites om gratis e-cards te versturen:
    Hallmark
    Kaartenhuis (kijk goed welke gratis zijn)
    Gratis E-cards
    Gocard
    Seniorennet
    123greetings (deze is echter wel Engels)
    (zelf gebruik ik altijd hallmark)


    Invullijst:
    Naam/username:
    Aantal kaarten:

    Inschrijvingen gesloten! Op 1 december krijgt iedereen dan de namen/usernames en e-mailadressen doorgestuurd.

    Deelnemers:
    Naam/username: Sylvie/Sheamus
    Aantal kaarten: 15

    Naam/username: Leah/Iluvatar x
    Aantal kaarten: 5 - 10

    Naam: Yolanda/DiNozzo x
    Aantal kaarten: 7

    Naam/username: Iris/Aidan x
    Aantal kaarten: 15

    Naam/username: Cherona/Kayfabe x
    Aantal kaarten: 15

    Naam/username: Erieka/Feline x
    Aantal kaarten: 5

    Naam: Gail/Aldea x
    Aantal kaarten: 5

    Naam/username: Kim/Ryess x
    Aantal kaarten: 7

    Naam/username: Naomi/EdwardSheeran x
    Aantal kaarten: 5-10

    Naam/username: Vincie/Gaudino x
    Aantal kaarten: 10


    Als er een rood kruisje bij je naam staat, heb ik je e-mailadres ontvangen.
    Gelieve je usernameverandering door te geven!

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 5:06 ]


    16 - 09 - '17

    Jaa, ik ook... het is namelijk echt een leuk idee. c:
    Flauwe medemensen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Jaa, ik ook... het is namelijk echt een leuk idee. c:
    Flauwe medemensen.


    Het was eigenlijk vooral bedoeld voor de mensen die niet mee wilden of konden doen aan de echte kerstkaarten swap. Maar ja, ieder zijn keuze he (:


    16 - 09 - '17

    `Schijnbaar vinden veel mensen het vast niet erg om hun adres te geven. Plus om eerlijk te zijn vind ik zelf een echt kaartje ontvangen leuker dan een e-card. Maar doordat ik aan tigduizend mensen een kaartje sturen te duur vind, vind ik dit een hele goede oplossing! Maar ik gok erop dat genoeg mensen het niet erg vinden om veel kaartjes te sturen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sheamus schreef:
    (...)

    Het was eigenlijk vooral bedoeld voor de mensen die niet mee wilden of konden doen aan de echte kerstkaarten swap. Maar ja, ieder zijn keuze he (:


    Ik had ook verwacht dat het er meerdere zouden zijn. Mensen die hun adres niet willen/mogen geven, of net als ik te gierig zijn voor postzegels... maar dat valt me echt tegen. ><'


    I'm your little ray of pitch black.

    Laatste dag om in te schrijven!


    16 - 09 - '17

    Als ik het zo bekijk om te gaan verdelen. Iedereen die 10 of meer kaarten gaat versturen, gaan vast niet allemaal kaartjes terug krijgen van mensen die maar 5 kaartjes gaan versturen. Dus hopelijk gaat hier geen probleem van gemaakt worden.


    16 - 09 - '17

    Alles is normaal rondgestuurd. Het spijt me maar ik heb blijkbaar bij iedereen in de lijst Iris haar username verkeerd geschreven (komt er van als je kopieert en plakt). Ik schreef Aiden in plaats van Aidan. Sorry voor het ongemak!


    16 - 09 - '17

    Ahw, wat jammer dat ik dit topic niet één dag eerder gezien heb. Had graag mee willen doen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Ahw, wat jammer dat ik dit topic niet één dag eerder gezien heb. Had graag mee willen doen.


    Jammer.


    16 - 09 - '17