• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kayfabe schreef:
    Ik ben de laatste tijd Supernatural opnieuw aan het kijken en zo. Totally random... normaal kijk ik de aftiteling niet, maar ga ik gelijk verder. Nu was ik toevallig ergens mee bezig en zie ik ineens Jensen Ackles Eye of The Tiger lipsynching bij S04E06 - Yellow Fever. ><' Ik kwam niet meer bij, vooral het gelach van de mannen achter het scherm deed het hem, alsof het completely random was.


    Die is echt geweldig, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Heeft iemand suggesties voor muziek? Liefst geen heavy metal of te trage muziek.


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    (...)

    Die is echt geweldig, haha. 8D


    I think I died a bit. Ik zag hem niet aankomen. Haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sheamus schreef:
    Heeft iemand suggesties voor muziek? Liefst geen heavy metal of te trage muziek.


    Imagine Dragons, Nirvana, Anouk, MIKA...


    Not all those who wander are lost.

    Sheamus schreef:
    Heeft iemand suggesties voor muziek? Liefst geen heavy metal of te trage muziek.

    Ik vind dat Taylor Swift de laatste tijd echt leuke up-tempo liedjes maakt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sheamus schreef:
    Heeft iemand suggesties voor muziek? Liefst geen heavy metal of te trage muziek.


    Ik vind Icon for Hire wel goed, onder andere Counting on hearts, Watch me, Cynics and critics, Slow down en weet ik veel want ik vergeet titels altijd, haha.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik vind dat Taylor Swift de laatste tijd echt leuke up-tempo liedjes maakt.


    Ik ben niet zo voor haar, maar toch bedankt.

    De rest ook bedankt, ik ga zo even luisteren (:


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Heeft iemand suggesties voor muziek? Liefst geen heavy metal of te trage muziek.

    Ik ben een liefhebber van het youtube account NoCopyrightSounds. De muziek die je daar vind vind ik echt géwéldig.
    Het nieuwe album van Nick Jonas vind ik leuk, Calvin Harris, Afrojack e.d. zijn wel mijn ding haha. c;

    Lach niet met me. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol whut, ik ben dus net gebeld door mijn werk met de mededeling dat ik kennelijk moest werken van 5 tot 7. Maar ik mijn mail stond helemaal niks over werken op vrijdag en ik kan via het personeel portaal nog niks zien. :') Vet lullig want ik had best willen werken, maar dat heeft geen nut meer gezien ik er dan pas over een kwartier zou zijn en ik mag maar tot maximaal 7 uur werken.
    Maar hij heeft me er af gehaald voor vandaag, hij maakte er geen probleem van, gelukkig. Maar baal er wel van, haha..

    Ik kom er wel. Ooit zal die stomme oranje schoenendoos een bruin geverfde megachocoladereep zijn (cat)


    Not all those who wander are lost.

    Pfff ik heb de indruk dat ik weer in hetzelfde patroon als vorig jaar aan het vallen ben, want ik erger me weer aan alles wat mijn vriend doe. Ik ben echt weer ten einde raad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Pfff ik heb de indruk dat ik weer in hetzelfde patroon als vorig jaar aan het vallen ben, want ik erger me weer aan alles wat mijn vriend doe. Ik ben echt weer ten einde raad.


    Oei, da's niet fijn ;s


    16 - 09 - '17

    Soms is schrijven best vermoeiend.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Avarosa schreef:
    Pfff ik heb de indruk dat ik weer in hetzelfde patroon als vorig jaar aan het vallen ben, want ik erger me weer aan alles wat mijn vriend doe. Ik ben echt weer ten einde raad.


    Is het weer rond die tijd? ;c


    Your make-up is terrible