• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dauth schreef:
    En toen vloog ik met mijn Quadcopter in een boom. Waarom? Omdat ik een auto uitweek, onder een boom door moest en net in de laatste tak bleef hangen. Haaandig (cat)


    Heb je hem er wel uit gekregen? :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    En toen vloog ik met mijn Quadcopter in een boom. Waarom? Omdat ik een auto uitweek, onder een boom door moest en net in de laatste tak bleef hangen. Haaandig (cat)


    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 23:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bederov schreef:
    (...)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Majikku schreef:
    (...)

    Heb je hem er wel uit gekregen? :o


    Ja, ik moest hem redden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik moest hem redden.


    :'D Nikki, the savior!
    Eerder NikkiSavior, Mitchell ! *denkt aan oude username*

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 23:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ik moest hem redden.
    Een stok brengen omdat ik hem niet alleen wilde laten is een betere omschrijving. Ik moest hem er alsnog zelf uithalen ;p

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 23:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)



    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 0:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What a train of thoughts.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan niet slapen. Geweldig.(cat)


    26 - 02 - '16

    Wow die kerkklokken klinken wel heel luid o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serieus een ipad voor zijn 5e verjaardag? (zip) :S

    Genius! Toekijken hoe mn moeder onze kat subtiel uit de stoel probeert te krijgen en hij haar gewoon volledig negeert, is echt geweldig x'D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 10:57 ]


    Stenenlikker

    Yaaawn. Ja, er lag nog iemand te slapen voordat je twee keer binnen banjerde. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toen ontdekte je dat je mobiel niet opgeladen heeft vannacht terwijl hij aan de lader lag o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windows 8, kun je alsjeblieft stoppen met al die kutupdates van je waar niemand ooit wat van merkt? Sommige mensen willen hun computer ook nog gebruiken in plaats van een halve dag te wachten totdat je klaar bent met bijwerken. Dankjewel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it