• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een hekel aan Celbiochemie...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Feline schreef:
    Ik snap het niet dat vrouwen niet als vlees gekeurd mogen worden, maar mannen wel. Er mag van vrouwen niet gezegd worden dat ze mooier zijn als ze spieren en weet-ik-niet-wat hebben en van mannen mag dat wel. Ik vind dat eigenlijk best slecht, hypocriet en krom. Bah.


    !! Helemaal met je eens.

    Griffiths schreef:
    (...)

    !! Helemaal met je eens.


    En dan vind ik het helemaal over de top dat mannen gewoon 'hottie', 'eye candy' (en dat soort rare bijnamen) genoemd worden. Dat zeggen mannen, in het algemeen, toch ook niet over vrouwen?


    26 - 02 - '16

    All the single ladies put your hands up! c:


    wat was dit ookalweer

    Oh man, I still can't believe it. It's actually gonna happen! Echt, ik heb zo'n geluk dat ik door m'n examens buiten het hoogseizoen val en op de één of andere manier Icelandair daardoor héél betaalbaar is. c: En oh man, en goede vliegtijden ook! I might even avoid a jetleg! :'D Ieeeeh, het wordt zo leuk! En zwemmen in de Atlantische Oceaan! Oh man, ik ben zo blij! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fabrizio schreef:
    All the single ladies put your hands up! c:

    Nou moet ik die gaan luisteren, Taartje. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jeeej, eerste verslagen afgerond met een 8 *O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    "Why do I keep going back to you? You'll never change."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ooh interessant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb soms echt een hekel aan jullie. Waar zijn mijn faves gebleven?


    Caution first, always.

    Ein-de-lijk die story bij gelezen, nu nog zo'n 1500 te gaan...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aaaargh. Wáárom ben ik zo moe? Waarom? Zelfs als ik godverdomme elf uur aan een stuk heel diep slaap en doorheen de dag niet veel meer doe dan met mijn hoofd op de bank liggen, ben ik dood-, maar dan ook echt doodmoe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    i finally learnt my lesson, even when your friends say they care, the don`t


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Bat schreef:
    Aaaargh. Wáárom ben ik zo moe? Waarom? Zelfs als ik godverdomme elf uur aan een stuk heel diep slaap en doorheen de dag niet veel meer doe dan met mijn hoofd op de bank liggen, ben ik dood-, maar dan ook echt doodmoe.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Yes, mijn food is eindelijk klaar. Yamyam :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.