• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Natuurlijk wel! Ik heb minstens twee topics volgepraat voor ze me op de lijst zetten c:


    Not all those who wander are lost.

    Op de lijst staan is geen vereiste, hoor. ;3 Iedereen is hier welkom en mag praten.


    Your make-up is terrible

    Hmm oké dan. c: Thanks.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rotkat --> Underestimated


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ampersand --> Bladgoud


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hey, ik kom ook weer eens binnenvallen! ^^
    StarSpangledGir ----> Sterik


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wilde Enterprise als username, maar hij is al bezet. ;c


    Your make-up is terrible

    Aw jammer :c Soms bedenk ik mezelf ook zo'n goede, but no.


    Tijd voor koffie.

    Woooww usernameveranderingenspam, hahaha

    Assassin schreef:
    Ik wilde Enterprise als username, maar hij is al bezet. ;c

    Dan moet ik denken aan dit coole ding, hahaha. MAar wel jammer ja. Soms dan wil je ook een username nemen die gestolen is door iemand die vier jaar lang niet meer op Q. is geweest... -_-.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 22:07 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bederov schreef:
    (...)

    Hoezo kunnen leraren ineens zomaar extra uren invoegen?


    Bij mij op school kan dat altijd al. Als ze je nog extra dingen willen leren. Buh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Underestimated schreef:
    Woooww usernameveranderingenspam, hahaha

    (...)
    Dan moet ik denken aan dit coole ding, hahaha. MAar wel jammer ja. Soms dan wil je ook een username nemen die gestolen is door iemand die vier jaar lang niet meer op Q. is geweest... -_-.


    Dit is zo iemand die elke maand een nieuwe neemt en er ondertussen minstens 20 op zijn naam heeft staan, dat vind ik ook altijd balen. ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dit is zo iemand die elke maand een nieuwe neemt en er ondertussen minstens 20 op zijn naam heeft staan, dat vind ik ook altijd balen. ;c


    Ah. Dat lijkt op mij. Ik verander ook elke maand mn username en heb er nu 14 op mn naam staan C:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik verander mijn username ook elke maand, maar ik heb volgens mijj niet echt usernames genomen waarvan iemand dacht 'die wil ik' ;p


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    Ik verander mijn username ook elke maand, maar ik heb volgens mijj niet echt usernames genomen waarvan iemand dacht 'die wil ik' ;p


    Dit is precies waar ik voor ga vanaf deze maand. ;D Ik ga gewoon fandom related namen doen, en haast niemand kent die fandom. Lucky me.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik kan daar niet zo goed tegen, dat is zonde van die usernames. D: Hoe graag wil je hem nou als je hem maar een maand hebt en hem dan alweer veranderd? Ik neem ook regelmatig een oude username terug, gewoon omdat ik ze nog steeds leuk vind.


    Your make-up is terrible