• Ik zat te denken om daar aankomende maart heen te gaan, maar had geen idee of het eigenlijk wel leuk is. Ik ben een gigantische Marvel- en stripfan, dus wat dat betreft zit ik wel goed. Ook zou ik (mits ik ga), eventueel met een vriendin cosplayen.

    Iemand die er al een keer geweest is en kan vertellen of het leuk is? Of zijn er meer mensen die gaan aankomende maart? :'D

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    Wat houd dat in? Klinkt interessant ;)


    Niet heel bijzonder hoor. (:
    Als je voor 1 augustus, als het goed is, kaartjes kocht, zijn ze goedkoper en met een dagkaart kun je zelf kiezen of je op zaterdag of zondag gaat. Na 1 augustus zijn ze iets duurder geworden en heb je een vaste dag moeten aangeven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iemand had een kaartje over, dus ik ga morgen. :'D
    Gaan er nog meer mensen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooh, ik wilde zo graag gaan, maar ik kon niet! Volgend jaar (:


    ars moriendi

    Ik ben zaterdag geweest, was echt geweldig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik was er zondag, maar ik vond er vrij weinig aan vergeleken met de evenementen waar ik doorgaans naartoe ga. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Ik was er zondag, maar ik vond er vrij weinig aan vergeleken met de evenementen waar ik doorgaans naartoe ga. :'D


    Waar ga je verder nog naartoe dan?


    Don't be like the rest of them, darling

    Keltfest, Castlefest en Elfia. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg ik hoor net dat Abraham Ford van The Walking Dead op de Comic Con was. . .


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik ben zaterdag geweest en het was echt mega druk. Volgend jaar wil ik zeker weten weer heen :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil de volgende keer gaan. Lijkt me echt heel erg gaaf. Heb er spijt van dat ik er nu niet was.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.