• Beste Griffiths, River_song en Durm,

    Bij deze hebben jullie toestemming om jullie themawedstrijd met het thema Teen Wolf te beginnen. Jullie hebben een week tijd op het topic te openen. Veel succes!

    Met vriendelijke groet,
    Burkhardt,
    Wedstrijdmoderator.


    HarleyQuin      Durm      Griffiths


    Welkom in Beacon Hills, de stad waar niets te gek is. Van Weerwolven tot Banshee's en van Kitsune's tot Weerjaguars, iedereen is welkom. We stellen je graag voor aan deze drie Weerwolven: Scott, Peter en Derek. Alle drie zijn ze op zoek naar een nieuw lid voor hun Pack; ben jij goed genoeg?

    Wat voor opdrachten kan je verwachten?
    Het schrijven van een SA of gedicht, het maken van een Quiz of lijstje, het maken van een foto of een foto bewerken,...
    Let op: Niet al deze dingen zullen gegarandeerd voorkomen. Ga er maar vanuit dat er veel variërende opdrachten voor zullen komen.

    Belangrijke dingen
          -- Één ronde duurt zeven dagen, met uitstel erbij elf dagen.
          -- We hebben geen juryleden meer nodig.
          -- Wij zijn op zoek naar vijftien enthousiaste deelnemers

    FAQ:
          -- . . . . .


    Regels
          -- Inleveren vóór de deadline of een dag van tevoren uitstel vragen. Anders per dag een punt aftrek.
          -- Naamveranderingen doorgeven in het topic
          -- Gelieve alleen aanmelden als je zeker weet dat je mee kan blijven doen.
          -- Respecteer elkaar
          -- Inleveren via privébericht, aan degene die je pack leidt.
          -- Per ronde valt één iemand af.


    Deelnemers*:
    Alpha:
    -- Oneira
    -- OutlawQueen
    -- Gally
    -- lukesirwin
    -- ...
    Alpha:
    -- ...
    -- ...
    -- ...
    -- ...
    -- ...
    Alpha:
    -- ...
    -- ...
    -- ...
    -- ...
    -- ...

    * Deelnemers zullen worden verdeeld in drie verschillende packs. Je wordt totaal willekeurig in een pack "geloot" als er vijftien deelnemers zijn (Waar je username nu staat betekend dus nog niets)

    Eerste opdracht:

    In deze opdracht kun je vrijwel iedere kant op. Onder elk cijfer (1 t/m 15) staat een personage uit Teen wolf, als je een cijfer hebt gekozen en een personage toegewezen krijgt, is het de bedoeling dat je een SA schrijft vanuit hun oogpunt. Waar het over gaat en welke andere personages er in voor komen mag je helemaal zelf beslissen, zolang je geen gebeurtenis neemt die al in de serie zelf voorkomt en het vanuit je toegewezen personage is geschreven.
    Wees creatief!

    Minimum aantal woorden: 1000 woorden.
    Maximum aantal woorden: 2000 woorden.


    1
    2
    3
    4 - OutlawQueen: Lydia Martin
    5
    6
    7 - Gally: Peter Hale
    8
    9
    10 - lukesirwin: Danny Māhealani
    11
    12
    13
    14
    15

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 21:00 ]

    MT.


    Danmarks Dynamite.

    Hmm..dit lijkt me echt awesome!
    Al met al weet ik niet of ik de komende periode veel tijd heb..
    Mag ik voor de zekerheid gewoon op de lijst? c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    Hmm..dit lijkt me echt awesome!
    Al met al weet ik niet of ik de komende periode veel tijd heb..
    Mag ik voor de zekerheid gewoon op de lijst? c:


    Ja hoor. Zou je het dan wel meteen willen laten weten wanneer je toch weet dat je er geen tijd voor zult hebben? (:

    Mag ik meedoen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Even MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    OutlawQueen schreef:
    Mag ik meedoen?

    Natuurlijk!

    Nog dertien plekken! Zijn er nog mensen die mee willen doen?

    Lijkt me echt super, enkel komen er ook creatieve opdrachten in voor (tekenen enzo) :3 Gezien mijn schrijftalent niet het beste is ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Lijkt me echt super, enkel komen er ook creatieve opdrachten in voor (tekenen enzo) :3 Gezien mijn schrijftalent niet het beste is ...


    Vast wel! We zijn nog druk bezig met originele komende opdrachten bedenken, en we zullen er vast wel zoiets in doen (:

    Griffiths schreef:
    (...)

    Vast wel! We zijn nog druk bezig met originele komende opdrachten bedenken, en we zullen er vast wel zoiets in doen (:


    Oke top ! :3 En hoeveel rondes zijn jullie vanplan om te organiseren (De Kerstperiode zal veels te druk worden voor mij :c) Maar ik wil wel de tijd maken voor deze wedstrijd dan ^^ (Eenmaal er niet te veel rondes zijn)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    (...)

    Oke top ! :3 En hoeveel rondes zijn jullie vanplan om te organiseren (De Kerstperiode zal veels te druk worden voor mij :c) Maar ik wil wel de tijd maken voor deze wedstrijd dan ^^ (Eenmaal er niet te veel rondes zijn)


    Er komen in totaal vijf rondes die maximaal 11 dagen duren. Ik ben vergeten het in de beginpost te zetten, maar per ronde valt er één iemand per pack af. Dan zijn er in de finale nog drie "finalisten" over. Ik zal het nog even in de beginpost zetten, excuses.

    Ah ik doe wel mee voor de fun :3 Gezien ik de vijf rondes toch niet zal halen :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Ah ik doe wel mee voor de fun :3 Gezien ik de vijf rondes toch niet zal halen :'D


    Don't be too hard on yourself! We zullen zien hoe ver je komt (:
    Ik zet je er bij!

    Oh nu ik toch wat tijd heb, welke Alpha is wie :3 En aan wie mogen we de nummers vragen ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Oh nu ik toch wat tijd heb, welke Alpha is wie :3 En aan wie mogen we de nummers vragen ? :3


    Alpha's verdelen we pas later, daar hoef je niet per se rekening mee te houden in de eerste opdracht. Vraag je nummer maar aan mij, dan kan ik het meteen in de beginpost aanpassen (: