• Altro Drake is een kasteel dat gelegen ligt in de Italiaanse bergen van Velletri, hier krijgen allerlei wezens goed en kwaad les, het is een groot kasteel dat voor elk soort wezen bepaalde lessen zijn samengesteld die alleen en ook echt alleen voor hun zijn sommige lessen krijgen ze samen met andere wezens maar niet alle, in de vrije tijd kunnen ze met hun vrienden naar Rome gaan, of gewoon rond zwerven in de gangen, vriendschappen zullen ontstaan, vijanden zullen gemaakt worden en liefde zal bloeien.




    Invullijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Leerjaar
    Vak:
    Alleen voor professors
    Wezens:
    Karakter:
    Uiterlijk+Foto:
    Geschiedenis:
    Nationaliteit:
    Huisdier:
    Extra:
    Kracht




    Vampiers:
    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.


    Overige dingen:
    -Hybrid zijn toegestaan op deze school maar op dit moment eerst maar een omdat het eigenlijk verboden is, tenzij als diegene een broer/zus is.
    -Ik sta altijd open voor ideeen of als iemand wilt meewerken aan deze rpg.
    Als er iets onduidelijks is mag je altijd vragen want ik ben slecht in dingen uit te leggen en wil meestal te veel dingen type/erbij zetten terwijl het helemaal niet moet en nodig is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 22:43 ]

    Oeh! I like it! Ik denk nog even na of ik een demoon of halfgod(in) wil als je het niet erg vindt :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wou een hybrid, maar ik snap die ene regel erover niet echt x'D


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Ik wou een hybrid, maar ik snap die ene regel erover niet echt x'D


    Voor zover ik het las is de regel; 'nu eerst maar even 1 hybrid.' Ik denk omdat je anders een overbevolking aan overpowerde hybrids in de school krijgt, tenminste zo vatte ik het op (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Zo ist precies hoe ik het bedoelde ;p

    Kan ik een halfgod krijgen? Graag de zoon van Zeus (oppergod en god van de lucht en bliksem). Als dat niet kan graag de zoon van Aeolus (god van de wind).

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 12:40 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    kind van zeus dat mag :)


