• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Ik kan daar niet zo goed tegen, dat is zonde van die usernames. D: Hoe graag wil je hem nou als je hem maar een maand hebt en hem dan alweer veranderd? Ik neem ook regelmatig een oude username terug, gewoon omdat ik ze nog steeds leuk vind.


    Maar Assassin is gewoon awesome, just saying. Die had ik een tijdje terug ook geprobeerd. ;D
    Nja, ik wil hem wel graag, maar ik vind het gewoon leuk om woorden/namen te gebruiken die niemand kent. En waarschijnlijk ga ik ook nog gewoon eens terug naar een oude, maar dat vind ik nou juist wel leuk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Jij bent ook gewoon Assassin Nikki. Ik nam vroeger ontzettend veel Passerby terug, maar nu voelt die naam hier niet goed meer genoeg, terwijl ik die elders continu gebruik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, ik vraag me af of überhaupt iemand me nog zou herkennen als BlackMagic. :p Heb ik wel een heeele lange tijd gehad geloof ik. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben gewoon nooit langer dan een maand tevreden met mijn usernames, maar misschien houdt ik de volgende hem wel langer. Ik hoop het :'D

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 15:43 ]


    Not all those who wander are lost.

    Pfff waarom doe de mensen altijd hun verjaardagsfeestje in hetzelfde danscafeetje. De muziek is iedere week dezelfde en het is daar gewoon niet meer gezellig. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat ik de enige ben die dat vindt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Ik kan daar niet zo goed tegen, dat is zonde van die usernames. D: Hoe graag wil je hem nou als je hem maar een maand hebt en hem dan alweer veranderd? Ik neem ook regelmatig een oude username terug, gewoon omdat ik ze nog steeds leuk vind.


    Dat lijkt ook op mij. Ik neem wel usernames die ik leuk vind, maar ik wordt ze gewoon heel snel zat... En de "perfecte" username heb ik nog niet gevonden, of is al bezet als ik hem lijk te vinden. Maar het is nooit perfect en ik kan niet wennen XD.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn leraar nask is serieus zo stom dat hij gewoon niet merkt dat ik een boek van 492 bladzijden op mijn schoot heb :'D

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 15:55 ]


    Not all those who wander are lost.

    Zo leuk, ik heb contact gevonden met een meisje met wie we op Bali waren en we in dezelfde groep zaten met snorkelen die ene dag. En de foto die toen is gemaakt heeft ze gestuurd, haha. :3 En dat meisje kent weer mijn beste vriendin door de 'chinagroep' zoals zij dat noemen.

    Phantasior schreef:
    Mijn leraar nask is serieus zo stom dat hij gewoon niet merkt dat ik een boek van 492 bladzijden op mijn schoot heb :'D


    Ghehe beter toch? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ghehe beter toch? :Y)


    Inderdaad, geheheh :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Biologie is stom (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wow ik voel mij nu super goed, want ik ben vandaag voor de eerste keer bloed gaan geven. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meh ik voel mij mottig vandaag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cadeautje voor mijn zusje besteld en voor mezelf een lippenbalsem. En ik ben zelfs zo lui dat ik nu eyeliner via de hema site wil gaan bestellen. :W

    Avarosa schreef:
    Meh ik voel mij mottig vandaag.


    Same


    16 - 09 - '17