• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Wtf, dat is echt belachelijk gewoon... D:
    Wij moeten ook jaarlijks zo'n oefening doen met een 'wat als er iets ontsnapt van giftig gas o.i.d'-situatie. Volgens mij draagt dat ding wel mee voor een groot deel van de lichtvervuiling in België. Maar we denken ook dat wij daarom minder kans maken op een black-out.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben zo'n enorme sukkel. Echt ongelofelijk. Ik was vergeten dat ik morgen een repetitie Engels heb. Fuck. En opnieuw faal ik. Zo hard. Argh. D:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    LotR maakt élke keer weer indruk. Vanaf dat de films uitkwamen tot nu.


    "I shut my eyes in order to see.'

    De sint is vandaag geweest. Een dagje te vroeg, maar i like.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    De sint is vandaag geweest. Een dagje te vroeg, maar i like.


    Wij vieren pakjesavond altijd op 5 december, in Nederland.


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    De sint is vandaag geweest. Een dagje te vroeg, maar i like.
    Bij mij enkel bij mijn grootmoeder vandaag, wat heb je gekregen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thuid was het gewoon een zakje met chocolaatjes en picknicken. En bij meme en pepe eeb chocoladevent een doosje bonbons een kerstkommetje die ontzettend cute is en een centje. Van mn oma kreeg ik vorige week mijn cent al.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Thuid was het gewoon een zakje met chocolaatjes en picknicken. En bij meme en pepe eeb chocoladevent een doosje bonbons een kerstkommetje die ontzettend cute is en een centje. Van mn oma kreeg ik vorige week mijn cent al.
    Wat fijn ^^ Ik hooop echt op die headset, anders met kerst :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Welke wil je dan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Welke wil je dan?
    Geen specifieke, het stond gewoon op mijn wishlist :'D Voorlopig heb ik al twee woordenboeken (Duits-NL en vice versa), kleurpotloden en zo'n kleurboek voor volwassenen :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nana, kan je mij alsjeblieft uit de lijst halen? Ik ben hier toch amper. Het ligt dus niet aan iemand persoonlijk hier of wat dan ook.


    16 - 09 - '17

    Nana, je spreekt steeds meer in dialect de laatste tijd, soms snap ik er maar weinig van.


    Your make-up is terrible

    Nana, horen we nu elke reactie met jouw naam te beginnen? Haha. Ik doe niet meer aan sint met mijn ouders, dus geen cadeautjes voor mij. Ik heb mezelf maar getroost met sushi en een groot stuk gevuld speculaas.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Margot, jammer :c Al klinkt die Speculaas wel goed :Y) Hoe is jullie avond, allemaal?


    Tijd voor koffie.

    Vervelend, mijn rug doet ineens uit het niks zoveel pijn. ;c


    Your make-up is terrible