• Laatst wou ik weten in welke Harry Potter afdeling ik zou zitten, dus ik heb bijna alle testjes gedaan die erg goed leken. En het was de hele tijd: Griffoendor, Zwadderich, Griffoendor, Zwadderich, Griffoendor, Zwadderich etc.
    Weet iemand toevallig een echt GOEDE test, of is er een afdeling expert die me kan helpen door me vragen te stellen en een conclusie daaruit trekt?
    (Dat laatste zou geweldig zijn)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    alsof dit belangrijk is.....

    Wat dacht je van pottermore.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    JeffreyWoods schreef:
    alsof dit belangrijk is.....


    Voor jou misschien niet, maar het is leuk om te weten als Potterhead hoor. Puh-lease

    Pottermore, denk ik. c:


    wat was dit ookalweer

    Bij Pottermore was het twee keer Zwadderich en één keer Griffoendor...
    Ik denk Slytherin dan maar... :S


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    JeffreyWoods schreef:
    alsof dit belangrijk is.....


    Voor mij wel, en als het toch niet belangrijk voor jou is... Nah weet eigenlijk niks te zeggen xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    JeffreyWoods schreef:
    alsof dit belangrijk is.....

    Als je zo'n nutteloze reactie gaat plaatsen, reageer dan niet op dit topic.

    En als je bij Pottermore twee keer Slytherin hebt gekregen, dan zal dat het wel zijn. Anders blijf je bezig, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    JeffreyWoods schreef:
    alsof dit belangrijk is.....


    Uhm, er bestaat ook zoiets als plezier?

    Ikzelf raad je de test van Pottermore aan. Verder hebben we op Q ook een goede quiz die hoort bij het Grote Hal-topic. Dit topic is te vinden in het subforum "Harry Potter".


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als de tests steeds verschillende uitslagen geven, kun je ook gewoon zelf beslissen wat het beste bij je past. Dapperheid of ambitie? Voel je je meer Slytherin of Gryffindor?
    Of je kunt het combineren en jezelf een Slytherdor noemen, dat heb ik mensen ook al vaker zien doen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pottermore is naar mijn mening toch wel de beste. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Voor jou misschien niet, maar het is leuk om te weten als Potterhead hoor. Puh-lease

    Pottermore, denk ik. c:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niets bevestigender (is dit wel een woord? :')) dan Pottermore denk ik zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoals Square al zei, dat bepaal je deels ook wel zelf.

    "It is our choices, Harry, that show what we truly are, far more than our abilities.".
    - Albus Dumbledore


    Not all those who wander are lost.