• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gellert schreef:
    Margot, jammer :c Al klinkt die Speculaas wel goed :Y) Hoe is jullie avond, allemaal?
    Wel ok I guess, wat flippen bij supernatural :3
    @Nikki; Pittenkussen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    (...)Wel ok I guess, wat flippen bij supernatural :3
    @Nikki; Pittenkussen?


    Te lui, haha. 8D Ik heb al ibuprofen geprobeerd, maar dat werkte niet. Mitchell heeft zelfs al een massage gegeven en ik heb nog pijn. (no_chears)

    Heb je de nieuwe SPN gekeken? 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Te lui, haha. 8D Ik heb al ibuprofen geprobeerd, maar dat werkte niet. Mitchell heeft zelfs al een massage gegeven en ik heb nog pijn. (no_chears)

    Heb je de nieuwe SPN gekeken? 8D
    Nope, ik zit nu aan seizoen 9 episode 18. Heb een week, misschien twee rust genomen you know. Ik ben er al mee bezig sinds september :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    (...)Nope, ik zit nu aan seizoen 9 episode 18. Heb een week, misschien twee rust genomen you know. Ik ben er al mee bezig sinds september :'D


    Alsnog ver, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Alsnog ver, hahaha.
    Why does everyone keep saying that :'D Ik kijk er 3 actief en er zijn nog twee series die ik nog moet inhalen, ze lopen wel op midseason aan, een voordeel voor mij :'D een vriend van me kijkt er op dit actief 7 c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rekkles schreef:
    (...)Why does everyone keep saying that :'D Ik kijk er 3 actief en er zijn nog twee series die ik nog moet inhalen, ze lopen wel op midseason aan, een voordeel voor mij :'D een vriend van me kijkt er op dit actief 7 c:


    Alles is op midseason ondertussen, echt vervelend. ;c Dus begin ik maar weer aan nieuwe. 8D Volgende week is Supernatural ook op midseason, geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Alles is op midseason ondertussen, echt vervelend. ;c Dus begin ik maar weer aan nieuwe. 8D Volgende week is Supernatural ook op midseason, geloof ik.
    Jup, ik heb me voorgenomen SPN volgende week op z'n laast af te hebben, dan kijk is Agents of SHIELD bij en daarna Once upon a time. Als ik dn nog tijd heb wil ik American horror story kijken terwijl ik daartussen misschien de Rocky's van mijn nonkel tussengooi, wel films tho. En Arrow en the Flash gaan ook op Midseason denk ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kijk naar Fringe. Ik ben verslaaaaaaafd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ^Die ken ik niet. Waarover gaat het?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Probeer een een daflagan 1g. Ik zit eveneens weer met rug en schouderpijn en vanacht sliep ik als een engeltje.
    Ik zit op mn gsm en kan het nu niet aanpassen. En ik vond je username niet meteen terug dus had ik hem er nog niet van gehaald.
    En sorry voor het dialect. Wat verstond je niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die ene een is eens, maar door mn vorige stoot durf ik mn reactie niet aan te passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rekkles schreef:
    (...)Jup, ik heb me voorgenomen SPN volgende week op z'n laast af te hebben, dan kijk is Agents of SHIELD bij en daarna Once upon a time. Als ik dn nog tijd heb wil ik American horror story kijken terwijl ik daartussen misschien de Rocky's van mijn nonkel tussengooi, wel films tho. En Arrow en the Flash gaan ook op Midseason denk ik.


    Ik was ook bezig met seizoen 3 van OUAT, maar elke aflevering is zo saai en voorspelbaar, dat ik maar gestopt ben. Ik kijk Pretty Little Liars, SPN, The Walking Dead, The Last Ship, Sherlock (die is op twee jarige pauze, zoals altijd haha) en ik moet nog een hoop bijkijken van Doctor Who. Oh en seizoen 3 van Suits. Ik kijk AHS alijd als het seizoen afgelopen is zodat ik alles achter elkaar kan kijken. En nu ben ik begonnen met Arrow, dat is echt leuk. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik was ook bezig met seizoen 3 van OUAT, maar elke aflevering is zo saai en voorspelbaar, dat ik maar gestopt ben. Ik kijk Pretty Little Liars, SPN, The Walking Dead, The Last Ship, Sherlock (die is op twee jarige pauze, zoals altijd haha) en ik moet nog een hoop bijkijken van Doctor Who. Oh en seizoen 3 van Suits. Ik kijk AHS alijd als het seizoen afgelopen is zodat ik alles achter elkaar kan kijken. En nu ben ik begonnen met Arrow, dat is echt leuk. ;3



    Ik hou ook van series, maar ik kan gewoon niet te lang dingen achter elkaar kijken. Dus ik ben ergens ver in seizoen twee met OUAT, Pretty Little Liars ben ik bij seizoen twee (maar gestopt omdat ik het teveel vond afwijken van het boek), Supernatural ben ik bij de een-na-laatste aflevering van seizoen 1 (maar ik durf niet zo goed verder, want ik vind het mega eng) en ik ben ook ergens in seizoen een van Doctor Who. Downton Abbey moet ik alle aflevering van het huidige seizoen nog zien, Sherlock ben ik bij (en inderdaad twee jaar lang wachten, wat een ellende) en ik ben bij seizoen 4 van Skins.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik was ook bezig met seizoen 3 van OUAT, maar elke aflevering is zo saai en voorspelbaar, dat ik maar gestopt ben. Ik kijk Pretty Little Liars, SPN, The Walking Dead, The Last Ship, Sherlock (die is op twee jarige pauze, zoals altijd haha) en ik moet nog een hoop bijkijken van Doctor Who. Oh en seizoen 3 van Suits. Ik kijk AHS alijd als het seizoen afgelopen is zodat ik alles achter elkaar kan kijken. En nu ben ik begonnen met Arrow, dat is echt leuk. ;3
    Ik kijk Teen Wolf, once upon a time, Game of Thrones, Agents of SHIELD, Arrow, The Flash en Supernatural en The tomorrow people heb ik ook gezien, maar seizoen 2 daarvan is gecanceled.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niphredil schreef:
    (...)


    Ik hou ook van series, maar ik kan gewoon niet te lang dingen achter elkaar kijken. Dus ik ben ergens ver in seizoen twee met OUAT, Pretty Little Liars ben ik bij seizoen twee (maar gestopt omdat ik het teveel vond afwijken van het boek), Supernatural ben ik bij de een-na-laatste aflevering van seizoen 1 (maar ik durf niet zo goed verder, want ik vind het mega eng) en ik ben ook ergens in seizoen een van Doctor Who. Downton Abbey moet ik alle aflevering van het huidige seizoen nog zien, Sherlock ben ik bij (en inderdaad twee jaar lang wachten, wat een ellende) en ik ben bij seizoen 4 van Skins.
    Als je door de eerste drie seizoenen van SPN heen bent, wordt het minder eng, trust me.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque