• Heyhey,
    Sinterklaas is weer in het land, dus natuurlijk hebben mijn zus en ik elkaar een cadeautje gegeven. Van haar kreeg ik een kleurboek, zo eentje die niet voor kinderen is maar het is ook niet het officiële volwassenen kleurboek. Gewoon zo'n kleurboek van de Action, zegmaar. Nu heb ik hier nog een hele verzameling potloden liggen van de tijd dat ik helemaal obsessed was met tekenen (ik ben een oude koffer met potloden tegengekomen, twee etuis en een tekendoos, allemaal helemaal vol met stiften en potloden, haha). Ik ben dus al de hele dag gezellig aan het kleuren.
    Nu is mijn vraag aan jullie, om dit topic nuttig te houden, kleuren jullie ook nog wel eens? En kleuren jullie liever met potloden of met stiften? Dump hier ook je kleurplaten als je dat wilt, altijd leuk om te zien!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik kleur niet, maar teken wel.
    En vaak kleur ik die tekeningen dan ook wel in, ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb wel dat kleurboek, haha. 8D Ik doe het met stiften en potloden afwisselend, omdat ik dat leuk vind.


    Your make-up is terrible

    Ik teken en of kleur af en toe ook nog steeds hoor en soms vind ik stiften beter dan potloden maar soms ook weer niet.

    Ik teken heel vaak Disney Characters en of dan haal ik nog een kleurboek en ga ik tekenen/kleuren. En heel vaak probeer ik dan nog weer dat na te tekenen.

    Assassin schreef:
    Ik heb wel dat kleurboek, haha. 8D Ik doe het met stiften en potloden afwisselend, omdat ik dat leuk vind.

    Drukt dat niet hartstikke door? Ik heb van die Stabilo en kinderstiften, ik ben bang dat het doordrukt op de volgende pagina...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Drukt dat niet hartstikke door? Ik heb van die Stabilo en kinderstiften, ik ben bang dat het doordrukt op de volgende pagina...


    De meeste kinderstiften wel, ja. Mijn Stabilo's drukken niet door en ik heb andere stiften op waterbasis, die drukken ook niet door. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De meeste kinderstiften wel, ja. Mijn Stabilo's drukken niet door en ik heb andere stiften op waterbasis, die drukken ook niet door. 8D

    Oooh, die ga ik vragen voor Sinterklaas! Haha (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:36 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik doe het liefste met verf tekenen. Met kleurpotloden of stiften kan ik niet echt overweg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga zo'n kleurboek voor volwassenen vragen van "sinterklaas" (:
    Ik vind kleuren echt geweldig, laatst nog zo'n kinderkleurplaat van mijn broerje helemaal ingekleurd.

    Ik heb zo'n kleurboek voor volwassenen, echt geweldig ^^
    Ik gebruik gewoon potloden van de AH, daar doe ik niet zo moeilijk over haha.


    El Diablo.

    Hele dag mee bezig geweest, maar hij is af. De foto is niet zo mooi en na een tijdje raakte mijn geduld echt op, hahaha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Hele dag mee bezig geweest, maar hij is af. De foto is niet zo mooi en na een tijdje raakte mijn geduld echt op, hahaha.



    Mooi!
    Ik teken meestal zwart-wit ^.^
    Als ik ga inkleuren heb ik er na een tijdje geen zin meer in en dan raffel ik het af, waardoor de tekening mislukt... Daarom kleur ik (bijna) nooit meer in :')

    Ik kleur tegenwoordig vrij weinig kleurplaten.
    Ik teken meer, vooral uit hoofd op papier of digitaal.


    Vampire + Servant = Servamp

    ja ik kleur ook nog, ik heb twee kleurboeken van de action voor volwassene en het is super leeuk :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oh wauw je tekening is echt mooi!
    Ik hou van kleuren ^^ maar alleen als het zo kleinere vakjes zijn, zoals die bij jou. Ik ben dus aan het overwegen om het Kleurboek voor Volwassenen aan te schaffen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind kleuren echt leuk. Het liefste met kleurpotloden. Ik ben altijd bang dat stift door drukt.


    "Ignite, my love. Ignite."