• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik vind het dom dat ik het vandaag pas zag, anders had ik wel een kaartje gestuurd. Zal het goedmaken met kerst. :p


    Ik heb al een kerstkaart (zelfgemaakt) klaarliggen om wat in te schrijven en op te sturen ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb er gisteren gekocht. Ze zijn zo cute.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er duizend thuis liggen, haha. Mijn moeder heeft nooit meer zin om ze te versturen.


    Your make-up is terrible

    Kerstkaarten schrijven is leuk! Ik stuur ze alleen naar mensen die ik aardig genoeg vind om ze een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar te wensen. :'D
    Bij sommigen vind ik het alleen makkelijker om ze via social media dat te wensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Idem. Al krijgen die meer een brief dan een kaart eigenlijk van mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Idem. Al krijgen die meer een brief dan een kaart eigenlijk van mij.

    Oh, dat is echt leuk. Ik mis het eigenlijk wel, dat er tegenwoordig weinig brieven worden geschreven. Ik word er altijd blij van als iemand mij een handgeschreven brief stuurt, maar ik krijg hoogstens een zelfgeschreven kaart. :') Ik zou dat écht eens willen; een persoonlijke brief krijgen. Mijn ex gaf me echt zo'n onpersoonlijke kaart, die wel voor iedereen had kunnen zijn. -_-
    Zucht. Ik verlang naar de tijd dat we brieven naar elkaar stuurden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik krijg wel geen kaart van mijn vriend. Ik denk dat ik deze valentijn voor het eerst een kaart van hem kreeg. Ik heb mij daar echt eens boos in gemaakt, wat ik bleef eens bij hem slapen de nacht dat ik jarig ging worden en het enige dat ik kreeg was een gelukkige verjaardag met een kus. Geen kaartje, geen ontbijt, geen cadeau. Nuja wij vieren bij hem thuis altijd een deel verjaardagen samen dus hij ging toen mijn cadeau geven, maar hij had op zn minst wel een kaartje kunnen geven lijkt me. Het was precies of hij was me vergeten, terwijl ik altijd ontzettend veel moeite doe voor zijn verjaardag.

    Nuja ik mis die geschreven brieven ook wel, maar ik word wel meteen vrolijk als ik onverwachts eens eentje krijg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nana was de enige die van mij een handgeschreven brief bij haar kaart kreeg vorig jaar, haha. Ik hoef er geen eentje van Mitchell, kost me zoveel moeite om zijn handschrift te ontcijferen. Maar ik krijg wel altijd leuke kaartjes van hem met iets liefs erin.


    Your make-up is terrible

    Avarosa schreef:
    Ik krijg wel geen kaart van mijn vriend. Ik denk dat ik deze valentijn voor het eerst een kaart van hem kreeg. Ik heb mij daar echt eens boos in gemaakt, wat ik bleef eens bij hem slapen de nacht dat ik jarig ging worden en het enige dat ik kreeg was een gelukkige verjaardag met een kus. Geen kaartje, geen ontbijt, geen cadeau. Nuja wij vieren bij hem thuis altijd een deel verjaardagen samen dus hij ging toen mijn cadeau geven, maar hij had op zn minst wel een kaartje kunnen geven lijkt me. Het was precies of hij was me vergeten, terwijl ik altijd ontzettend veel moeite doe voor zijn verjaardag.

    Nuja ik mis die geschreven brieven ook wel, maar ik word wel meteen vrolijk als ik onverwachts eens eentje krijg.

    Meen je niet! Ah, dat vind ik zo naar. Ik ben gek op verjaardagen en haal ook alles uit de kast om diegene het naar de wens te maken. Het enige wat ik verlang, is dat diegene dan ook zijn best doet voor mij. Maar blijkbaar is dat te veel gevraagd. :') Alleen mijn drie beste vriendinnen hebben mijn verjaardag goed met mij gevierd, m'n ex was echt een douchebag op mijn verjaardag. Mijn ouders feliciteerden me om twaalf uur, hij zat er als een zoutzak bij, feliciteerde mij en m'n ouders niet eens en hij viel om kwart over twaalf als een blok in slaap. Ik was zó kwaad op hem. Het ging bij hem alleen maar om zichzelf en zelfs op mijn verjaardag dacht hij alleen aan zichzelf.

    Sorry, ik moest mijn frustraties even kwijt. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een douch. Of zoutzak, wat jij wilt. Ah mijn vriend denk daar gewoon niet echt bij na. Kreeg ik eens met valentijn een tekening van een huis. Ik dacht echt, wat is dat? En hij was daar dan super trots op en ik begreep het niet echt. Ben ik dan ook ontzettend jaloers als je op al je vrienden hun facebook een boeket rozen ziet en ik zat daar met mijn huis. :'D
    Ahja het is best wel een schatje hoor, maar soms moet je hem een beetje in de juiste richting pushen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Wat een douch. Of zoutzak, wat jij wilt. Ah mijn vriend denk daar gewoon niet echt bij na. Kreeg ik eens met valentijn een tekening van een huis. Ik dacht echt, wat is dat? En hij was daar dan super trots op en ik begreep het niet echt. Ben ik dan ook ontzettend jaloers als je op al je vrienden hun facebook een boeket rozen ziet en ik zat daar met mijn huis. :'D
    Ahja het is best wel een schatje hoor, maar soms moet je hem een beetje in de juiste richting pushen.


    Dat klinkt eigenlijk wel superschattig, dat hij zo trots was op dat huis. Hij heeft wel iets geprobeerd, al is het niet het juiste.


    Your make-up is terrible

    Ja ergens wel, maar ik snapte er niks van en ik zag hem die dag ook niet, dus het bleef me wat onduidelijk. Had ik er een auto in paint bij getekend en wat andere dingen en terug gestuurd. Ik ben soms echt een rare twat soms.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, ik moest toch wel een beetje lachen om dat huis Nana. Ik zou ook graag brieven krijgen (en eigenlijk ook wel sturen, maar ik heb geen idee aan wie ik dat zou kunnen doen, ook al heb ik er wel eens over nagedacht om met gevangenen in Amerika te corresponderen), maar ik denk niet dat iemand mij een brief wil sturen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Moest ik je iets beter kennen, zou je van mij wel eentje krijgen. Weetje de post is ook gewoon zo duur geworden en ik denk dat daarom ook bijna niemand het nog doet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Moest ik je iets beter kennen, zou je van mij wel eentje krijgen. Weetje de post is ook gewoon zo duur geworden en ik denk dat daarom ook bijna niemand het nog doet.


    Ja en niemand heeft zin om er echt tijd voor uit te trekken als er zoveel makkelijker manieren zijn. Ik doe in ieder geval al mee aan de kerstkaartenuitwisseling van Quizlet, dus ik ben al erg blij met het vooruitzicht kaartjes te gaan ontvangen. Dat is in ieder geval al een begin.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.