• Ik zat te denken om daar aankomende maart heen te gaan, maar had geen idee of het eigenlijk wel leuk is. Ik ben een gigantische Marvel- en stripfan, dus wat dat betreft zit ik wel goed. Ook zou ik (mits ik ga), eventueel met een vriendin cosplayen.

    Iemand die er al een keer geweest is en kan vertellen of het leuk is? Of zijn er meer mensen die gaan aankomende maart? :'D

    nog nooit geweest, ik ga wel

    Lizor schreef:
    Bij nader inzien ga ik misschien toch Cosplay doen, maar nu moet ik nog even kijken wie haha

    Alle ideeën die ik heb zijn geen comic ;x

    Met mij. 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Met mij. 8D

    Yasss, ik ga btw als Loki heb ik besloten ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I'm going. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat lijkt me echt geweldig.
    Ik ga misschien, moet nog even kijken wue van mn vrienden ik mee kan sleuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga als X-23 denk ik. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga, samen met een vriendin.

    Ik hoop dat ik nog genoeg tijd heb om Green Arrow te cosplayen, want anders ga ik als Sam Braddock (maar stiekem lijkt het me super tof om op de foto te gaan (of haar te ontmoeten) met Caity Lotz als the Arrow *_* )


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik ga waarschijnlijk ook :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Griffiths schreef:
    Zoiets lijkt me echt gaaf om een keer heen te gaan, maar helaas heb ik nul vrienden die dit soort dingen leuk vinden D:


    Daar heb ik helaas ook last van. Ik heb geen idee met wie ik zou moeten gaan en om nou alleen te gaan...


    Happy Birthday my Potter!

    Net samen besloten dat ik met mijn verloofde ga, woohoo!

    THERE IS A FREAKING DUTCH COMIC CON?!

    sorry ik wist niet dat het bestond....

    maar misa wants it! :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Starlord schreef:
    (...)

    Daar heb ik helaas ook last van. Ik heb geen idee met wie ik zou moeten gaan en om nou alleen te gaan...


    Maar dan kom je daar en dan zijn er allemaal nieuwe vrienden waarmee je kunt praten :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Maar dan kom je daar en dan zijn er allemaal nieuwe vrienden waarmee je kunt praten :Y)


    Ja maar ik ben zo'n angsthaas die dan bang is dat ik niemand kan vinden en de hele dag daar lekker in mijn eentje ronddwaal, te bang om ook maar iemand aan te spreken, of dat mensen dan zeggen dat ze komen en dan uiteindelijk niet komen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh, ik heb sinds juni een kaartje, maar ik heb niemand om mee te gaan. :')


    Caution first, always.

    Epps schreef:
    Ik ga. :Y)
    Met een early bird ticket. Lawl.


    Wat houd dat in? Klinkt interessant ;)