• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat een verschrikkelijke honger heb ik gekregen. Damn, ik hoop echt dat we snel gaan eten. . En dat word ook nog verergert door de gedachte aan dat je niet terug reageert, maar mijn berichtjes wel hebt gezien. Laat me echt meteen weer het gevoel geven dat ik een belangrijk iemand ben. Zeg dan tenminste iets!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, maar je hoeft me echt niet te vertellen dat je een droom over me hebt gehad en er dan "en hoe" bij te zeggen. Je bent een zeventien jarige tienerjongen, dan kan ik niet anders dan rare dingen bedenken D:

    The last time I cried like this I was 12.

    +

    Typisch, geen 'Alles oké?' maar wel een 'Heb je je huiswerk al gemaakt?'

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 17:19 ]


    kindness is never a burden.

    Wtf. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Griffiths schreef:
    Sorry, maar je hoeft me echt niet te vertellen dat je een droom over me hebt gehad en er dan "en hoe" bij te zeggen. Je bent een zeventien jarige tienerjongen, dan kan ik niet anders dan rare dingen bedenken D:

    Hahaha, oh my.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind echt dat sommige mensen een les respect moeten krijgen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik word schijtziek van al die 1D meisjes met hun Nirvana. Als Kurt Cobain nog had geleefd zou het veel anders zijn, nu loopt iedereen met Nirvana op hun shirt terwijl ze maar een of twee liedjes kennen. Er zijn zelfs fucking Nirvana shirts met roze letters & bloemen letters. Hallo, het is en blijft een zwarte achtergrond met gele letters. Ik word er zo ziek van. En nee, ga op me schelden wat je wilt maar als je fan bent van een boybandje dan ben je echt geen fan van alleen Nirvana. Nu iedereen met Ramones shirts loopt heb ik die ook al kunnen weggooien, en mijn Bring Me The Horizon shirts zijn de volgende. Als je een band niet kent dan doe ook niet alsof je ze kent. Ik kan me daar zo aan ergeren, djieeez.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    Ik word schijtziek van al die 1D meisjes met hun Nirvana. Als Kurt Cobain nog had geleefd zou het veel anders zijn, nu loopt iedereen met Nirvana op hun shirt terwijl ze maar een of twee liedjes kennen. Er zijn zelfs fucking Nirvana shirts met roze letters & bloemen letters. Hallo, het is en blijft een zwarte achtergrond met gele letters. Ik word er zo ziek van. En nee, ga op me schelden wat je wilt maar als je fan bent van een boybandje dan ben je echt geen fan van alleen Nirvana. Nu iedereen met Ramones shirts loopt heb ik die ook al kunnen weggooien, en mijn Bring Me The Horizon shirts zijn de volgende. Als je een band niet kent dan doe ook niet alsof je ze kent. Ik kan me daar zo aan ergeren, djieeez.


    Wow, wat zit je daar helemaal verkeerd. Ik ben oprecht fan van Nirvana, nog voor ik fan was van 5SOS. Maar uiteraard, nu ik fan ben van 5SOS, kan dat uiteraard niet meer. Wat een redenering. Mensen kunnen van meerdere genres houden. Zeggen dat 1D fans geen fans kunnen zijn van rockgroepen, komt op mij echt over als een redenering waardoor je jezelf een betere fan moet kunnen voelen dan de rest van de fans. Laat iedereen toch even zin zijn waarde en beslis niet voor hen of zij fan zijn van een bepaalde groep, dat doen ze zelf waar.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat heeft de snackbar tegen mij D:


    Happy Birthday my Potter!

