• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    HOI (doeg)
    Ik blijf er bij dat ik je naam geweldig vind. Ik heb dat onder een andere username ook al eens gezegd.

    Nu wil ik weten wie jij bent O.O
    Maar ik ga hem net toevallig zodadelijk veranderen, XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hoe was iedereens weekend?

    Ik ben zelf vanaf vrijdag tot gisteravond met mijn studievereniging op excursie naar Leipzig geweest, dat was echt superleuk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hooi Cherona wil graag ook even uh... off-topic praten. (;


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb besloten mijn verjaardag niet te vieren. T is nou zo'n gezeik om een dag uit te zoeken wanneer ik t moet vieren omdat t op een maandag valt. Ik nodig wel wat goede vrienden uit op de dag zelf en wat familie voor een stukje taart en een drankje en thats it.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik heb besloten mijn verjaardag niet te vieren. T is nou zo'n gezeik om een dag uit te zoeken wanneer ik t moet vieren omdat t op een maandag valt. Ik nodig wel wat goede vrienden uit op de dag zelf en wat familie voor een stukje taart en een drankje en thats it.


    Kan het niet de dag of twee dagen ervoor dan?


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    Ik heb besloten mijn verjaardag niet te vieren. T is nou zo'n gezeik om een dag uit te zoeken wanneer ik t moet vieren omdat t op een maandag valt. Ik nodig wel wat goede vrienden uit op de dag zelf en wat familie voor een stukje taart en een drankje en thats it.


    Maar je zou toch je verjaardag de 20e vieren? Waarom kan dat niet dan?
    Hopelijk ben ik niet de oorzaak dat het niet kan? :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Kan het niet de dag of twee dagen ervoor dan?


    Dat was ik ook in eerste instantie van plan, om t de zaterdag te vieren... mja... gezeik..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh, mijn armen en vingers voelen aan als dropveters. Dat wiskunde huiswerk gaat 'm niet meer worden ._.


    Not all those who wander are lost.

    Pfff ik neem soms echt te veel hooi op mijn vork.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rotkat schreef:
    (...)
    Nu wil ik weten wie jij bent O.O
    Maar ik ga hem net toevallig zodadelijk veranderen, XD


    Kijk bij mn vroegere usernames. Misschien herken je me ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik word echt schijtziek van mijn internet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat moment dat je een verkort rooster hebt en je docenten dan denken van; laten we lekker extra uren invoegen!
    Dus niet meer lekker vroeg uit, maar nog lekker langer blijven terwijl iedereen naar huis gaat -.-"


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    Dat moment dat je een verkort rooster hebt en je docenten dan denken van; laten we lekker extra uren invoegen!
    Dus niet meer lekker vroeg uit, maar nog lekker langer blijven terwijl iedereen naar huis gaat -.-"


    Dit maakt mij zo blij dat ik van school af ben. Haatvol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Anatidaephobia schreef:
    Dat moment dat je een verkort rooster hebt en je docenten dan denken van; laten we lekker extra uren invoegen!
    Dus niet meer lekker vroeg uit, maar nog lekker langer blijven terwijl iedereen naar huis gaat -.-"


    Hoezo kunnen leraren ineens zomaar extra uren invoegen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik hier niet praten omdat ik niet op de lijst kom?


    I'm your little ray of pitch black.