    Naam: Cyan Thunder Middle.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Achttien, geboren op een stormachtige 19 juli.
    Leerjaar: Cyan zit in zijn 7e en tevens laatste leerjaar. Hij ziet dit echter meer als opluchting dan dat hij het echt jammer vindt.
    Wezens: Cyan is de zoon van de oppergod Zeus en een normale sterveling. Dit betekend dat hij bij de categorie Halfgoden hoort. Doordat zijn vader Zeus is, heeft hij de kracht om bliksem en lucht te besturen, hoewel hij dit nog niet helemaal onder controle heeft. Door zijn oppergoddelijke afkomst kan hij meestal meer maken dan andere, hier maakt hij dan ook maar al te graag gebruik van.
    Karakter: Cyan zou je makkelijk in een aantal woorden kunnen beschrijven. Deze woorden zouden dan dominant, prikkelbaar, sluw en misschien zelfs zelfingenomen zijn.
    Dominant is meestal het eerste wat mensen over hem denken. Cyan heeft meestal een duidelijk uitgesproken mening. Hij zal hier never nooit vanaf wijken en er eigenlijk ook alles aan doen om andere te overtuigen van zijn gelijk, ook al is dat niet altijd zo. Door zijn bijna koninklijke afkomst krijgt hij dat dan ook vaak voor elkaar. Er is maar een enkeling die zich niet zo makkelijk op de kop laat zitten door hem. Hoe wel je zou verwachten dat hij dit niet tolereert, zijn deze mensen (of eigenlijk wezens) juist de gene waar hij het wel mee op kan schieten. Wil je hem dus in je vriendenkring hebben, dan moet je het lef hebben om tegen hem in te gaan.
    Je kunt hier ook te ver in gaan, dit brengt ons dan ook bij het tweede punt; prikkelbaar.
    Hoewel Cyan wel tegen een geintje kan, ligt zijn grens redelijk laag. Hij voelt zich al snel aangevallen of beledigd. Meestal verdedigd hij zich dan terug met een iets wat grote mond. Het nadeel hieraan is dat als hij boos is, hij zijn krachten niet goed in de hand kan houden. Soms doet hij op deze momenten dan ook dingen die hij eigenlijk niet wilt.
    Als derde is Cyan ook wel redelijk sluw. De regels liggen hem niet zo nauw, zowel de vaste regels die in school gelden als afspraken die hij met mensen maakt. Zo komt hij geregeld te laat in de les of laat andere zijn huiswerk maken. Doordat hij zijn mond niet op de verkeerde plaats heeft zitten, praat hij zich altijd gemakkelijk onder deze gevallen uit. Dit is dan ook de reden dat je hem weinig in het nablijflokaal zal zien.
    Uiterlijk: [FC: Ashton Irwin] Cyan is zeker geen lelijke jongen om te zien. Sterker nog, vele zullen hem zeker als knap beschrijven.
    Zijn wilde bruine krullen zijn hoogstwaarschijnlijk het eerste waar je naar kijkt. Hij heeft zijn haren wel eens gewoon los hangen, maar vaker nog heeft hij een bandana of beanie nodig om deze te houden zoals hij dat wilt.
    Daarnaast hebben zijn ogen een kleur die lastig te beschrijven valt, ze zijn groen maar tegelijkertijd ook een bepaalde tint bruin. Deze kleur ogen worden ook wel hazel genoemd, maar die van Cyan hebben toch iets aparts waardoor het niet helemaal in die categorie thuis hoort. Als hij blij is worden zijn ogen meer groen, bij verdrietigheid staan ze dof en als hij boos is worden ze donker bruin. Ook dit kleurt dus mee met zijn emoties.
    Veel mensen vinden zijn uiterlijk wel degelijk aan de schattige kant, maar zijn strakke kaaklijn, donkere wenkbrauwen en gespierde lichaam geven het geheel toch iets stoers mee. Over zijn lengte heeft hij ook niets te klagen; met zijn 1,91 meter torent hij gemakkelijk boven iedereen uit.
    Ook al lijkt het na deze beschrijving of Cyan geen nadelen heeft zitten aan zijn uiterlijk, toch is dat wel het geval.
    Cyan heeft extreem slechte ogen, een sterkte van -3.50 aan zijn linker oog en -3.75 aan zijn rechter om precies te zijn. Zonder bril of lenzen ziet hij dus zeer weinig. In het openbaar heeft hij meestal lenzen in, maar soms zie je hem wel eens met een bril op zijn neus rond lopen. Deze heeft hij vooral op als hij op zijn kamer zit en bezig is met dingen als lezen of gewoon luieren.
    Geschiedenis: komt
    Nationaliteit: Hoewel zijn vader niet echt een Nationaliteit heeft, heeft zijn moeder dat wel, ze is Australisch. Hierdoor is Cyan dus ook opgegroeid in Australië .
    Huisdier: Het is misschien ongebruikelijk, maar Cyan heeft een welopgevoede adelaar als huisdier. Deze grote vogel genaamd Etu neemt hij dan ook graag overal mee naar toe.
    Extra: Zoals bovenaan al vermeld, Cyan heeft de kracht om lucht en bliksem te besturen. Hoewel dit voor de meeste halfgod eigenlijk makkelijk is, is Cyan hier een uitzondering voor. Het bliksem sturen gaat hem minder makkelijk af, maar geen van beide beheerst hij goed genoeg om het echt te kunnen gebruiken. Eigenlijk is het enige moment dat hij het kan, als hij het niet wilt. Hierdoor zijn hoog oplopende emoties vaak ook de aandrijving voor zijn kracht.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 22:21 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ohh, ik wil heel graag een dochter van Hephaesthos reserveren :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    dat mag ook ja zet er alles bij als ik vanavond thuis ben.

    Oeh, ik zou graag een dochter van Zeus maar ik weet niet of twee halfgoden van dezelfde god mag. Anders een zoon van Ares.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    Oeh, ik zou graag een dochter van Zeus maar ik weet niet of twee halfgoden van dezelfde god mag. Anders een zoon van Ares.


