• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom zou je eerst aan de vader van je vriendin moeten vragen of je mag trouwen, dat is toch je eigen keuze.
    Het enige dat ik niet snap aan het liedje Rude ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kan mij nu echt bij het afval gooien.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Is dit correct Engels? Dit heb ik net even geschreven en ik vraag me af of iemand even kan helpen ^^

    Is een beetje luguber :'D

    She ran as fast she could. The wind in her hair, the rain on her face, the pain in her legs. She looked back. He was still behind her. The darkness made it hard to see him, but his eyes gave some sort of red light. A short scream came out of her mouth when she tripped over a stone. She fell, her knee was bleeding.
    He came closer, she tried to get away. But she couldn't. He grabbed her hair en pulled her up. Then he grabbed his knife, held it against her throat... and cut it through.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer ga ik eens stoppen met in bijna iedere droom dood te gaan? Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze al drie keer zijn doodgegaan deze week. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omdat Taylor Swift en Selena Gomez naar een concert gingen van The 1975 en hun fans nu waarschijnlijk ook naar The 1975 luisteren, is het geen coole band meer. What the fuck is dat voor logica?


    kindness is never a burden.

    Kuvira schreef:
    Omdat Taylor Swift en Selena Gomez naar een concert gingen van The 1975 en hun fans nu waarschijnlijk ook naar The 1975 luisteren, is het geen coole band meer. What the fuck is dat voor logica?

    Dafaq, indeed.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Dafaq, indeed.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Waarom geven leerkrachten nog zoveel werk net voor de examens? --"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (more Square rant in the tags) is een heel verwarrend zinnetje om tegen te komen op Tumblr, waar ik niet eens zo heet. (cat) Blijkt dat het om een fanfic gaat met Square in de titel, pfft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bostick schreef:
    Waarom zou je eerst aan de vader van je vriendin moeten vragen of je mag trouwen, dat is toch je eigen keuze.
    Het enige dat ik niet snap aan het liedje Rude ;'D

    Het gaat erom dat die vader het koppel zijn zegen moet geven. Ze trouwen uiteindelijk wel.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 14:15 ]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)
    Het gaat erom dat die vader het koppel zijn zegen moet geven. Ze trouwen uiteindelijk wel.


    Aa...weird hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo leuk om je pa en ma aan te zien komen in je eigen wijk als sint en piet (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Zo leuk om je pa en ma aan te zien komen in je eigen wijk als sint en piet (:

    Hahahha, ik zal me kapot lachen xD


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Hahahha, ik zal me kapot lachen xD


    Nah ik vind het geweldig. Want het is een officiele intocht, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alleen vanwege dát blokkeer je me? Wat een goede vriendin heb ik weer, echt een persoon waar ik vertrouwen in kan hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.