• Jaja, dit is de derde poging al xp.



    Story Rollentopic • [url=Speeltopic • Praattopic


    In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen bleven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaat hun angst om in wraakzucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegemoet. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. Er is plek voor 36 mensen.Deze keer mogen jullie zelf kiezen welke rol jullie willen. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Regels. Lees eerst door voordat je je aanmeld!!
    Als eerst houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitschelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    GEEN MIJN TOPIC REACTIES! Ik snap dat je het topic graag in je topics wilt zetten, maar op den duur wordt het nogal onoverzichtig, wat nogal irritant is als iemand naar een bepaald informatie op zoek is.
    Vragen alleen in het praattopic stellen. Ook vragen over het rollen zelf, stel je in het praattopic. Ik wil graag dat er alleen rollen in het rollentopic te zien is zodat het overzichtig blijft voor iedereen. Als je bijvoorbeeld zegt: "Ik wil een rol reserveren", dan heb ik graag dat als je het rol gaat uitschrijven, je het in jouw vorige reactie zet. Dus dat je jouw 'ik wil een rol reserveren' reactie aanpast.
    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt. Ook kan het de rest belemmeren als je een eeuw erover doet om een nieuw stukje te schrijven.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 8 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag met haakjes. Niet onder spoilers. Het topic gaat dan raar uitzien.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor is er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij ik anders aangeef, open alleen ik alle topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • Ik zal het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het lijkt me onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus. .
    • Je mag iemands personage besturen. Je mag dus best zeggen dat iemand een glimlach liet zien ofzo. Maar grote dingens zoals een gevecht ofzo, bespreek je wel eerst met het persoon. En deze mag gerust zeggen dat ie het liever niet wilt!


    Deelnemers:
    Admin:
    1.

    Moderators:
    1.
    2.

    Beta-readers:
    Let op dat het veel werk is!
    1.
    2.

    Bemiddelaar:
    Let op dat het ook best veel werk is!
    1. Mashtonx - Jo-Anne G

    Gevangenen:
    1. Oppergevangene: Debbaut - Jarne G
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.

    Overgeblevenen:
    Let op: in dit lijst staan ook de verraders:
    1. Aldea - Gail G.
    2. Cenation - Sylvie G.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11,
    12,
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.


    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: • Laatste usernaam: (vul je in als je van usernaam tijdens de rpg veranderd.)
    • Echte naam: (of schuilnaam)
    • Leeftijd:
    • Rol:
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk: [max 150 woorden.]
    • Extra: [max 100 woorden.]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 0:52 ]


    -

    Mag ik terug mijn oude rol?


    Queer zijn is gewoon alles

    • Huidige usernaam: Sheamus • Laatste usernaam: Cenation
    • Echte naam: Sylvie
    • Leeftijd: 20
    • Rol: Overgeblevene
    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk: [max 150 woorden.]
    • Extra: [max 100 woorden.]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:02 ]


    16 - 09 - '17