• Mijn nicht gaat voor een half jaartje reizen in Zuid-oost Azië en heeft mij gevraagd of ik op haar allerliefste, schattigste, meest knuffelbare konijn wil letten zolang. Nu het punt is, ik zit op kot. Hugo -zo noemt het konijn- is een binnenhuiskonijn en kan dus niet thuis-thuis bij mij omdat mijn vader daar niets van wilt weten en mijn zusje allergisch is. Buiten wil ik het niet riskeren omdat het in de winter is.
    Dus zou het theoretisch op kot kunnen. Alleen, ik weet niet of mijn kotbaas het hier mee gaat eens zijn. Ik ben bang dat als ik hem ga vragen, dat hij het er dan niet mee eens is. Mijn ouders zeggen dat ik het niet moet vragen aan hem, omdat er niets over in het contract staat en als hij erachter komt, kan ik dat zo zeggen. Maar ik ben hier niet zeker over, ik ben niet iemand die gauw dit soort wilde dingen doet. De kotbaas woont overigens niet in en mijn andere kotgenoten vinden het helemaal niet erg als Hugo komt logeren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen slapende honden wakker maken. Als er niks over in je contract staat, kan hij dat ook niet tegen je gebruiken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valois schreef:
    Geen slapende honden wakker maken. Als er niks over in je contract staat, kan hij dat ook niet tegen je gebruiken.


    Precies dit. Als er geen huisdieren toegestaan zijn, zou het sowieso in het contract moeten staan.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat de rest al zegt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Valois schreef:
    Geen slapende honden wakker maken. Als er niks over in je contract staat, kan hij dat ook niet tegen je gebruiken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Valois schreef:
    Geen slapende honden wakker maken. Als er niks over in je contract staat, kan hij dat ook niet tegen je gebruiken.

    Precies ^^


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Precies ^^


    26 - 02 - '16

    *insert quote van alle vorige reacties*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee, ik zou gewoon doen wat je ouders zeggen: het niet vragen en als hij er toch achter komt, zeggen dat het niet in je contract stond! ;] Bovendien vind niemand anders het erg, dus je houd sowieso al rekening met iedereen! :]
    Vet leuke naam trouwens, voor een konijn! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Bonafonte schreef:
    *insert quote van alle vorige reacties*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bonafonte schreef:
    *insert quote van alle vorige reacties*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer