• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Great, precies het onderwerp dat je wil vermijden kom je overal tegen en dan maar inhouden om niet heel vervelend te reageren, want die mensen kunnen er ook niks aan doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Smells like the only Nirvana song you know.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    Smells like the only Nirvana song you know.


    kindness is never a burden.

    Zoo, even lekker gereden op Jesse. Al een jaar geleden en dat paard voelt nog even vertrouwd aan :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kijk je bent knap. Maar dat is het. Je bent gewoon zo ontzettend ziek in je hoofd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nu al vreselijk zenuwachtig voor morgen. Daaamn. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat, wil je nu je shitrelatie een tweede kans geven of niet? Jij weet ook niet goed wat je wilt, zeg. Aanstellers. Mijn leven is net een extreem slecht geacteerde soap. (cat)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 22:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat, wat... Ik haat cliffhangers echt hoor. Moet ik wéér tot woensdag wachten D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bat schreef:
    Wat, wil je nu je shitrelatie een tweede kans geven of niet? Jij weet ook niet goed wat je wilt, zeg. Aanstellers. Mijn leven is net een extreem slecht geacteerde soap. (cat)


    Join the club. Ik heb ook een stelletje van die mensen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik kan blijkbaar, in een poging, geen eens drie uur volhouden zonder te reageren op het forum, of was het twee uur?
    En ik ben ook nog is iets anderhalf uur online geweest... Whoops... ):


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Kutziekenhuis.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    Kutziekenhuis.
    Ziekenhuizen zijn leuk.
    Idk, I'm weird.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik haat het feit dat die ziekenwagen altijd terug komt. Ik voel me dan zo klein. Ik kan niks doen voor je behalve op iedereen passen. Wat moeilijk is. Want ik kan niet eens op mezelf passen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Ik haat het feit dat die ziekenwagen altijd terug komt. Ik voel me dan zo klein. Ik kan niks doen voor je behalve op iedereen passen. Wat moeilijk is. Want ik kan niet eens op mezelf passen.
    *Snapt je niet, maar is nu hyper door 'ziekenwagen'.
    Nu hou ik mijn mondje.*


    OT: Ik heb honger, ik ga maar is eten.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.