• Ik zat te denken om daar aankomende maart heen te gaan, maar had geen idee of het eigenlijk wel leuk is. Ik ben een gigantische Marvel- en stripfan, dus wat dat betreft zit ik wel goed. Ook zou ik (mits ik ga), eventueel met een vriendin cosplayen.

    Iemand die er al een keer geweest is en kan vertellen of het leuk is? Of zijn er meer mensen die gaan aankomende maart? :'D

    Ik zou ook graag willen. 8D Maar ik wacht eerst even af wie er nog allemaal komen en zo.


    Your make-up is terrible

    Ik ga in ieder geval wel, al heb ik nog niet om met mee te gaan. :')


    Caution first, always.

    Oh, ik zie net dat Osric Chau er is, dus ik wil wel heel graag.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zou ook graag willen. 8D Maar ik wacht eerst even af wie er nog allemaal komen en zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zoiets lijkt me echt gaaf om een keer heen te gaan, maar helaas heb ik nul vrienden die dit soort dingen leuk vinden D:

    Haha, jullie zijn welkom met ons mee te struinen! Ik twijfel nog een beetje, maar mijn vriendin is uuh... Nogal enthousiast (tot het hysterische aan toe), dus ik denk dat ik wel mee móet!

    ik ga SOWIESO


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou ook misschien gaan, maar wil toch liever in de zomervakantie naar londen film & comic con ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Sounds epic, ik ben wel eens benieuwd naar zoiets! Moet je trouwens perse Cosplayen(of hoe zeg je dat), not that i would mind, maar ik heb het nog nooit gedaan dus het lijkt me gewoon leuk om het eerst een keer aan te zien ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga het hele weekend c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Lizor schreef:
    Sounds epic, ik ben wel eens benieuwd naar zoiets! Moet je trouwens perse Cosplayen(of hoe zeg je dat), not that i would mind, maar ik heb het nog nooit gedaan dus het lijkt me gewoon leuk om het eerst een keer aan te zien ^^


    Nee, je kan gewoon in je normale kleding komen hoor :Y). Je mag wel cosplayen, maar het hoeft niet.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    (...)

    Nee, je kan gewoon in je normale kleding komen hoor :Y). Je mag wel cosplayen, maar het hoeft niet.

    Oké! Ik kijk het nog even aan, maar er is een grote kans dat ik ook kom (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat leuk, allemaal mensen die gaan! Misschien dat ik het toch maar ga overwegen... Haha!
    Als ik ga, ga ik sowieso cosplayen (waarscheinlijk samen met die vriendin als Agents of SHIELD)

    Bij nader inzien ga ik misschien toch Cosplay doen, maar nu moet ik nog even kijken wie haha

    Alle ideeën die ik heb zijn geen comic ;x

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 17:43 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga. :Y)
    Met een early bird ticket. Lawl.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'