• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Er viel net een oude man en gelukkig gingen er meteen een aantal mensen helpen maar het was zo sneu om te zien :c

    Griffiths schreef:
    Er viel net een oude man en gelukkig gingen er meteen een aantal mensen helpen maar het was zo sneu om te zien :c
    Gelukkig, dat 'ie werd geholpen!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 18:57 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    'Ge moet zo vies niet zijn.'
    Fuck you, moeder. FUCK YOU.


    kindness is never a burden.

    Kappe
    Nu
    Ik ben t zat en ik ga er nu wat aan doen..
    Gvd ben je nou helemaal gestoord?
    Volgens mij ben je gwn zo als M en A ook...

    Kutzooi, kutzooi, kutzooi.


    wat was dit ookalweer

    Pseudos schreef:
    (...)Gelukkig, dat 'ie werd geholpen!


    Ja dat vond ik ook wel heel mooi om te zien, eigenlijk. In deze wereld is dat niet (meer) zo vanzelfsprekend helaas.

    Griffiths schreef:
    (...)

    Ja dat vond ik ook wel heel mooi om te zien, eigenlijk. In deze wereld is dat niet (meer) zo vanzelfsprekend helaas.


    Oneens. Ik denk dat er altijd mensen zijn die oudere mensen helpen als zij vallen.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Oneens. Ik denk dat er altijd mensen zijn die oudere mensen helpen als zij vallen.


    + In mijn buurt helpen ze je altijd wel. Toen ik aangereden werd waren er ook meteen mensjes. (krul)


    wat was dit ookalweer

    Ahneeeee, waarom sluit ik precies dat tabblad, noooooo...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Oneens. Ik denk dat er altijd mensen zijn die oudere mensen helpen als zij vallen.
    Nou, niet altijd hoor. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Zeg, dat deed pijn. Heel erg pijn.
    En ik haat het eigenlijk vooral dát het zoveel pijn doet.
    Want dat bewijst wel dat ik al behoorlijk voor je ben gevallen.
    Ik snap nu eigenlijk vooral niet waarom je zoveel moeite doet om met me te praten. Als je toch weggaat.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Goddamn, kleren passen en kopen is echt vreselijk, hoewel ik achteraf wel heel blij ben met mijn nieuwe spullen. Constant maar die stem in je hoofd die roept dat je lelijk en dik bent en littekens hebt en het eigenlijk helemaal niet verdient om nieuwe kleren te krijgen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je bent er de hele dag niet, terwijl je zei dat je alleen 's avonds weg zou gaan. D: Je was wel hier gewoon online, bedankt om iets te laten weten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 21:12 ]


    Your make-up is terrible

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Oneens. Ik denk dat er altijd mensen zijn die oudere mensen helpen als zij vallen.


    Misschien wel, maar ik bedoelde niet alleen ouderen. Het komt vaak genoeg voor dat mensen niet worden geholpen als er iets gebeurd en dan vind ik het mooi om te zien dat er zo'n acht mensen tegelijk naar zo'n oude man toelopen om te helpen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 21:29 ]

    Wow, wat een haat :'D.
    Ik zei enkel mijn mening, voor zo ver ik weet zijn meningen niet goed of fout.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.