    Drown schreef:
    Ik word schijtziek van al die 1D meisjes met hun Nirvana. Als Kurt Cobain nog had geleefd zou het veel anders zijn, nu loopt iedereen met Nirvana op hun shirt terwijl ze maar een of twee liedjes kennen. Er zijn zelfs fucking Nirvana shirts met roze letters & bloemen letters. Hallo, het is en blijft een zwarte achtergrond met gele letters. Ik word er zo ziek van. En nee, ga op me schelden wat je wilt maar als je fan bent van een boybandje dan ben je echt geen fan van alleen Nirvana. Nu iedereen met Ramones shirts loopt heb ik die ook al kunnen weggooien, en mijn Bring Me The Horizon shirts zijn de volgende. Als je een band niet kent dan doe ook niet alsof je ze kent. Ik kan me daar zo aan ergeren, djieeez.


    Wacht even, dus bijvoorbeeld. Ik ben fan van One Direction en ik ben fan Nirvana van en ik ken van Nirvana een hoop liedjes. Dan ben ik alsnog geen van omdat ik van een boybandje fan ben? :'] Niet dat ik van 1D fan ben maar het klinkt gewoon erg oppervlakkig. Ik kan geen fan zijn van de ene band omdat ik fan ben van de ander. Laat me ook sterk denken 5SOS en hun All Time Low drama :'D En ik begrijp je frustratie maar ik vind dat je nu erg beslist van: Je mag alleen maar van zijn van Nirvana en geen fan zijn van een andere band.
    Maar rustig aan. Laat het los. Ze trekken het toch aan. En waarom zou je je opwinden. Laat die mensen toch stikken. Ze zijn je tijd niet waard.

    ________

    Man ik kan echt niet wachten op mijn bestelde spullen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wallace schreef:
    (...)
    Hahaha, oh my.


    Ja echt hoor. Ik heb maar niet gereageerd.

    Drown schreef:
    Ik word schijtziek van al die 1D meisjes met hun Nirvana. Als Kurt Cobain nog had geleefd zou het veel anders zijn, nu loopt iedereen met Nirvana op hun shirt terwijl ze maar een of twee liedjes kennen. Er zijn zelfs fucking Nirvana shirts met roze letters & bloemen letters. Hallo, het is en blijft een zwarte achtergrond met gele letters. Ik word er zo ziek van. En nee, ga op me schelden wat je wilt maar als je fan bent van een boybandje dan ben je echt geen fan van alleen Nirvana. Nu iedereen met Ramones shirts loopt heb ik die ook al kunnen weggooien, en mijn Bring Me The Horizon shirts zijn de volgende. Als je een band niet kent dan doe ook niet alsof je ze kent. Ik kan me daar zo aan ergeren, djieeez.


    Lol. Laat mensen lekker fan zijn van wie ze willen. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Being so close, and having so much to say, never knowing what could've been.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Drown schreef:
    Ik word schijtziek van al die 1D meisjes met hun Nirvana. Als Kurt Cobain nog had geleefd zou het veel anders zijn, nu loopt iedereen met Nirvana op hun shirt terwijl ze maar een of twee liedjes kennen. Er zijn zelfs fucking Nirvana shirts met roze letters & bloemen letters. Hallo, het is en blijft een zwarte achtergrond met gele letters. Ik word er zo ziek van. En nee, ga op me schelden wat je wilt maar als je fan bent van een boybandje dan ben je echt geen fan van alleen Nirvana. Nu iedereen met Ramones shirts loopt heb ik die ook al kunnen weggooien, en mijn Bring Me The Horizon shirts zijn de volgende. Als je een band niet kent dan doe ook niet alsof je ze kent. Ik kan me daar zo aan ergeren, djieeez.


    Volgens mij ben je gewoon fan als je ergens van houdt. Het maakt volgens mij echt helemaal niks uit of je überhaupt de namen van de bandleden van je favoriete band kent of niet en het maakt mij ook geen bal uit of iemand van zowel k3 als slipknot houdt.
    Voor zover ik weet, zijn er geen voorwaarden verbonden aan fan zijn. Maar goed.

    Ik begrijp op zich wel wat Drown bedoelt, maar verder boeit het me niet zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.