    Van mij mag het, ik zou een (half) zus(je) van mn karakter leuk vinden. (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 15:39 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Van mij mag het, ik zou een (half) zus(je) van mn karakter leuk vinden. (:


    Mij lijkt het ook wel leuk (: En ik ben dol op Ashton, ook gewoon op 5sos maar Luke en Ash zijn mijn favorieten dus echt awesome dat je hem faceclaimt :Y)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Hunter Lorenzo

    "Make me laugh, and I'll like you."

    ___________________________________________________

    Geslacht

    Vrouwelijk.

    Leeftijd

    Zeventien jaren. [21-12-1997]

    Leerjaar

    Momenteel zit Hunter in het zesde leerjaar.

    Wezen

    Halfgodin, dochter van Hephaesthos - god van het vuur en de smeedkunst.

    Karakter

    Serieus.
    Hunter is wat je noemt een vrij serieus type. Een lach zal je zelden op haar gezicht zien verschijnen, een grappenmaakster kan je haar dan ook niet noemen.

    Terughoudend.
    Ook is Hunter vrij terughoudend. Wanneer je haar vraagt ergens mee naartoe te gaan zal ze het vrij vaak afwijzen, gezien ze zich altijd in een vertrouwde omgeving wil bevinden.

    Sarcastisch.
    Doordat Hunter altijd serieus is, maakt ze vrij snel sarcastische en botte opmerkingen. Mensen krijgen dan vaak het idee dat ze een bot kreng is, waar ze dan ook ergens wel gelijk in hebben.

    Kil.
    Zoals gezegd zal je bij Hunter niet snel een lach op haar gezicht zien, nee, eerder een kille blik. Men krijgt altijd de kriebels van het meisje, puur om haar gezichtsuitdrukking. Hunter heeft dan ook weinig tot geen vrienden. Men denkt dat ze een duister hart heeft, en werkelijk, ergens hebben ze hier gelijk in. Hunter is niet het aardigste persoon om een conversatie mee te beginnen, laat staan vrienden mee te worden.

    Uiterlijk

    Rode haren.
    Hunter heeft vuurrode haren, uiteraard geverfd, waar een natuurlijke slag in zit. Haar haren komen tot halverwege haar zij, en ze heeft deze vaak in een staart. Enkel draagt ze ze ook los, al heeft ze er op deze momenten dan wel een beanie of een doek/strik - zie foto - bovenop.

    Chocoladebruine ogen.
    Hunter heeft chocoladebruine kijkers, die vaak dof staan. Enkel als ze blij is staat hier een vrolijke twinkeling in, maar opnieuw zoals gezegd, is ze dit zelden. Haar ogen worden omringd door een mooie, volle laag wimpers, waar ze nog niet eens mascara op hoeft te doen.

    Lichtgetinte huid.
    Hunter haar huid is heel lichtbruin getint, en haar lengte is 1.70. Als ze lacht - wat opnieuw zelden is - komt er een hagelwit gebit tevoorschijn, evenals lichte kuiltjes in haar wangen. Haar lippen zijn zachtroze, evenals haar wangen.

    Geschiedenis

    Oorspronkelijk komt Hunter uit een klein dorpje in Texas, Amerika. Ze is hier opgegroeid met enkel haar moeder, haar vader daarentegen had het 'druk' met 'belangrijke zaken'. Hunter geloofde er helemaal niks van, en vond haar vader laf dat hij zich niet liet zien, noch iets van zich liet horen. Toen ze twaalf was verhuisde ze met haar moeder naar Italië, Venetië om precies te zijn. Ze had de tijd van haar leven, totdat ze door haar moeder naar deze school werd gestuurd. Ze heeft hierdoor dan ook een lange tijd een hekel aan haar moeder gehad, al blijft het haar moeder en kan Hunter niet boos op haar blijven.

    Nationaliteit

    Amerikaans.

    Huisdier

    Hunter heeft een gitzwarte raaf, Ignim genaamd, die je altijd op haar schouder kan vinden.

    Extra

    Hunter heeft - door haar vader Hephaesthos, god van het vuur en smid van de goden - de kracht om het welbekende vuur te kunnen besturen. Ze heeft hier haar hele leven mee geoefend, en heeft nu dan ook zelfs de kracht om een platform van vuur boven de grond te creëren, erop te staan en het platform voort te kunnen bewegen, dit alles zonder te verbranden.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 15:29 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Juul! Ik zie het nu pas dat jij het bent xd


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''