• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whahaha. Vet stoer gaan praten als je met iemand aan het bellen bent, whahhahaa papa toch. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoe kom je daar nou weer op? Dat is helemaal niet eens waar.


    Ergens gelezen, een paar jaar geleden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Ergens gelezen, een paar jaar geleden.
    Klopt wel wat jij zei, dacht ik. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Klopt wel wat jij zei, dacht ik. (':


    Even opgezocht, dit was het:

    0 tot 3 maanden 16 tot 20 uur per etmaal
    3 tot 12 maanden 13 tot 14 uur per etmaal
    1 tot 3 jaar 12 tot 13 uur per etmaal
    4 tot 7 jaar 10 tot 11 uur per etmaal
    8 tot 11 jaar 9 tot 10 uur per etmaal
    12 tot 15 jaar 8 tot 10 uur per etmaal

    Ik zat dus toch fout.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pseudos schreef:
    Whahaha. Vet stoer gaan praten als je met iemand aan het bellen bent, whahhahaa papa toch. (':


    Daar erger ik mij zo aan bij mijn vader. Ik wil hem dan heel graag slaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pseudos schreef:
    (...)Klopt wel wat jij zei, dacht ik. (':

    Nou niet helemaal. Jongeren en kinderen hebben wel meer slaap nodig dan volwassenen, maar dat kan per persoon nog steeds heel erg verschillen. Mijn zus bijvoorbeeld, heeft echt iets van tien uur slaap nodig, gemiddeld. Ik daarin tegen heb maar ongeveer acht à negen uur slaap nodig. Mijn vader moet het met negen á tien uur doen en mijn moeder volgens mij ook zo ongeveer. En zo verschilt het per persoon.
    Maar kinderen en jongeren hebben over het algemeen meer slaap nodig en volgens mij heeft te maken met de ontwikkeling van je hersenen/verwerking van alle informatie die je op een dag hebt binnengekregen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bostick schreef:
    (...)

    Daar erger ik mij zo aan bij mijn vader. Ik wil hem dan heel graag slaan.
    Haha, dat zou ik ook willen doen. Maar ik wil niet dat 'ie boos word, dat is 'ie al zo vaak. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dan ligt het dus aan mij dat ik zoveel nodig heb. (':
    Bijna goed...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Doe niet alsof je een engel bent en het niet je schuld was, want je weet godverdomme dat het wel je schuld was, jij schijnheilig kut mens. ARG.


    kindness is never a burden.

    I feel like there's gonna be a loooooot of Makorra in this weeks episode ^-^


    kindness is never a burden.

    Oh - ik heb echt zo'n honger :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen naar de Efteling! ;DDD


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pseudos schreef:
    (...)Haha, dat zou ik ook willen doen. Maar ik wil niet dat 'ie boos word, dat is 'ie al zo vaak. (;


    Herkenbaar


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het enige wat ik de laatste tijd nog drink is bier en plat water en ik weet niet of dat gezond is of niet.


    kindness is never a burden.

    Ik word echt een beetje moe van klasgenoten van mij.
    De één denkt dat Ebola een SOA is, de ander denkt dat een oven kan veranderen in een negatief getal, net zoals een vriezer.
    Omg -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.