• Heyhey,
    Sinterklaas is weer in het land, dus natuurlijk hebben mijn zus en ik elkaar een cadeautje gegeven. Van haar kreeg ik een kleurboek, zo eentje die niet voor kinderen is maar het is ook niet het officiële volwassenen kleurboek. Gewoon zo'n kleurboek van de Action, zegmaar. Nu heb ik hier nog een hele verzameling potloden liggen van de tijd dat ik helemaal obsessed was met tekenen (ik ben een oude koffer met potloden tegengekomen, twee etuis en een tekendoos, allemaal helemaal vol met stiften en potloden, haha). Ik ben dus al de hele dag gezellig aan het kleuren.
    Nu is mijn vraag aan jullie, om dit topic nuttig te houden, kleuren jullie ook nog wel eens? En kleuren jullie liever met potloden of met stiften? Dump hier ook je kleurplaten als je dat wilt, altijd leuk om te zien!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Frodo schreef:
    Oh wauw je tekening is echt mooi!
    Ik hou van kleuren ^^ maar alleen als het zo kleinere vakjes zijn, zoals die bij jou. Ik ben dus aan het overwegen om het Kleurboek voor Volwassenen aan te schaffen.


    Ja klopt! Ik ook, alleen twijfel ik of ik het met kleurpotloden if stiften wil doen. Stiekem vind ik het met stiften leuker, maar dan wil ik wel van een merk wat niet doordrukt. Weten jullie toevallig ook een merk? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    16 nov? De Sint kwam wel vroeg langs bij jou. :P

    Als kind was tekenen en kleuren mijn hobby. Nu is het echt lang geleden dat ik het nog eens heb gedaan. Het liefst kleur ik met kleurpotloden. Je kan er beter met tinten mee inwerken, verschillende kleuren door elkaar laten gaan,... Bij stiften moest je opletten dat je niet met een lichtgekleurde stift door een donkere kleur heenging, of je stift was verpest. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat een supergrappig cadeau, haha! En blijkt ook wel goed uit te pakken, als je er nu hele dagen in kleurt ;).

    Ik wou dat ik eens wat meer kon kleuren en tekenen en dat soort dingen, maar ik heb (en maak) er de tijd niet voor... :( Echt jammer, het ontspant zo erg! Maar het vréét ook tijd...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik teken eigenlijk vooral en kleur die dan in. Maar dat kleurboek lijkt me ook wel leuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dezelfde als jij! Ik vind het echt fijn en rustgevend om af en toe lekker doelloos te kleuren.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik houd niet zo van kleuren, maar van tekenen wel.
    Ik teken graag echt lijkende (realistische) dieren, met een beetje cartoon erbij zodat hun uitdrukking wat meer naar voren komt :)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.



    en hier nog eentje



    De foto's zijn alleen slecht genomen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 17:01 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    k teken meestal en meestal ook inkleuren, meestal potlood of copic marker


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Ik teken meestal ook met potlood en natuurlijk een gum. Ik gum in mijn tekeningen best vaak.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 19:17 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:



    en hier nog eentje



    De foto's zijn alleen slecht genomen.

    Oh gaaf!

    Mijn kleurboek is alweer bijna uit. Nog ff doorkleuren in de vakantie en dan kan ik aan mijn tweede beginnen, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...