• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rekkles schreef:
    (...)Als je door de eerste drie seizoenen van SPN heen bent, wordt het minder eng, trust me.


    haha, dat duurt dan nog best een tijdje, maar eigenlijk wil ik wel verder, want ik ben heel erg benieuwd naar Castiel enzo, aangezien Tumblr een grote spoilerende community is. MIsschien ga ik mezelf er wel door heen ploeteren, aangezien ik alle ellende in seizoen een ook al heb overleefd!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    haha, dat duurt dan nog best een tijdje, maar eigenlijk wil ik wel verder, want ik ben heel erg benieuwd naar Castiel enzo, aangezien Tumblr een grote spoilerende community is. MIsschien ga ik mezelf er wel door heen ploeteren, aangezien ik alle ellende in seizoen een ook al heb overleefd!
    Hehe, ik ben bijna klaar met seizoen 9 nu en ik vinnd Cass één van de meest interessante personages naast Sam, Dean, Crowley en Lucifer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben net door Suits. Het derde seizoen vond ik het begin wat minder omdat het continu over Hesington Oils ging, maar het blijft natuurlijk een topserie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    How to Get Away With Murer is ook ontzettend goed. Al zijn ze nu ook in seasonbreak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoor van Supernatural altijd goede verhalen, maar ik ben er nog nooit in begonnen. Het klinkt leuk c:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 14:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Hopla, klacht ingediend bij Douglas.

    Gellert schreef:
    Ik hoor van Supernatural altijd goede verhalen, maar ik ben er nog nooit in begonnen. Het klinkt leuk c:
    Het is echt awesome, ik moet toegeven dat het na tien seizoenen nog niet verveeld en dat is echt een hele opgave voor een serie om zoiets te verwezenlijken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Studeren is zo saai. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat heeft iedereen toch weer met die # op facebook. Christ, hipsters.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niphredil schreef:
    (...)

    haha, dat duurt dan nog best een tijdje, maar eigenlijk wil ik wel verder, want ik ben heel erg benieuwd naar Castiel enzo, aangezien Tumblr een grote spoilerende community is. MIsschien ga ik mezelf er wel door heen ploeteren, aangezien ik alle ellende in seizoen een ook al heb overleefd!


    Gewoon doen. ;3 Ik vond het eigenlijk al minder eng worden na seizoen 1, omdat ze zich meer focussen op een verhaallijn in plaats van horror. Ik keek seizoen 1 met mijn zusje dit weekend en sommige dingen hoefde ik ook echt niet nog eens te kijken, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik zou best weer eens willen schaatsen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Gewoon doen. ;3 Ik vond het eigenlijk al minder eng worden na seizoen 1, omdat ze zich meer focussen op een verhaallijn in plaats van horror. Ik keek seizoen 1 met mijn zusje dit weekend en sommige dingen hoefde ik ook echt niet nog eens te kijken, haha.


    Jullie maken het wel heel aanlokkelijk om door te zetten nu. Vind het wel fijn om te weten dat het minder eng wordt. Als ik het ook gewoon overdag kijk dan overleef ik het wel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Jullie maken het wel heel aanlokkelijk om door te zetten nu. Vind het wel fijn om te weten dat het minder eng wordt. Als ik het ook gewoon overdag kijk dan overleef ik het wel.
    Ik keek het 's nachts, alleen, ik leef ook nog :3 en ik heb geen hardcore horrorfanaat.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is Supernatural dan zo eng? Want ik wou het eigenlijk ook wel eens kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Is Supernatural dan zo eng? Want ik wou het eigenlijk ook wel eens kijken.
    De eerste drie seizoenen zijn relatief eng, daarna meer en meer jumpscares.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque